To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-05
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 1/PN/15
Numer ogłoszenia: 104172 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50188 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 1/PN/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części (pakietów) i obejmuje: Pakiet nr 1 - Mycie i dezynfekcja rąk Pakiet nr 2 - Mycie, pielęgnacja i dezynfekcja rąk na bloku operacyjnym Pakiet nr 3 - Dezynfekcja powierzchni i sprzętu Pakiet nr 4 - Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych, skóry i pielęgnacji pacjenta Pakiet nr 5 - Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, anestezjologicznego Pakiet nr 6 - Gaziki, chusteczki dezynfekcyjne Pakiet nr 7 - Higiena pacjenta Pakiet nr 8 - Formalina Pakiet nr 9 - Środki do dezynfekcji Pakiet nr 10 - Chusteczki 3. Ilości zawarte w załączniku nr 2 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia. 4. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 2, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 5. Produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2013 r. Nr 126, poz. 1381 z poźn. zm.). 6. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 7. Produkty zakwalifikowane jako środki biobójcze muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002 r. Nr 175 poz. 1433 z poźn. zm.). 8. Produkty zakwalifikowane jako wyroby kosmetyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o Kosmetykach (Dz.U. Nr 42, poz. 473 póź. zm.). 9. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu podczas transportu oraz zapewnia rozładunek do magazynu apteki zamawiającego. 10. Maksymalny termin dostawy zamówienia częściowego wynosi 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Do dostawy dołączyć należy fakturę w formie papierowej. 11. Dostawy przedmiotu zamówienia powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00. 12. Przedmiot zamówienia powinien posiadać termin przydatności minimum 24 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.74.13.00 - Środek odkażający do rąk 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Mycie, pielęgnacja i dezynfekcja rąk na bloku operacyjnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16561,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16513,50
Oferta z najniższą ceną: 16513,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16725,25
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, anestezjologicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43279,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41047,56
Oferta z najniższą ceną: 36747,54 / Oferta z najwyższą ceną: 41542,90
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Środki do dezynfekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HENRY KRUSE NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HENRY KRUSE NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8679,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3760,96
Oferta z najniższą ceną: 3760,96 / Oferta z najwyższą ceną: 4724,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-144/2024 Budowa doziemnej instalacji gazowej średniego ciśnienia wraz z punktami gazowymi na terenie kompleksu wojskowego w m. Kutno.
- SVA/W/J/4620-40/2024: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego wg. formularza cenowego dla zaplecza budowy w ramach zadania: Nowa Dęba obejmującego 17 zadań inwestycyjnych.
- Zakup pojemników typu dzwony do segregacji odpadów komunalnych celem wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych
- SVA/U/4620-142/2024 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 6 pakietach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.