To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Łódź: MATERIAŁY KONTROLNE DO SPRAWDZIANÓW WIARYGODNOŚCI WYNIKÓW BADAŃ LABORATORYJNYCH PROGRAMU POWSZECHNEGO 2012 DLA CENTRALNEGO OŚRODKA BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ
Numer ogłoszenia: 104064 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26922 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej, ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 230 25 78; 230 25 79, faks 042 230 25 78; 230 25 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PKD740Z BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY KONTROLNE DO SPRAWDZIANÓW WIARYGODNOŚCI WYNIKÓW BADAŃ LABORATORYJNYCH PROGRAMU POWSZECHNEGO 2012 DLA CENTRALNEGO OŚRODKA BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: MATERIAŁY KONTROLNE DO SPRAWDZIANÓW WIARYGODNOŚCI WYNIKÓW BADAŃ LABORATORYJNYCH PROGRAMU POWSZECHNEGO 2012 PAKIET Nr 1 - Materiały kontrolne do sprawdzianów chemicznych i hormonów PAKIET Nr 2 - Materiały kontrolne do sprawdzianów chemicznych PAKIET Nr 3 - Materiały kontrolne do sprawdzianów koagulologicznych PAKIET Nr 4 - Materiały kontrolne do sprawdzianów immunochemicznych PAKIET Nr 5 - Materiały kontrolne do sprawdzianów markerów kardiologicznych PAKIET Nr 6 - Materiały kontrolne do sprawdzianów parametrów równowagi kwasowo-zasadowych i elektrolitówISE.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o.o., ul. St. Leszczyńskiego 40A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36180,00
Oferta z najniższą ceną: 36180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54993,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APR MARKETING Sp. z o.o., ul. Mlądzka 10, 04-881 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31476,60
Oferta z najniższą ceną: 31476,60 / Oferta z najwyższą ceną: 54993,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APR MARKETING Sp. z o.o., ul. Mlądzka 10, 04-881 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30326,40
Oferta z najniższą ceną: 30326,40 / Oferta z najwyższą ceną: 215784,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET Nr4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o.o., ul. St. Leszczyńskiego, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101626,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123854,40
Oferta z najniższą ceną: 123854,40 / Oferta z najwyższą ceną: 234532,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APR MARKETING Sp.z o.o., ul. Mlądzka 10, 04-881 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27216,00
Oferta z najniższą ceną: 27216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPiH MEDRIV Sp. z o.o., ul. Poligonowa 2/18, 04-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34020,00
Oferta z najniższą ceną: 34020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34020,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- Dostawa odczynników do równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą 3 sztuk analizatorów parametrów krytycznych na okres 7 miesięcy
- Zakup i dostawa testów do badań metodą ELISA do posiadanego analizatora (Chorus Trio) w celu poszerzenia oferty diagnostycznej o dodatkowe badania dla Pracowni Wirusologii
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.