eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią"Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią" obejmująca dwie części1. "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią - budynek szkoły 2. "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią budynek sali gimnastycznej i zaplecza wraz z biblioteką"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104153 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Nakło nad Notecią: "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią" obejmująca dwie części: 1. "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią - budynek szkoły 2. "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią budynek sali gimnastycznej i zaplecza wraz z biblioteką"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, Schemat: Termomodernizacja w obiektach należących do jednostek samorządu terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41174-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią" obejmująca dwie części: 1. "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią - budynek szkoły 2. "Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią budynek sali gimnastycznej i zaplecza wraz z biblioteką"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.06.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac w budynkach dydaktycznych oraz w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 obejmuje: 1) wykonanie termomodernizacji budynku dydaktycznego. Szczegółowy zakres określający przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie ogólnobudowlanym ocieplenia, projekcie instalacji centralnego ogrzewania oraz przedmiarach opracowanych na podstawie powyższych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane (ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu w oparciu o styropian modyfikowany z izolacją folią kubełkową, ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych budynku dydaktycznego płytami warstwowymi w oparciu o piankę PIR, docieplenie poddaszy wełną mineralną, wymianę parapetów wewnętrznych, wymianę części stolarki okiennej, wykonanie opasek wokół budynku i odtworzenie powierzchni utwardzonych terenu); roboty instalacyjne sanitarne (wymianę systemu ogrzewania, rur oraz grzejników). Zabudowa objęta pracami termomodernizacyjnymi: Budynek dydaktyczny z elewacją z cegły czerwonej. Podstawowe dane liczbowe: pow. użytkowa 2.194,0 m2; kubatura 11.460,0 m3; wysokość budynku (od gruntu do kalenicy) 21,65 m. I. Część ogólnobudowlana: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu, wykonane w oparciu o styropian modyfikowany, zabezpieczony od zewnątrz folią kubełkową z tworzywa sztucznego. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych ponad terenem w części cokołu i fosy, wykonane zostanie w oparciu o styropian modyfikowany oraz odpowiednio profilowany z wykończeniem płytkami ceramicznymi. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz, wykonane w oparciu o płyty warstwowe, z rdzeniem z pianki PIR i wykończeniem z płyty G-K oraz membraną hydroizolacyjną. 4. Docieplenie stropodachów, wykonane płytami z wełny mineralnej układanej na foli PCV. 5. Wymiana drewnianej stolarki okiennej na nową - energooszczędną. Okna na profilach z PCV i zestawem szyb wielokomorowym. Współczynnik przenikania ciepła dla okien nie większy niż U = 0,9 W/m2K. W ramach zadania będą wykonane prace towarzyszące (wymiana części parapetów wewnętrznych, rozbiórka i odbudowa elementów fosy, rozbiórka i odtworzenie utwardzeń oraz wykonanie opaski przy budynku, wewnętrzne prace malarskie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na ścianach piwnic od zewnątrz). II. Prace instalacyjne c.o. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną na wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Instalacja centralnego ogrzewania z rur ze stali ocynkowanej oraz dodatkowo zabezpieczona pasywacyjną warstwą chromu. Instalacja wykonana będzie w systemie zaciskanym. Montaż oparty jest na technice "Press", czyli zaprasowywaniu na rurze złączek. Grzejniki boczno zasilane, płytowo - konwektorowe z zaworami termostatycznymi. 2) wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej. Szczegółowy zakres określający przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie ogólnobudowlanym ocieplenia, projekcie instalacji centralnego ogrzewania oraz przedmiarach opracowanych na podstawie powyższych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane (ocieplenie ścian zewnętrznych zaplecza sali gimnastycznej oraz biblioteki od zewnątrz w oparciu o system BSO - ETICS na bazie styropianu, ocieplenie stropodachów styropapą, ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych sali gimnastycznej płytami warstwowymi w oparciu o piankę PIR, docieplenie poddasza sali gimnastycznej wełną mineralną, wymianę części rynien i rur spustowych, wymianę obróbek blacharskich oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymianę części stolarki okiennej, wykonanie opasek przy budynku i odtworzenie powierzchni utwardzonych terenu); roboty instalacyjne sanitarne (wymianę systemu ogrzewania, rur oraz grzejników). Zabudowa objęta pracami termomodernizacyjnymi: o Budynku sali gimnastycznej z elewacją z czerwonej cegły - ocieplanie od wewnątrz. Podstawowe dane liczbowe: pow. użytkowa 236,9 m2; kubatura 2.510,0 m3; wysokość budynku do kalenicy (średnia) 12.0 m. o Budynku zaplecza sali gimnastycznej z elewacją z tynku zatartego na gładko - ocieplanie od zewnątrz (ściana na granicy ocieplona od wewnątrz). Podstawowe dane liczbowe: pow. użytkowa 450,56 m2; kubatura 1.850,0m3; wysokość budynku 5,37 m. I. Część ogólnobudowlana: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu, wykonane w oparciu o styropian modyfikowany, zabezpieczony od zewnątrz folią kubełkową z tworzywa sztucznego. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych ponad terenem od zewnątrz, wykonane zostanie w technologii bezspoinowego systemu ocieplenia BSO - ETICS na bazie styropianu. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych ponad terenem w części cokołu, fosy i elementów dekoracyjnych elewacji, wykonane zostanie w oparciu o styropian modyfikowany oraz odpowiednio profilowany z wykończeniem płytkami ceramicznymi. 4. Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz na sali gimnastycznej, wykonane w oparciu o płyty warstwowe, z rdzeniem z pianki PIR i wykończeniem z płyty G-K oraz membraną hydroizolacyjną. 5. Docieplenie stropodachów niewentylowanych, wykonane z warstwy styropapy na bazie styropianu dwustronnie foliowanego. 6. Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej wykonane płytami z wełny mineralnej układanej na foli PCV. 7. Wymiana drewnianej stolarki okiennej na nową - energooszczędną. Okna na profilach z PCV i zestawem szyb wielokomorowym. Współczynnik przenikania ciepła dla okien nie większy niż U = 0,9 W/m2K. W ramach zadania będą wykonane prace towarzyszące (tj. montaż rusztowań, wymiana części rynien i rur spustowych, wymiana części parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka i odtworzenie schodów zewnętrznych, rozbiórka i odbudowa elementów fosy, rozbiórka i odtworzenie utwardzeń oraz wykonanie opaski przy budynku, wewnętrzne prace malarskie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na ścianach poniżej poziomu gruntu od zewnątrz, wymiana części instalacji odgromowej). Z uwagi na dowolność przyjęcia systemu rusztowań, koszty związane z jego montażem, demontażem oraz eksploatacją należy uwzględnić przy określeniu współczynnika kosztów ogólnych. II. Prace instalacyjne c.o. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną na wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Instalacja centralnego ogrzewania z rur ze stali ocynkowanej oraz dodatkowo zabezpieczona pasywacyjną warstwą chromu. Instalacja wykonana będzie w systemie zaciskanym. Montaż oparty jest na technice "Press", czyli zaprasowywaniu na rurze złączek. Grzejniki boczno zasilane, płytowo - konwektorowe z zaworami termostatycznymi. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - formularze kosztorysów ofertowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45400000-1, 45250000-4, 45300000-0, 45331000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1283831.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BYDGOSTA Spółka z o.o., biuro@bydgosta.com.pl, ul. Fordońska 246, 85-766, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1579112.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1579112.29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2012356.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.