eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa odczynników wraz z dzierżawą trzech minimum 24 - parametrowych analizatorów hematologicznych typu 5 - DIFF

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104111 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Ruda Śląska: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą trzech minimum 24 - parametrowych analizatorów hematologicznych typu 5 - DIFF
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508312-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 85743-2017; 87676-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 241468653, ul. ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48322482452, faks +48327795912, e-mail zampub@szpitalruda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników wraz z dzierżawą trzech minimum 24 - parametrowych analizatorów hematologicznych typu 5 - DIFF

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

22/PN/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, krwi kontrolnej i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą trzech minimum 24 - parametrowych analizatorów hematologicznych typu 5 - DIFF, spełniających parametry graniczne opisane w załączniku nr 3 do SIWZ dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, 3, 4 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2017 r.,poz. 211 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy (tj. trzy analizatory wraz z oryginalnymi odczynnikami, krwią kontrolną i materiałami eksploatacyjnymi do analizatorów). Oferowane analizatory, odczynniki, krew kontrolna muszą stanowić kompletny system analityczny. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników, krwi kontrolnej i materiałów eksploatacyjnych do wszystkich rodzajów oznaczeń wymienionych w załączniku nr 2, 4 w ilości zapewniającej kontrolę jakości 5 razy w tygodniu na 3 poziomach na każdym z analizatorów. 5. Wykonawca na swój koszt włączy analizatory hematologiczne do sieci LIS firmy ASSECO Poland S.A. w terminie 14 dni od podpisania protokołu uruchomienia analizatorów hematologicznych. 6. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca. 7. Termin przydatności odczynników musi wynosić co najmniej 6 miesięcy a stabilność po otwarciu nie krótsza niż 45 dni z wyłączeniem krwi kontrolnej, dla której termin ważności wynosi do 3 miesięcy, w przypadku, gdy ta będzie rozdysponowana wg harmonogramu dostaw materiału kontrolnego. 8. Dostawa odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Szpitala, transportem Wykonawcy w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy. 9. Dostawa będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 10. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 i 4 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż 20%. Równocześnie jako podmiot realizujący świadczenia w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić ilości świadczeń medycznych, których udzieli w czasie trwania umowy. 11. Oferowane analizatory będą objęte gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu do 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia w dni robocze. 12. W przypadku awarii trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca zapewni analizatory zastępcze lub zapewni na czas niezbędny do wykonania naprawy, możliwość przeprowadzenia badań w innym laboratorium. 13. W czasie trwania dzierżawy Wykonawca zapewni obowiązkowe przeglądy techniczne analizatorów hematologicznych co 6 miesięcy. 14. Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń (lampy oraz wszystkie inne niezbędne wskazane przez Wykonawcę w tabeli,część II w załączniku nr 4). 15. Dostawa i instalacja analizatorów hematologicznych nastąpi w ciągu 21 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie "rozruchowy" pakiet odczynników i akcesoriów (po 1 komplecie odczynników dla każdego analizatora), krew kontrolną oraz materiały eksploatacyjne. Urządzenia zostaną przekazane protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu poniesie Wykonawca. 16. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanych analizatorów oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniami najpóźniej w dniu instalacji urządzeń. 17. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzeń jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25.02.2011 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1203 z późn. zm) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne. Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć oświadczenie producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne. 18. Dostarczone analizatory będą wyposażone we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy tj. w szczególności m. in. raki, wkłady, statywy, pojemniki redukujące, kuwety, adaptery dla prób w naczyniach pierwotnych itp.). 19. Zamawiający będzie objęty bez dodatkowych opłat programem międzynarodowej kontroli jakości preferowanej przez Zamawiającego, co najmniej 4 razy w roku na dowolnie wybrane przez Zamawiającego parametry. 20. Wykonawca poniesie koszty ewentualnego przystosowania pomieszczeń w których będą stały analizatory pod względem umeblowania i temperatury, aby stworzyć warunki do ich prawidłowej eksploatacji. 21. Wymagane jest posiadanie znaku CE dla analizatora, akcesoriów i wszystkich odczynników. 22. Wymagana niezmienność cen odczynników, krwi kontrolnej, materiałów eksploatacyjnychi dzierżawy: przez cały okres trwania umowy. 23. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy lub zamówienia, wystawionej faktury Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT227940.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sysmex Polska Sp. z o.o., , Al. Jerozolimskie 176, 02-486, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248200.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 248200.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248200.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.