Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU, MRĄGOWIE, WĘGORZEWIE ORAZ KONSERWACJI SIECI C.O NA TERENIE JW. 4352
W GIŻYCKU
(2 zadania)
Numer ogłoszenia: 104097 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU, MRĄGOWIE, WĘGORZEWIE ORAZ KONSERWACJI SIECI C.O NA TERENIE JW. 4352 W GIŻYCKU (2 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w zakresie konserwacji urządzeń kotłowni na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku, Mrągowie, Węgorzewie oraz konserwacji sieci c.o na terenie JW. 4352 w Giżycku z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku i Mrągowie. Dane charakterystyczne sieci cieplnej od komory K1 do komory K2 Sieć cieplna z rur stalowych o średnicy 65mm w kanale z płyt żelbetowych. Dane charakterystyczne budynku nr 1 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek koszarowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 20.902,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 3.193,10m2 Dane charakterystyczne budynku nr 3 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek koszarowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 6.083,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 950,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 26 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek kotłowni dwu-kondygnacyjny, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 2.801,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 484,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 1 w Giżycku ul. Moniuszki 7 Budynek biurowo-sztabowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 15.807,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.774,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 9 w Giżycku ul. Moniuszki 7 Budynek warsztatowy podpiwniczony o parterowy, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 11.972,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.382,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 20 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 Budynek biurowo-sztabowy podpiwniczony o dwóch kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku nr 35 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 Budynek kuchni-stołówki, podpiwniczony o jednej kondygnacji, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa i aluminiowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 15.185,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 2.656,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 5 w Giżycku al. Wojska Polskiego 21 Budynek kuchni-stołówki dwu-kondygnacyjny podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 8.839,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.167,00m2 Zadanie nr 2: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach K-631na terenie JW. 2568 w Węgorzewie. Opis budynków i kotłowni: Budynki podpiwniczone o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku - kotłowni nr 1/3 - kubatura - 1259 m3 - powierzchnia użytkowa - 340m2 Dane charakterystyczne budynku - kotłowni nr 2/53 - kubatura - 298,1 m3 - powierzchnia użytkowa - 43,2m2 3.Warunki realizacji zadań: 3.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 20 lipca 2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsc inwestycji. Do zadania nr 1 - w Giżycku wizję lokalną przeprowadzi Pan Leszek Rafałko, tel. 261 335 774, w Mrągowie wizję lokalną przeprowadzi Pan Zbyszek Łuński, tel. 261 314 243. Do zadania nr 2 - w Węgorzewie wizję lokalną przeprowadzi Pan Roman Hejka, tel. 261 337 263. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 3.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8,8A do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4.Wykonawca robót winien posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do naprawy kotłów parowych. 3.5.Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 3.6.Wszystkie elementy wymieniane w kotłowniach winnym być nowe. Zamawiający nie dopuszcza do montażu części regenerowanych. 3.7.Trasa wymiany sieci centralnego ogrzewania oraz sieci kanalizacji sanitarnej winne być wytyczone przez uprawnionego geodetę, a po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą. 3.8.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW). 3.9.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.10.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.11.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.12.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352. 3.13.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 3.14.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.15.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.16.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 3.17.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.18.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.19.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.20.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.21.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.22.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 3.23.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 4.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4352, 3797, 4222 w Giżycku, JW. Nr 2568 w Węgorzewie oraz na terenie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ). Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1-5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2-7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2015r. do godz. 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 511010139700201713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 592015 - konserwacja urządzeń kotłowni na terenie kompleksów wojskowych w .1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM PEŁNOMOCNICTWO W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: w treści takiego zobowiązania winien znaleźć się zapis, że Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, jest świadomy tego, ze odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2015r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
