Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 104133 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego nowych, nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, plotera atramentowego oraz telefaksów dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86717,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98647,23
Oferta z najniższą ceną: 63923,22 / Oferta z najwyższą ceną: 103494,66
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Biorąc powyższe pod uwagę, materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego będące przedmiotem niniejszego postępowania, są towarem: powszechnie dostępnym, a mianowicie możliwym do zrealizowania przez liczne podmioty działające na rynku, bez względu na siedzibę tego podmiotu i czas realizacji zamówienia. Przeprowadzenie transakcji kupna/sprzedaży nie jest ograniczone posiadaniem przez Wykonawcę szczególnych uprawnień, gdyż może zostać przeprowadzona przez większość podmiotów w tej branży. Materiały eksploatacyjne są towarem o ustalonych standardach jakościowych odpowiadających przeciętnym, standardowym wymaganiom powszechnie znanym. Charakteryzują się powtarzalnymi cechami jakościowymi i technicznymi. Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 86.717,00 zł, co stanowi równowartość 21.573,54 euro, a więc jest mniejsza od kwoty 200.000,00 euro dla dostaw i usług określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień i konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.