eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont pokrycia dachu i remont kominów na budynku C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Koszalin: Remont pokrycia dachu i remont kominów na budynku C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 104185 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81455 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu i remont kominów na budynku C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachu i remont kominów na budynku C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót - Załącznik nr 2 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV:45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów 2. Zakres robót obejmuje: -rozebranie starych czapek betonowych kominów, wykonanie nowych, występ po 10 cm, zbrojone prętami śr. 6mm w rozstawie 5cm , pokrycie czapek kominowych jedną warstwą papy termozgrzewalnej z wykonaniem obróbki krawędzi czapki z blachy ocynkowanej, -wykonanie spadków w wylotach kominów z zaprawy cementowej, przetarcie (naprawa tynków kominów), - gruntowanie preparatem odpowiednim do zastosowanej farby oraz dwukrotne malowanie kominów farbą silikonową w kolorze szarym, -naprawa rynien bez zdejmowania polegająca na sprawdzeniu, oczyszczeniu, regulacji spadków i polutowaniu pęknięć, -drobne naprawy pokrycia polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu, pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową, -wymiana pokrywy wyłazu dachowego, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej w zakresie koniecznym do remontu kominów. 3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. Dz. U. nr 92, poz.881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia min.36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót) 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia przez wykonawcę jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny z Inspektorem nadzoru ze strony Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana POL-DACH Małgorzata Symomnowicz, ul.Powstańców Wlkp. 19/8, 75-100 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36207,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36256,21

  • Oferta z najniższą ceną: 36256,21 / Oferta z najwyższą ceną: 43050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.