Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Wrocław: REMONT TORU PRZESZKÓD OŚRODKA SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ WRAZ Z BUDYNKIEM SZKOLENIOWYM NR 9 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 104177 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT TORU PRZESZKÓD OŚRODKA SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ WRAZ Z BUDYNKIEM SZKOLENIOWYM NR 9 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)wymiana wszystkich elementów drewnianych na torze Ośrodka Sprawności Fizycznej, b)impregnacja elementów drewnianych oraz malowanie kamuflażowe drewnianych elementów pionowych (kamuflaż - kolor zielony, brązowy i żółty), c)czyszczenie , naprawa i malowanie kamuflażowe wszystkich elementów betonowych, d) czyszczenie (opalanie), malowanie wszystkich elementów stalowych, e) wymiana lin stalowych, haków , zaczepów, odciągów i łańcuchów, f) wymiana obrzeży i nawierzchni bieżni wokół OSF, g) wymiana dachu , stolarki okiennej, malowanie zewnętrzne i wewnętrzne oraz montaż rynien budynku szkoleniowego nr 9.Ośrodek Sprawności Fizycznej położony jest na placu obsianym trawą. Na placu tym wykonane zamontowane są urządzenia do wykonywania przez żołnierzy ćwiczeń sprawnościowych i wysokościowych. Na miejscu budowy wykonano jedynie fundamenty żelbetowe pod przeszkody i zamontowano na nich gotowe elementy prefabrykowane żelbetowe, betonowe, stalowe i drewniane. Stan techniczny i uszkodzenia elementów stalowych toru przeszkód spowodowane są eksploatacją oraz dekapitalizacją materiałów. Elementy drewniane wymagają wymiany na nowe, elementy stalowe wymagają oczyszczenia i pomalowania, liny stalowe wymagają wymiany, elementy betonowe wymagają uzupełnienia ubytków ,pomalowania lub wymiany na nowe. W nawierzchni bieżni szutrowej (pow. około 800 m2) oraz obrzeżach betonowych (łączna dł. obrzeży 934mb) występują liczne ubytki materiału, odkrywając fragmenty podbudowy.1.Przeszkoda nr 1 Stanowiska wyjściowe i końcowe. Wykonanie 8 sztuk pokryw drewnianych (sosnowych) na stanowiska o średnicy 120 cmi gr. 50 mm, wykonanie dwukrotnie powłoki impregnatem grzybobójczym do drewna, oczyszczenie powierzchni betonowej (krawędzi górnej), wykonanie dwukrotnie powłoki malarskiej kopolimerem akrylowym.2.Przeszkoda nr 2 Belki i sklepienia. Odkopanie i zasypanie 26 słupków stalowych na gł. 30 cm, opalanie do II stopnia czystości starych farb z powierzchni metalowych pełnych, wykonanie miniowania i dwukrotnie powłoki malarskiej kopolimerem akrylowym w kolorze niebieskim 13 rur poziomych i 26 pionowych o średnicy 100 do 200 mm, naprawa 14 sklepień betonowych (półkręgów) poprzez oczyszczenie pow. betonowej, zeskrobanie, zmycie starej farby, uzupełnienie ubytków, wykonanie dwukrotnie powłoki malarskiej kopolimerem akrylowym (kolor kamuflaż).3.Przeszkoda nr 3 Rów. Rozebranie nawierzchni rowu z płyt betonowych 35x35x5 cm i montaż nowych na podsypce piaskowej, ręczne wykonanie koryta dna rowu w gruncie kat. III głębokości 20 cm, wykonanie nawierzchni dna rowu z betonu B-12,5, warstwa dolna grubości 12 cm, warstwagórna grubości 5 cm, ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm, wykonanie opaski betonowej z betonu B-12,5 o szerokości 30 cm, grubości 10 cm i wierzchniej warstwie gr. 2 cm na podłożu gruntowym - przy rowie, montaż belki drewnianej (sosnowej) 10x10 cm o długości ponad 4.5 m z tarcicy nasyconej na opasce betonowej, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi, ułożenie warstwy izolacyjnej gumowej gr. 5 mm przy rowie.4.Przeszkoda nr 4 Kładka ukośna. Odkopanie i zasypanie 26 słupków stalowych w gruncie kat. III na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni słupków stalowych miniowanie słupków o średnicy ponad 100 do 200 mm, miniowanie słupków o średnicy ponad 50 do 100 mm, miniowanie słupków o średnicy do 50 mm, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego słupków stalowych o średnicy ponad 100 do 200 mm - w kolorze niebieskim, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego słupków stalowych o średnicy ponad 50 do 100 mm w kolorze niebieskim, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego słupków stalowych o średnicy do 50 mm w kolorze niebieskim, demontaż i ponowny montaż 2 kładek o konstrukcji drewnianej (sosnowej) długości 3,30m i szerokości 0.40 m, wymiana 4 drewnianych (sosnowych) belek o wym. 10x10 cm przy kładkach, wymiana deskowania 2 kładek z bali drewnianych (sosnowych) grubości 40mm, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych - rury stalowe, miniowanie 4 rur stalowych o średnicy do 50 mm, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego 4 rur stalowych o średnicy do 50 mm w kolorze niebieskim, ręczne wykonanie koryta o pow. 6m x 15m w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm, nasypanie warstwy piasku w korycie o pow. 6m x 15m, wykonanie i zagęszczanie ręczne -grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 5.Przeszkoda nr 5 Huśtawki. Odkopanie i zasypanie 6 słupków stalowych