eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa 55 systemów implantów ślimakowych i pniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-24

POZYCJA 10413

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa 55 systemów implantów ślimakowych i pniowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 im. H. Święcickiego AM, do kontaktów: Krzysztof Zedlewski, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695, e-mail: zpspsk2@am.poznan.pl, www.am.poznan.pl/spsk2/dyrekcja.htm. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 55 systemów implantów ślimakowych i pniowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa 55 systemów implantów ślimakowych i pniowych stosowanych do leczenia głuchoty. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: apteka szpitalna SPSK2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.52.00 - Implanty ślimakowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.52.00 - Implanty ślimakowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 3811962,61 pln netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 110 000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: środki własne. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców ubiegać się będzie wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia pełnomocnictwa dla pełnomocnika reprezentującego konsorcjum na zewnątrz, który to będzie uprawniony do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu włącznie z zawarciem umowy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. zrealizowali z należytą starannością w ostatnich trzech latach minimum trzy zamówienia na dostawy o podobnej wielkości i charakterze jak niniejsze zamówienie, 7. zagwarantują minimum 30-dniowy termin płatności. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Zaświadczenie o NIP oraz zaświadczenie REGON Wykonawcy. 11. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS 12. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 p.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia powinny dotyczyć wszystkich osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wszystkich wspólników, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, a gdy Wykonawcą jest spółka prawa handlowego, zaświadczenia powinny dotyczyć wszystkich członków Zarządu, partnerów i komplementariuszy. 13. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez każdego ze wspólników, indywidualnego wypisu z rejestru ewidencji działalności gospodarczej wydanego przez właściwy urząd po dniu 31.12.2000 roku oraz wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentacji spółki (podobnie jak w przypadku konsorcjum). 15. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 9,11,13 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w których potwierdzone zostanie, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie oraz nie zalega on z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5 i 9 to możliwe jest zastąpienie tych dokumentów jednym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1Bilans oraz rachunek zysków i strat z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informację określającą: obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Załącznik A). 2 Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia informacji banku Wykonawcy potwierdzającego wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (opinia bankowa o Wykonawcy) wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów. Zamawiający nie uznaje przedstawionych w ofercie oświadczeń o posiadanych certyfikatach. Zamawiający uznaje zaświadczenia o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych, jeżeli Wykonawca jeszcze takiego zaświadczenia nie posiada - kopię złożonego wniosku o wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych wraz z deklaracją zgodności oraz z deklaracją CE. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 40 ocena techniczna 45 wearunki gwarancji i serwisu 15 Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/25/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.04.2006, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, pobranie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.04.2006, godzina 09:15, SPSK2 Budynek O salka konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.