Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Sieradz: świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 104169 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, fax 043 8275452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczych wraz z transportem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem zakres do 211.000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 60.12.23.00 - 60.12.23.00 Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponowanie pralnią spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. ( Dz. U. Nr 213, poz. 1568), oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. ( Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach, musi posiadać pełną barierę higieniczną, oraz automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje pralnią w całym czasie realizacji umowy, tj, będzie w stanie zrealizować zamówienie zgodnie z SIWZ oraz ww. przepisami. W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz podstawę prawną do dysponowania pralnią wraz z czasookresem zawarcia umowy oraz podaniem strony, z którą Wykonawca zawarł umowę. Należy przedstawić opis maszyn i urządzeń, w niej się znajdujących, które będą potwierdzać wymogi niniejszego rozdziału. Dotyczy to również pralni będących własnością Wykonawcy ubiegającego się o zamówienia publiczne, z wyjątkiem części dotyczącej najmu, dzierżawy, umowy użyczenia). Wykonawca winien udowodnić skuteczność i zgodność technologii prania i dezynfekcji stosowanej w pralni, w której Wykonawca będzie realizować zamówienie z ww. przepisami oraz niniejszą SIWZ. W tym celu należy przedstawić opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z oddziałów: operacyjnego, dziecięcego, noworodkowego, ogólnoszpitalnego, oraz bielizny skażonej, w tym moduł prania i dezynfekcji bielizny. Celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania do oferty winno się dołączyć badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy potwierdzone przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych (na etapie realizacji umowy), w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego, w obecności pracownika Wykonawcy. b) środki transportu przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być dostosowane do przewozu bielizny szpitalnej, odpowiednio pozytywnie opiniowane przez Państwową Stację Sanitarno -Epidemiologiczną c) wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych. Na pralni winno znajdować się automatyczne urządzenie do dezynfekcji pojemników i wózków. Celem potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków Wykonawca winien dołączyć badania mikrobiologiczne, potwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Badania winny potwierdzać skuteczność funkcjonowania automatycznego urządzenia do dezynfekcji pojemników i wózków do transportu bielizny, d) usługi muszą być wykonywane zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz wymogami niniejszej SIWZ; e) wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzących z oddziałów szpitalnych i sal operacyjnych, f) stosowane środki dezynfekujące winny posiadać certyfikat CE i wpis do Rejestru Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych . g) wykonanie lub wykonywanie min. 2 zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie \świadczenia usług pralniczych bielizny szpitalnej dla jednostek służby zdrowia wraz z transportem\ odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości, co najmniej 300.000 PLN - każda i czasookresie wykonywania min. 12 miesięcy każda. Usługi pozostające w trakcie realizacji muszą zostać poświadczone w taki sposób, aby dokumenty poświadczały należyte wykonywanie tych usług w ciągłości, co najmniej 12 miesięcy każda, z zachowaniem wymogów, o których mowa w zdaniu pierwszym. Dokumenty winny w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać ww. wymogi. Do Wykonawcy należy wybór dokumentów poświadczających należyte wykonanie i /lub wykonywanie tych usług. Dokumenty winny zostać podpisane przez osobę upoważnioną do podpisywania dokumentów 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 1.000.000 zł, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona \za zgodność z oryginałem\ wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. .5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty z pkt 2, 3, .4, 5 i .6 składa każdy z Wykonawców . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, .3, 5 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, w zakresie dokumentu .4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Ważność dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r Dz.U. nr 87 poz. 3999. 7 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. W przypadku tytułu innego niż własność Wykonawcy, należy podać okres (w datach), na jaki została zawarta umowa uprawniająca Wykonawcę do dysponowania, sprzętem pralniczym i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. - zał. nr 5 do SIWZ - \Wykaz sprzętu\. 8 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9 Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -zał. nr 6 do SIWZ. 10 Opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z Oddziałów: operacyjnego, dziecięcego i noworodkowego, ogólnoszpitalnego oraz bielizny skażonej, w tym moduły prania i dezynfekcji bielizny. 11 Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. Certyfikat CE na środki dezynfekcyjne do dezynfekcji bielizny pochodzącej z bloków operacyjnych i wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na środki do dezynfekcji pozostałej bielizny. Pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej. Karty charakterystyk wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania. 12 Protokół z ostatniej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w pralni Wykonawcy, w której będzie realizowane zamówienie. 13 Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu. 14 Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzająca spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568) dot. pralni, w której będzie realizowane zamówienie. 9.15 Minimum 2 badania mikrobiologiczne celem potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizny, potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Wykonawca mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 16 Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania - minimum 4 badania potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terenem Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 17 Dowód wniesienia wadium. Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej w Sieradzu przy ul. Armii Krajowej 7 , 98-200 Sieradz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 12:00, miejsce: sala konferencyjna nr 221 SP ZOZ Sieradz, Armii Krajowej 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa preparatów do żywienia do i pozajelitowego
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
- Dostawy pierogów mrożonych, mrożonych warzyw oraz ryb do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Hałabały w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 5 im. Misia Uszatka w Sieradzu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.