bydynek sztabu - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko bydynek sztabu - Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku i Mrągowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku i Mrągowie. Dane charakterystyczne sieci cieplnej od komory K1 do komory K2 Sieć cieplna z rur stalowych o średnicy 65mm w kanale z płyt żelbetowych. Dane charakterystyczne budynku nr 1 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek koszarowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 20.902,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 3.193,10m2 Dane charakterystyczne budynku nr 3 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek koszarowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 6.083,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 950,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 26 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek kotłowni dwu-kondygnacyjny, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 2.801,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 484,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 1 w Giżycku ul. Moniuszki 7 Budynek biurowo-sztabowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 15.807,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.774,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 9 w Giżycku ul. Moniuszki 7 Budynek warsztatowy podpiwniczony o parterowy, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 11.972,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.382,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 20 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 Budynek biurowo-sztabowy podpiwniczony o dwóch kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku nr 35 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 Budynek kuchni-stołówki, podpiwniczony o jednej kondygnacji, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa i aluminiowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 15.185,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 2.656,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 5 w Giżycku al. Wojska Polskiego 21 Budynek kuchni-stołówki dwu-kondygnacyjny podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 8.839,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.167,00m2 1.Ogólny zakres prac do zadania nr 1: 1.1.Przebudowa sieci cieplnej od komory K1 do komory K2 1.1.1.Demontaż kanału z prefabrykowanych elementów żelbetowych. 1.1.2.Demontaż rurociągów stalowych. 1.1.3.Demontaż komory. 1.1.4.Przebudowa komory ciepłownicznej. 1.1.5.Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 1.1.6.Wykonanie wykopu do nową sieć cieplną oraz ułożenie warstwy podsypkowej i drenażowej. 1.1.7.Ułożenie rurociągów z rur preizolowanych o średnicy 114/225mm o grubości ścianki 3,6mm. 1.1.8.Montaż zaworów. 1.1.9.Zasypanie wykopów, uporządkowanie terenu i wykonanie trawnika. 1.2.Budynek nr 1 w Giżycku al. 1 Maja 11- wymiana instalacji c.o. 1.2.1.Demontaż rurociągów stalowych o średnicy do 10 do 100mm. 1.2.2.Demontaż zaworów zaporowych i redukcyjnych o połączeniu kołnierzowym o średnicy 65mm. 1.2.3.Demontaż zaworów grzejnikowych i przelotowych. 1.2.4.Rozebranie izolacji z płaszczem wykonanym z zapraw wraz z jej wywozem i utylizacją. 1.2.5.Wykonanie przebić w ścianach z cegieł na przejścia rurociągów oraz ich zamurowanie. 1.2.6.Montaż rurociągów instalacji c.o. z rur stalowych o średnicy od 15mm do 65mm. 1.2.7.Montaż rozdzielaczy do kotłów o średnicy 100mm. 1.2.8.Osadzenie zaworów kulowych i dwuzłączek o średnicy do 15 do 25mm. 1.2.9.Montaż osprzętu: termometrów, zaworów regulujących, manometrów i automatycznych zaworów odpowietrzających. 1.2.10.Wykonanie prób szczelności instalacji c.o. i płukanie instalacji. 1.2.11.Oczyszczenie i pomalowanie rurociągów stalowych. 1.2.12.Wykonanie izolacji instalacji c.o. otulinami z pianki polietylenowej o grubości od 20 do 60mm oraz i płaszcza z foli aluminiowej. 1.3.Budynek nr 3 w Giżycku al. 1 Maja 11- wymiana rozdzielaczy c.o. 1.3.1.Demontaż rurociągów stalowych o średnicy do 20 do 133mm. 1.3.2.Demontaż zaworów zaporowych i przelotowych. 1.3.3.Rozebranie izolacji z płaszczem wykonanym z zapraw wraz z jej wywozem i utylizacją. 1.3.4.Montaż rurociągów instalacji c.o. z rur stalowych o średnicy 20mm i 50mm. 1.3.5.Montaż rozdzielaczy do kotłów o średnicy do 125mm. 1.3.6.Osadzenie zaworów: kołnierzowych kulowych, zaporowych i zwrotnych oraz przelotowych. 1.3.7.Montaż osprzętu: termometrów, zaworów regulujących, manometrów i automatycznych zaworów odpowietrzających. 1.3.8.Oczyszczenie i pomalowanie rurociągów stalowych. 1.3.9.Wykonanie izolacji instalacji c.o. otulinami z pianki polietylenowej o grubości od 20 do 60mm oraz i płaszcza z foli aluminiowej. 1.4.Budynek nr 26 w Giżycku al. 1 Maja 11- kotłownia nr 2 - remont kotła WCO-80 nr 1 1.4.1.Wymiana rur płomiennikowych z sita o średnicy do 76mm wraz z robotami towarzyszącymi. 