eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecDostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2008r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Biskupiec: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 10414 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5606 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu, al. Niepodległości 2/19, Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, faks 089 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz asortymentowo - jakościowy towarów wyszczególniono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej www.bip.biskupiec.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. 2. W ramach umowy zrealizowane zostaną dostawy cząstkowe. Terminy dostaw cząstkowych strony ustalą z dwudniowym wyprzedzeniem (telefon, fax). 3. Termin realizacji dostawy max do 2 dni od daty złożenia zamówienia. 4. Transport - koszt własny wykonawcy. 5. Dostawa do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 3. 6. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone ściśle co do modelu i marki określonych w opisie przedmiotu zamówienia co spowodowane jest to warunkami gwarancyjno-eksploatacyjnymi urządzeń. 7. Dostarczane materiały powinny spełniać następujące warunki: a) posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy; b) Zamawiający dopuszcza tylko materiały oryginalne zalecane przez producentów drukarek. Przez produkty oryginalne - nieregenerowane należy rozumieć takie, które w 100% składają się z elementów nowych, niewykorzystanych uprzednio a w szczególności takie, które nie były poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, czy poddanych jakiemukolwiek procesowi nadającemu im charakter ponownej używalności; c) posiadać oryginale opakowanie producenta; d) na opakowaniu powinna znajdować się informacja do jakiego typu sprzętu (drukarek) jest przeznaczony produkt. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt, który spełni wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe jak produkt określony w SIWZ, w szczególności stosowanie zaproponowanego produktu nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. 9. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi dołączyć zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 10. Wszystkie produkty objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty lub certyfikaty, potwierdzające ich zgodność z obowiązującymi normami i dopuszczające je do użytku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 22.60.00.00 - Tusz 22.90.00.00 - Różne druki 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 85496.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWA KOMAX 9, UL. TOWAROWA 3, 10-416 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 85496.20
  • Oferta z najniższą ceną: 85496.20 oferta z najwyższą ceną: 85496.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.