To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 104086 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Zaleszany: Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt dofinansowywany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020, oś priorytetowa V Infrastruktura komunikacyjna, Działanie 5.4 Niskoemisyjny transport miejski
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507099-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaleszany, krajowy numer identyfikacyjny
54945300000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
16,
37415
Zaleszany, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
015 845-94-19, faks
015 845-94-24, e-mail
ug@zaleszany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaleszany.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKM.272.4.2017.RM
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli" tj.: 1) Zadanie 1 - Działka nr ewid. 360/1 i 361 w miejscowości Zaleszany Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych 2) Zadanie 2 - Działka nr ewid. 372 w miejscowości Zaleszany Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych 3) Zadanie nr 3 - Działka nr ewid. 1413/95 w miejscowości Agatówka, obręb Pilchów. Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych. 4) Zadanie nr 4 - Działka nr ewid. 1720/2 i 1744/4 w miejscowości Turbia Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych. 5) Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż wiat przystankowych Zakres inwestycji obejmuje także ustawienie 12 szt. wiat przystankowych na wcześniej utwardzonym terenie wraz z oznakowaniem pionowym D-15 i koszami na śmieci na terenie gminy Zaleszany w ciągu drogi krajowej nr 77 w km: 33+570, 35+366, 36+418, 36+480, 37+444, 37+600, 39+150, 41+067, 41+850, 41+980, 43+050, 43+250. Szczegółowy zakres robót obejmuje: - rozebranie istniejących wiat murowanych 2 sztuki - rozebranie istniejących wiat stalowych 5 sztuk - wykopy jamiste pod elementy fundamentów wiat przystankowych - wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych pod wiaty przystankowe - wykonanie i zagęszczenie podbudowy z piasku gr 10cm i kruszywa łamanego gr. 10cm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm - wykonanie obrzeży betonowych gr. 8cm - dostawa i montaż 12 szt. wiat przystankowych - wykonanie oznakowania pionowego D-15 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. 4.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Haromonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, wykonanie obiektów typu wiat przystankowych i parkingowych dla rowerów 5.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt. a czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt. a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 pkt a. 6.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 8. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: na każdym parkingu uwzględniono miejsce postojowe dla samochodu osoby niepełnosprawnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233250-6,
45233290-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT468990.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 565615.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZALESZANY
więcej: przetargi ZALESZANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.