na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych - konstrukcja stalowa, demontaż i ponowny montaż 2 kładek o konstrukcji drewnianej (sosnowej) długości 3,30m i szerokości0.40 m, miniowanie rur stalowych o średnicy do 50 mm, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego rur stalowych o średnicy do 50 mm w kolorze niebieskim , wymiana 4 drewnianych (sosnowych) belek o wym. 12x10 cm przy huśtawkach, wymiana deskowania 2 kładek z bali drewnianych (sosnowych) grubości 45mm, długości 5,10m i szerokości 60cm dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi, wymiana 8 linek stalowej o przekroju do 120 mm2 - linka stalowa ocynkowana średnicy 12 mm, montaż 16 złączy pętlicowych przy linkach stalowych.6.Przeszkoda nr 6 Płot. odkopanie i zasypanie 3 słupków stalowych w gruncie kat. III na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych - konstrukcja stalowa, miniowanie rur stalowych o średnicy do 50 mm, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego rur stalowych o średnicy do 50 mm w kolorze niebieskim i łącznej długości 51m,ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm, podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowi - żwirowej o lepiszczu asfaltowym -grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm, nawierzchnia betonowa - warstwa dolna o grubości 12 cm, wymiana jednostronnego odeskowania ścian z bali drewnianych (sosnowych) struganych gr. 40mm ścianki drewnianej, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi, dwukrotne malowanie kamuflażowe farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego ścianki drewnianej (sosnowej), ręczne wykonanie koryta o pow. 8m x 6m w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm, nasypanie warstwy piasku w korycie o pow. 8m x 6m, wykonanie i zagęszczanie ręczne grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.7.Przeszkoda nr 7 Kręgi. Odkopanie i zasypanie 2 słupków stalowych w gruncie kat. III na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych - konstrukcja stalowa, miniowanie 2 rur stalowych o średnicy do 100 mm, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego 2 rur stalowych o średnicy do 100 mm w kolorze niebieskim, demontaż 2 bali drewnianych (sosnowych) gr. 40 mm na słupkach stalowych, montaż 2 bali drewnianych struganych (dębowych) gr. 40 mm na słupkach, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali dębowych metodą smarowania preparatami olejowymi, oczyszczenie powierzchni betonowej zeskrobanie i zmycie starej farby - 4 kręgi betonowe, dwukrotne malowanie kamuflażowe farbami na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego 4 kręgów betonowych.8.Przeszkoda nr 8 Tunel. Oczyszczenie powierzchni betonowej zeskrobanie i zmycie starej farby - 4 kręgi betonowe o łącznej powierzchni 41,3 m2, dwukrotne malowanie kamuflażowe farbami na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego kręgów betonowych o łącznej powierzchni 41,3 m2, ręczne wykonanie 2 koryt (2m x 2m) w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm za przeszkodą, nasypanie warstwy piasku w korycie wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, ręczne wykonanie koryta o wymiarach 15m x 3m przed przeszkodą na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm, warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne -grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, wyrównanie i uzupełnienie ziemią terenu z grubsza, ze ścięciem wypukłości do 30 cm w gruncie kat. III, obsianie uzupełnienie trawy w ziemi urodzajnej. 9.Przeszkoda nr 9 Poręcze. Odkopanie i zasypanie 8 słupków stalowych w gruncie kat. III na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych - konstrukcje stalowa składające się z 8 słupków pionowych i 4 rur poziomych o jednakowej średnicy, miniowanie słupków i rur stalowych o średnicy do 50 mm, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego słupków i rur stalowych o średnicy do 50 mm w kolorze niebieskim.10.Przeszkoda nr 10 Fosa. Opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych o powierzchni ok. 2m2 konstrukcja stalowa, miniowanie konstrukcji stalowej o powierzchni ok. 2m2,dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego o powierzchni ok. 2m2 w kolorze niebieskim, uzupełnienie nie zbrojonych ścian o grubości do 20 cm z betonu monolitycznego, oczyszczenie powierzchni betonowej zeskrobanie i zmycie starej farby o powierzchni do 5 m2 fosa dwukrotne malowanie kamuflażowe farbami na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego fosy - konstrukcji betonowej, ułożenie warstwy izolacyjnej gumowej gr. 5 mm przy 2 fosach. 