eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielskUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104135 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Bielsk: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525572-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk, krajowy numer identyfikacyjny 61101556600000, ul. Plac Wolności , 09230 Bielsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 265 01 01, faks 24 265 01 05, e-mail ug.bielsk@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): ugbielsk.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRiRG.IU.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, na następujących warunkach: 1) Udzielenie kredytu w kwocie 1.500.000,00 zł w 2017 r. w planowanych następujących terminach i transzach: a) do 11.07.2017 r. - 500.000,00 zł b) do 26.09.2017 r. - 500.000,00 zł c) do 19.12.2017 r. - 500.000,00 zł; wysokość transz kredytu i ich termin może ulec zmianie. 2) Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. 3) Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje kwotę przydzielonego kredytu (transzę) w wysokości określonej w piśmie na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4) Okres kredytowania 8 lat, tj. do 31.12.2024 r. 5) Karencja w spłacie kapitału ustalona do dnia 30.03.2018 r. 6) Spłata kredytu nastąpi w ciągu 7 lat w okresie od 31.03.2018 r. do 31.12.2024 r. 7) Spłata odsetek nastąpi - miesięcznie w okresie od 31.07.2017 r. do 31.12.2024 r. 8) Spłata kapitału kwartalnie tj. do 31.03., 30.06., 30.09, 31.12. w latach 2018-2024, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 9) Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 10) Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 05.06.2017 r. (1,66%) oraz daty uruchomienia transz: 01.07.2017 r., 01.09.2017 r., 01.12.2017 r. 11) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania tj. not odsetkowych, a nie wyciągów bankowych. 12) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 13) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (w tym rat kredytu) bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wcześniejsza spłata kredytu nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji prawnych i finansowych dla kredytobiorcy. 14) Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów i podania przyczyn oraz negocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 15) W przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami. 16) W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącza się następujące dokumenty: * Uchwała budżetowa Gminy Bielsk na rok 2017 nr 139/XXIV/2016 Rady Gminy Bielsk z dnia 29 grudnia 2016 roku. * Zarządzenie nr 17/2017 z dnia 16 maja 2017 r. Wójta Gminy Bielsk o zaciągnięciu kredytu * Uchwała nr Pł.206.2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 24 maja 2017 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Bielsk * Sprawozdania za I kwartał 2017 rok : Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S; * Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2016 rok * Uchwała Nr 138/XXIV/2016 Rady Gminy Bielsk z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielsk - załącznik nr 1 - załącznik nr 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

III. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje: ? możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zebrania Wykonawców. ? zawarcia umowy ramowej. ? wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. ? zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 4. Niniejsza SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.ugbielsk.bip.org.pl do pobrania samodzielnie przez Wykonawców. 5. Wykonawcy winni sprawdzać na bieżąco zawartość umieszczonego na ww. stronie internetowej folderu w celu sprawdzenia czy nie zostały w nim opublikowane zmiany SIWZ. Za zapoznanie się z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca. 6. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT250800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Mszczonowie z siedzibą w Mszczonowie Oddział Banku w Rawie Mazowieckiej , obrawa@bsmszczonow.pl, ul. Krakowska 6, 96-200, Rawa Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202506.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202506.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254414.85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.