eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorOdbudowa odcinka Drogi Od Trasy Oświęcim do Gosp. Podlipki w Zatorze, w km 0+100 do 0+305, na dł. ok. 205 mb, o szerokości jezdni 4,0 mb. - koszty kwalifikowane, finansowane w całości z budżetu państwa, wraz z jej włączeniem do drogi DL-5 - koszty niekwalifikowane.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Zator: Odbudowa odcinka Drogi Od Trasy Oświęcim do Gosp. Podlipki w Zatorze, w km 0+100 do 0+305, na dł. ok. 205 mb, o szerokości jezdni 4,0 mb. - koszty kwalifikowane, finansowane w całości z budżetu państwa, wraz z jej włączeniem do drogi DL-5 - koszty niekwalifikowane.
Numer ogłoszenia: 104106 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa odcinka Drogi Od Trasy Oświęcim do Gosp. Podlipki w Zatorze, w km 0+100 do 0+305, na dł. ok. 205 mb, o szerokości jezdni 4,0 mb. - koszty kwalifikowane, finansowane w całości z budżetu państwa, wraz z jej włączeniem do drogi DL-5 - koszty niekwalifikowane..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje : 1/ Koszty kwalifikowane : m. in. : korytowanie i podbudowę 1.025,00 m2, nawierzchnię bitumiczną gr. 6 cm 820,00 m2, uzupełnienie pobocza 205,00 m2. 2/ Koszty niekwalifikowane :m. in. korytowanie i podbudowę 37,5 m2, nawierzchnię bitum. gr. 6 cm 37,5 m2. Wartość zamówienia - ok. 18,2 tys. euro netto. 3b. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym przetargiem obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na materiały itp.), - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - 2.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących zasad : - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. - W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem ceny tej pozycji, a co za tym idzie ceny ofertowej, - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i ceny ofertowej. - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania powyższego zawiadomienia, Komisja uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 18.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 200 mb każda). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących zasad : - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. - W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem ceny tej pozycji, a co za tym idzie ceny ofertowej, - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i ceny ofertowej. - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania powyższego zawiadomienia, Komisja uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 18.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 200 mb każda). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących zasad : - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. - W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem ceny tej pozycji, a co za tym idzie ceny ofertowej, - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i ceny ofertowej. - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania powyższego zawiadomienia, Komisja uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 18.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 200 mb każda). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących zasad : - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. - W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem ceny tej pozycji, a co za tym idzie ceny ofertowej, - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i ceny ofertowej. - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania powyższego zawiadomienia, Komisja uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - zaakceptują rozliczenie umowy : jedną fakturą - koszty kwalifikowane, oraz jedną oddzielną fakturą - koszty niekwalifikowane, płatnymi do 30 dni od ich dostarczenia. - przedłożą kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących zasad : - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. - W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem ceny tej pozycji, a co za tym idzie ceny ofertowej, - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i ceny ofertowej. - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania powyższego zawiadomienia, Komisja uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać : 1/ Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4/ Oświadczenie o uprawnieniach i doświadczeniu kierownika budowy (min. 3 lata) oraz ilości pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty (uprawnienia kierownika budowy do wglądu przed podpisaniem umowy). 5/ Oświadczenie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 18.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 200 mb każda), wraz z referencjami - zał. nr 5 do oferty. 6/ Oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy - zał. nr 6 do oferty. 7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo dane i informacje zawarte w CEIDG (wydruk) - zał. nr 7. 8/ Kopię aktualnej i opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 8. 9/ Kosztorysy ofertowe, uproszczone lub szczegółowe, w układzie jak w załączonych przedmiarach - zał. nr 9. 10/ Dowód wniesienia wadium - zał. nr 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać odpowiednio warunki opisane w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi on spełniać odpowiednio warunki opisane w § 2 ust. 2 powyższego rozporządzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (odpłatnie - 20 gr. za każdą stronę A4 - wydruk ze strony internetowej Zamawiającego w formie arkuszy A-4), można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 113, lub pocztą..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe. - Informacji w sprawie przetargu udzielają: Leszek Bednarski - Urząd Miejski w Zatorze, tel. (0-33) 8412 215, wew. 13, 23 - Zadanie dofinansowane z budżetu państwa, w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.