11.Przeszkoda nr 11 Fasada, Równoważnia. Odkopanie i zasypanie 4 słupków stalowych w gruncie kat. III na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych o powierzchni ok.26m2 konstrukcja stalowa, miniowanie powierzchni metalowych o powierzchni ok. 26m2 dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego powierzchni metalowych o powierzchni ok. 26m2 w kolorze niebieskim, wymiana jednostronnego odeskowania ścian z bali drewnianych struganych gr. 40 mm ścianki drewnianej o pow. ok. 44 m2,wymiana drewnianych 2 belek o długości 3,1m, szer.12cm i grubości 6cm, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi o łącznej pow. 46 m2,dwukrotne malowanie kamuflażowe farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego ścianki drewnianej o łącznej pow. 44m2, ręczne wykonanie 2 koryt (2m x 2m) w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm, nawierzchnia betonowa z betonu B-12,5 dna rowu warstwa dolna o grubości 12 cm,nawierzchnia betonowa - warstwa górna o grubości 5 cm. 12.Przeszkoda nr 12 Progi. Rozbiórka i montaż 4 betonowych nakryw kręgów betonowych o średnicy 90 cm i grubości7 cm, oczyszczenie powierzchni betonowej zeskrobanie i zmycie starej farby o łącznej powierzchni 23,5 m2 - 4 kręgów betonowych, dwukrotne malowanie kamuflażowe farbami na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego 4 kręgów betonowych o łącznej powierzchni 23,5 m2 , naprawa podłoża betonowego kręgów o łącznej powierzchni 7 m2, dwukrotne malowanie kamuflażowe farbami na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego kręgów betonowych o łącznej powierzchni 7 m2.Przeszkoda nr. 13 Równoważnia ruchoma. Demontaż, naprawa mocowania 2 równoważni i ponowny montaż 2 równoważni ruchomych, odkopanie i zasypanie 2 słupków stalowych w gruncie kat. III na gł. 30 cm, opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych o łącznej powierzchni 19 m2, dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeru akrylowego powierzchni metalowych pełnych o łącznej powierzchni 19 m2 w kolorze niebieskim, wymiana deskowania 2 równoważni z bali drewnianych (sosnowych) grubości 40mm, długości 5,2m i szer.30cm, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania ręczne wykonanie 2 koryt (2m x 2m) w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm, nasypanie warstwy piasku w 2 korytach, wykonanie i zagęszczanie ręczne grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 14. Elementy wysokościowe. Demontaż lin stalowego przekroju do 120 mm2 mocowanych na konstrukcji stalowej, demontaż wsporników, śrub oraz haków przykręcanych do konstrukcji stalowej, demontaż łańcucha stalowego montowanego na ścianie PERT (ok. 134m), wymiana elementów konstrukcyjnych (uchwyty, konsolki, haczyki) przez przyspawanie nowyc elementów do konstrukcji stalowej (ok. 50 szt.), wymiana lin stalowych o średnicy 20 mm mocowane między słupami stalowymi, wymiana lin stalowych o średnicy 16mm mocowane między słupami stalowymi, wymiana lin stalowych o średnicy 12 mm mocowane między słupami stalowymi, wymiana lin stalowych o średnicy 8 mm - odciągi stalowe, montaż łańcucha stalowego ocynkowanego w rozmiarze oczka 6 i długości ogniwa 36 mm mocowany na ścianie PERT (ok. 134m), demontaż ,czyszczenie i dwukrotne malowanie farbą na bazie modyfikowanego kopolimeruakrylowego w kolorze niebieskim oraz ponowny montaż 2 wózków, montaż 6 haków atestowanych do montażu lin. Haki mocowane do rury stalowej z nakrętką samogwintującą z podkładką o udźwigu 500 kg, montaż 2 sprężyn atestowanych do montażu lin, (sprężyny stalowe mocowane do rury stalowej o udźwigu 500 kg.15. Rozbiórka i odbudowa bieżni o nawierzchni poliuretanowej Rozbiórka istniejących obrzeży, montaż nowych obrzeży betonowych 8x30x100 na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15 o łącznej długości 934m, rozbiórka nawierzchni bieżni wraz z podbudową, wykonanie podłoża i podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową o pow. ok. 800m2, nałożenie warstwy wyrównującej wraz z wykończeniem warstwą poliuretanową w kolorze zielonym. Układ konstrukcyjny warstw bieżni poliuretanowej. podłoże (grunt rodzimy),warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 0-31, 5mm o grubości po zagęszczeniu 16cm, nawierzchnia poliuretanowa o grubości min. 13mm, wykonanie nawierzchni bieżni. Jako warstwę wykończeniową przyjmuje się bez spoinową, nie prefabrykowaną, przepuszczalną nawierzchnię poliuretanową.16. Budynek nr 9 - szkoleniowy parterowy. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku,pokrycie dachów blachą ocynkowaną grubości 0.60 mm, rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 57 cm, rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach metalowych, wykonanie i montaż skrzydeł okiennych otwieranych, oszklonych szkłem pojedynczym w istniejących ramach okiennych wykonanych ze stali kątowej 22x22x3 mm o wym. 1,40x0,45,rozebranie opaski z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie gr. 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych i sufitu ok. 71m2, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian bez szpachlowania ok. 40m2, dwukrotne malowanie farbami olejnymi posadzki betonowej bez szpachlowania ok. 71m2, dwukrotne malowanie farbą olejną okien i świetlików stalowych ok. 27m2, malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną ok. 73 m2 17.Uwaga a) Łączenie elementów konstrukcji drewnianych przeprowadzić w taki sposób aby śruby, wkręty, itp. były schowane w konstrukcje drewnianą min. 3 mm i zaszpachlowane. Do łączenia wszystkich elementów używać śrub, podkładek, nakrętek, itp. nierdzewnych z zastosowaniem nakrętek samo kontrujących. