eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i dostawaanalizatora do hemoglobiny glikowanej, testów do hemoglobiny glikowanej, grot Apex, worków do dobowej zbiórki moczu,butelek do dobowej zbiórki moczu, sond Sengstakena, nożyków alergologicznych, zestawów podstawowych PEG, zestawów do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawów do drenażu pęcherza, zestawów do nefrostomii, cewników, zestawów wymiennych jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku, foliowych samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań osłonowych, rękawic nitrylowych do podawania cytostatyków, jałowych, układów oddechowych do res

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Kielce: Zakup i dostawa: analizatora do hemoglobiny glikowanej, testów do hemoglobiny glikowanej, grot Apex, worków do dobowej zbiórki moczu,butelek do dobowej zbiórki moczu, sond Sengstakena, nożyków alergologicznych, zestawów podstawowych PEG, zestawów do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawów do drenażu pęcherza, zestawów do nefrostomii, cewników, zestawów wymiennych jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku, foliowych samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań osłonowych, rękawic nitrylowych do podawania cytostatyków, jałowych, układów oddechowych do res
Numer ogłoszenia: 104097 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: analizatora do hemoglobiny glikowanej, testów do hemoglobiny glikowanej, grot Apex, worków do dobowej zbiórki moczu,butelek do dobowej zbiórki moczu, sond Sengstakena, nożyków alergologicznych, zestawów podstawowych PEG, zestawów do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawów do drenażu pęcherza, zestawów do nefrostomii, cewników, zestawów wymiennych jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku, foliowych samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań osłonowych, rękawic nitrylowych do podawania cytostatyków, jałowych, układów oddechowych do res.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: analizatora do hemoglobiny glikowanej, testów do hemoglobiny glikowanej, grot Apex, worków do dobowej zbiórki moczu,butelek do dobowej zbiórki moczu, sond Sengstakena, nożyków alergologicznych, zestawów podstawowych PEG, zestawów do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawów do drenażu pęcherza, zestawów do nefrostomii, cewników, zestawów wymiennych jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku, foliowych samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań osłonowych, rękawic nitrylowych do podawania cytostatyków, jałowych, układów oddechowych do respiratorów, testów do oznaczania chlorków w pocie, masek krtaniowych jednorazowego użytku, masek nadkrtaniowych jednorazowego użytku, zestawów do odsysania pacjentów w układzie zamkniętym, zamkniętego systemu nawilżania tlenu, testów immunologicznych, płytek ELISA, narzędzi okulistycznych, zestawów do nebulizacji, probówek na glukozę wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 21 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr 1-Analizator do hemoglobiny glikowanej, testy Pakiet nr 2-Groty Apex Pakiet nr 3-Worki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr 4-Butelki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr 5 -Sondy Sengstakena Pakiet nr 6-Nożyki alergologiczne Pakiet nr 7-Zestaw podstawowy PEG Pakiet nr 8-Zestawy do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawy do drenażu pęcherza, zestawy do nefrostomii, cewniki Pakiet nr 9-Zestawy wymienne jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku Pakiet nr10-Foliowe samoprzylepne posterylizacyjne opakowania osłonowe Pakiet nr11-Rękawice nitrylowe do podawania cytostatyków Pakiet nr12-Układy oddechowe do respiratorów Pakiet nr13-Testy do oznaczania chlorków w pocie Pakiet nr14-Maski krtaniowe jednorazowego użytku Pakiet nr15-Maski nadkrtaniowe jednorazowego użytku Pakiet nr16-Zestawy do odsysania pacjentów w układzie zamkniętym Pakiet nr17-Zamknięty system nawilżania tlenu Pakiet nr18-Testy immunologiczne,płytki ELISA, Pakiet nr19-Zestawy do nebulizacji Pakiet nr20-Probówki na glukozę Pakiet nr21- Narzędzia okulistyczne Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku Nr 1-pakiet Przedmiot zamówienia Pakiet nr1-analizator do hemoglobiny glikowanej winien być fabrycznie nowy (niedemonstracyjny, niepowystawowy), rok produkcji 2012r. Przedmiot zamówienia pakiet został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1-pakiet od nr1 do nr 21. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), zawierające dane techniczne, w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej zadań (pakietów) od nr1 do nr21. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji jednej dostawy przedmiotu zamówienia: pakiet nr 1- jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 30.000,00zł brutto(PLN), pakiet nr 2- jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 3- jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 1500,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 4- jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 5-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 6-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 7-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 3000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 8-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 9-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr10-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 700,00 zł brutto (PLN), pakiet nr11-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 1500,00 zł brutto (PLN), pakiet nr12-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr13-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr14-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 3500,00 zł brutto (PLN), pakiet nr15-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 4500,00 zł brutto (PLN), pakiet nr16-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr17-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 2500,00 zł brutto (PLN), pakiet nr18-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 19-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 20-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 2000,00 zł brutto (PLN), pakiet nr 21-jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto (PLN), Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, b) kopia dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu, Deklaracja CE, wpis /zgłoszenie do Rejestru, zgodnie z klasą produktu. Prosimy o zaznaczenie której poz. dokumenty dotyczą. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 ) c)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt (przedmiot zamówienia) spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do specyfikacji, posiada dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, d) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). e)kompletne (aktualne) karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwa rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem, f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji, g) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta, h) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. i) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne): a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b)Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: VI, pkt.6, pkt.7. e)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, b)urzędowa zmiana stawek podatku VAT, zmiany niezależne od stron tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych , rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania, dotyczące osób reprezentujących strony, osób do realizacji umowy, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia), przedłużenia się procedury przetargowej, numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie wymagania opisane przez Kupującego, zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto sprzętu będącego przedmiotem umowy w przypadku zmiany ceny przez producenta, obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust 2, zmiany sposobu konfekcjonowania produktu, c)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, 3. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. przetargów i zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. przetargów i zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator do hemoglobiny glikowanej, testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator do hemoglobiny glikowanej, testy szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Groty Apex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Groty Apex szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Butelki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sondy Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy Sengstakena szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nożyki alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki alergologiczne szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw podstawowy PEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw podstawowy PEG szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawy do drenażu pęcherza, zestawy do nefrostomii, cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego ran pooperacyjnych, zestawy do drenażu pęcherza, zestawy do nefrostomii, cewniki szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy wymienne jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy wymienne jednorazowego użytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Foliowe samoprzylepne posterylizacyjne opakowania osłonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foliowe samoprzylepne posterylizacyjne opakowania osłonowe szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice nitrylowe do podawania cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice nitrylowe do podawania cytostatyków szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Układy oddechowe do respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do respiratorów szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Testy do oznaczania chlorków w pocie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do oznaczania chlorków w pocie szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Maski krtaniowe jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe jednorazowego użytku szczegółowo opisano w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Maski nadkrtaniowe jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski nadkrtaniowe jednorazowego użytku szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do odsysania pacjentów w układzie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do odsysania pacjentów w układzie zamkniętym szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zamknięty system nawilżania tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system nawilżania tlenu szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Testy immunologiczne,płytki ELISA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunologiczne,płytki ELISA szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestawy do nebulizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nebulizacji szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Probówki na glukozę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki na glukozę szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Narzędzia okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia okulistyczne szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.