To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 104135 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Bielsk: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525572-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk, krajowy numer identyfikacyjny
61101556600000, ul.
Plac Wolności
,
09230
Bielsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 265 01 01, faks
24 265 01 05, e-mail
ug.bielsk@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): ugbielsk.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRiRG.IU.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, na następujących warunkach: 1) Udzielenie kredytu w kwocie 1.500.000,00 zł w 2017 r. w planowanych następujących terminach i transzach: a) do 11.07.2017 r. - 500.000,00 zł b) do 26.09.2017 r. - 500.000,00 zł c) do 19.12.2017 r. - 500.000,00 zł; wysokość transz kredytu i ich termin może ulec zmianie. 2) Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. 3) Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje kwotę przydzielonego kredytu (transzę) w wysokości określonej w piśmie na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4) Okres kredytowania 8 lat, tj. do 31.12.2024 r. 5) Karencja w spłacie kapitału ustalona do dnia 30.03.2018 r. 6) Spłata kredytu nastąpi w ciągu 7 lat w okresie od 31.03.2018 r. do 31.12.2024 r. 7) Spłata odsetek nastąpi - miesięcznie w okresie od 31.07.2017 r. do 31.12.2024 r. 8) Spłata kapitału kwartalnie tj. do 31.03., 30.06., 30.09, 31.12. w latach 2018-2024, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 9) Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 10) Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 05.06.2017 r. (1,66%) oraz daty uruchomienia transz: 01.07.2017 r., 01.09.2017 r., 01.12.2017 r. 11) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania tj. not odsetkowych, a nie wyciągów bankowych. 12) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 13) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (w tym rat kredytu) bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wcześniejsza spłata kredytu nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji prawnych i finansowych dla kredytobiorcy. 14) Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów i podania przyczyn oraz negocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 15) W przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami. 16) W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącza się następujące dokumenty: * Uchwała budżetowa Gminy Bielsk na rok 2017 nr 139/XXIV/2016 Rady Gminy Bielsk z dnia 29 grudnia 2016 roku. * Zarządzenie nr 17/2017 z dnia 16 maja 2017 r. Wójta Gminy Bielsk o zaciągnięciu kredytu * Uchwała nr Pł.206.2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 24 maja 2017 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Bielsk * Sprawozdania za I kwartał 2017 rok : Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S; * Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2016 rok * Uchwała Nr 138/XXIV/2016 Rady Gminy Bielsk z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielsk - załącznik nr 1 - załącznik nr 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
III. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje: ? możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zebrania Wykonawców. ? zawarcia umowy ramowej. ? wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. ? zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 4. Niniejsza SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.ugbielsk.bip.org.pl do pobrania samodzielnie przez Wykonawców. 5. Wykonawcy winni sprawdzać na bieżąco zawartość umieszczonego na ww. stronie internetowej folderu w celu sprawdzenia czy nie zostały w nim opublikowane zmiany SIWZ. Za zapoznanie się z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca. 6. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 202506.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.