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji, np. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennegozawierającego opis proponowanych zmian i wycenę kosztów. b ) Materiały metalowe pochodzące z demontażu : liny stalowe, łańcuchy należy przekazać do magazynu SOI we Wrocławiu przy ul. Obornickiej 100-102.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 12 400,00 zł. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.08.2015 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3.Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres beneficjenta, nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, nazwa zadania, na które składane jest wadium, kwotę, termin ważności, wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp.Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 SIWZ A musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 06.08.2015 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont toru przeszkód Ośrodka Sprawności Fizycznej wraz z budynkiem szkoleniowym w Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych przy ul. Obornickiej 108 we Wrocławiu.5.Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7 SIWZ.7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.12.Ofertz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz a nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.13.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzani działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną realizację , polegającą na remoncie bieżni w technologii wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 3, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Za główną robotę budowlaną Zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt 1.5.4 SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlane, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wzór - Formularz Nr 8.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, podmioty te są zobowiązane załączyć informację, o której mowa w pkt. 1.1 ppkt 1.1.6 SIWZ. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4 oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wzór - Formularz Nr 8.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł. na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, podmioty te są zobowiązane załączyć informację, o której mowa w pkt. 1.1 ppkt 1.1.6 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi udokumentować doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat,a jeżeli okres prowadzani działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną realizację , polegającą na remoncie bieżni w technologii wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2 3. Propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 6 oraz 6a 4. Tabela elementów scalonych (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 7 5.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2a 6. Informację o przynależności do grupy kapitałowej (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 9
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1.Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w ustawie prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw.siły wyższej np. powodzie, huragany, gwałtowne burze uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w § 2 umowy, których wprowadzenie miało wpływ na termin realizacji zamówienia, zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego, wydłużenia procedury przetargowej (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania), ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie lub terenie gruncie ,ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych. 2.Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego. 3.Wprowadzenia rozwiązań zamiennych o których mowa w § 2 umowy.4.Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji.5.Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych w Formularzu nr lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu nr z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. 6.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy poza zamianami wskazanymi w pkt 4 i 5 wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy.7.Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 pokój 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław pokój 101 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Remont i ocieplenie elewacji budynku przy ul. Jeleniogórskiej 16 we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Matematyki i Informatyki.
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Góreckiej 42 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- DZP.26.228.2024 Umowa ramowa na roboty w branży elektrycznej w zakresie napraw głównych, bieżących konserwacji, doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i zabezpieczenia awarii
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.