eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaDostawa i montaż nowych elementów małej architektury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Dąbrowa Górnicza: Dostawa i montaż nowych elementów małej architektury
Numer ogłoszenia: 104124 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nowych elementów małej architektury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych drewnianych na terenie miasta zgodnie ze szczegółowym opisem urządzeń zabawowych oraz miejscem ich montażu na placach zabaw wyszczególnionych w zestawieniu elementów zabawowych załącznik nr 7 do siwz. Zamówienie będzie realizowane na podstawie nw. dokumentów, które stanowią integralną część siwz: - postanowień zawartych w treści przyszłej umowy - załącznik nr 3 do siwz - wyceny asortymentowej urządzeń zabawowych wg. wzoru - załącznik nr 2 do siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 p.z.p. 2.w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - | w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 40.000,00 zł ( brutto) każda. 3.Posiadają uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi min. 1 osoba wraz z poświadczeniem jej przynależność do danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 4.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5.Posiadają certyfikaty zgodności z normami i uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji :ławki, regulamin, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych, certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe (Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia certyfikatów na pojedyncze elementy składowe zestawów) wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji tj. Instytut Sportu Zespół Certyfikacji Warszawa lub Przedsiębiorstwo Badawczo - Wdrożeniowe Centralnego Ośrodka Badawczo- Rozwojowego Aparatury Badawczej i Dydaktycznej - Biuro Badań i Certyfikacji \COBRABID- BBC\ 6.Posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny dla zastosowanego środka do impregnowania metodą ciśnieniowo - próżniową środkiem posiadającym atest PZH np. WOLMANIT CX -10 lub równoważny. 7.Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane w trybie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz.U z 2007 r. Nr 39 poz. 251) Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły \spełnia / nie spełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlega wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 p.z.p.- Załącznik nr 4 wskazana data podpisania oświadczenia. 3.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wskazana data podpisania dokumentu. -Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się usługę polegającą na dostawie i montażu nowych elementów małej architektury o wartości minimum 40.000,00 PLN brutto każda ( min . 2 usługi ) . 4. Dokumenty (min 2 np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 3 zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane załączenie kserokopii uprawnień do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi oraz poświadczenie przynależności do danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - ( min. 1 osoba) zgodnie z załącznikiem nr 6. Wskazana data podpisania dokumentu. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7.Wycena asortymentowa urządzeń zabawowych wg. wzoru załącznik nr 2 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 8.Certyfikaty zgodności z normami i uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe ( z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych , certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe (Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia certyfikatów na pojedyncze elementy składowe zestawów) wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji tj. Instytut Sportu Zespół Certyfikacji Warszawa lub Przedsiębiorstwo Badawczo - Wdrożeniowe Centralnego Ośrodka Badawczo- Rozwojowego Aparatury Badawczej i Dydaktycznej - Biuro Badań i Certyfikacji \COBRABID- BBC\ 9 Atest Państwowego Zakładu Higieny dla zastosowanego środka do impregnowania metodą ciśnieniowo - próżniową środkiem posiadającym atest PZH np. WOLMANIT CX -10 lub równoważny. 10. Wypełniony druk oferty według wzoru zamawiającego - Załącznik nr 1 - wskazana data jego podpisania. 11. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane w trybie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz.U z 2007 r. Nr 39 poz. 251) Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 p.z.p. spowoduje wykluczenie go z postępowania. 7.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania Wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 8.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 9.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 p.z.p

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. 315, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. 315, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.07.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 1 wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt. 3 do 11 łącznie. Oświadczenie wymienione w pkt. 2 podpisują wspólnie na jednym druku. W przypadku dokumentu wymienionego w pkt. 6 Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej wspólnej polisy. Ponadto w/w Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.