1.4.2.Wykonanie próby wodnej na zimno oraz przekazanie kotła do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 1.5.Budynek nr 1 w Giżycku ul. Moniuszki 7 - kotłownia nr 4 - remont kotła Eca-IV parowego nr 5 1.5.1.Odłączenie i przyłączenie kotła żeliwnego parowego Eca KZ-5. 1.5.2.Demontaż i ponowny montaż elementów kotła żeliwnego Eca IV: płaszcza otulczego z blachy stalowej, drzwiczek paleniskowych i popielnikowych oraz półczłonów (elementy pochodzące z rozbiórki - bez kosztu materiału). 1.5.3.Wymiana półczłonów środkowych kotła żeliwnego parowego Eca IV. 1.5.4.Oczyszczenie półczłonu oraz czopucha kotła. 1.5.5.Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 1.5.6.Przekazanie kotła do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 1.6.Budynek nr 9 w Giżycku ul. Moniuszki 7 - kotłownia nr 5 - remont kotła Eca-IV parowego nr 2 i 3 1.6.1.Odłączenie i przyłączenie kotłów żeliwnych parowych Eca KZ-5. 1.6.2.Demontaż i ponowny montaż elementów kotła żeliwnego Eca IV: płaszcza otulczego z blachy stalowej, drzwiczek paleniskowych i popielnikowych oraz półczłonów (elementy pochodzące z rozbiórki - bez kosztu materiału). 1.6.3.Wymiana półczłonów środkowych kotła żeliwnego parowego Eca IV. 1.6.4.Oczyszczenie półczłonu oraz czopucha kotła. 1.6.5.Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 1.6.6.Przekazanie kotła do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 1.7.Budynek nr 20 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 - kotłownia nr 3 - remont kotła wodnego Eca 1.7.1.Odłączenie i przyłączenie kotłów żeliwnych wodnego Eca. 1.7.2.Demontaż i ponowny montaż elementów kotła żeliwnego wodnego Eca IV: płaszcza otulczego z blachy stalowej, drzwiczek paleniskowych i popielnikowych oraz półczłona narożnego przedniego lewego (elementy pochodzące z rozbiórki - bez kosztu materiału). 1.7.3.Wymiana półczłonów środkowych kotła żeliwnego wodnego Eca IV. 1.7.4.Oczyszczenie czopucha kotła. 1.7.5.Wykonanie próby szczelności kotła wodnego ECA IV. 1.7.6.Demontaż kotła stalowego Es-ka pow. ogrzewalna 8m2. 1.7.7.Demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody o pojemności do 2000dm3. 1.8.Budynek nr 35 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 - kotłownia nr 5 - remont kotła parowego nr 3 1.8.1.Demontaż zaworu zaporowego. 1.8.2.Odłączenie i przyłączenie kotłów żeliwnych parowych Eca. 1.8.3.Demontaż i ponowny montaż elementów kotła żeliwnego Eca IV: płaszcza otulczego z blachy stalowej, drzwiczek paleniskowych i popielnikowych (elementy pochodzące z rozbiórki - bez kosztu materiału). 1.8.4.Wymiana półczłonów środkowych oraz półczłonu narożnego przedniego lewego kotła żeliwnego parowego Eca IV. 1.8.5.Oczyszczenie półczłonu oraz czopucha kotła. 1.8.6.Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 1.8.7.Przekazanie kotła do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 1.8.8.Montaż zasuwy żeliwnej klinowej dla ciśnienia 1.6MPa o średnicy 150mm. 1.9.Budynek nr 5 w Giżycku al. Wojska Polskiego 21 - wymiana wężownicy w podgrzewaczu PRPA 17 1.9.1. Wymiana prądownicy w podgrzewaczu przeciwprądowym PRPA17, pojemność zbiornika 410dm3, pojemność grzejna wężownicy 25kw o powierzchni grzejnej 25m2. 1.10.Budynek nr 84 - wymiana ciepłomierza w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo 1.10.1.Wymiana elektronicznego ciepłomierza o średnicy 150mm o parametrach nie gorszych jak ciepłomierz elektroniczny MULICAL 602. 1.10.2.Osadzenie odmulacza kołnierzowego o przyłączeniach 150mm. 1.11.Wymiana odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo - Kondycyjnym Mrągowo 1.11.1.Wykonanie wykopu wraz z jego umocnieniem. 1.11.2.Wymiana rur kanalizacyjnych z kamionkowych na PCV fi 200mm. 1.11.3.Wykonanie podsypki pod kanalizację oraz zasypanie wykopów. 1.11.4.Konserwacja istniejących studzienek kanalizacyjnych. 1.11.5.Zasypanie wykopów, uporządkowanie terenu i wykonanie trawnika. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach K-631na terenie JW. 2568 w Węgorzewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis budynków i kotłowni: Budynki podpiwniczone o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku - kotłowni nr 1/3 - kubatura - 1259 m3 - powierzchnia użytkowa - 340m2 Dane charakterystyczne budynku - kotłowni nr 2/53 - kubatura - 298,1 m3 - powierzchnia użytkowa - 43,2m2 2.Ogólny zakres prac do zadania nr 2: 2.1.Odłączenie i przyłączenie kotłów żeliwnych; 2.2.Demontaż oraz ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej; 2.3.Demontaż oraz ponowny montaż elementów kotła żeliwnego - płyta przedrusztowa,drzwiczki paleniskowe, zasuwa dymowa do komina, gwizdawka ostrzegawcza; 2.4.Wymiana członów środkowych i narożnych kotłów Eca IV; 2.5.Wymiana rur stalowych o śr. od 15 do 200 mm; 2.6.Wymiana zaworów o śr. od fi 25 do fi 100 mm; 2.7.Wymiana pomp obiegowych o wydajności do 13m3/h wraz z podejściem; 2.8.Próby szczelności kotłów Eca IV; 2.9.Przekazanie dokumentów do WDT celem dopuszczenia do eksploatacji. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko"
- Usługa odbioru i wywozu niesegregowanych, segregowanych odpadów komunalnych z terenu administracyjnego 24 WOG w 2025 r w. m. Ełk,
- DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W POSIADANIU MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO W GIŻYCKU
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
- Przeprowadzenie kursów językowych dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2025 r.
- Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.