eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapWykonanie termoizolacji elewacji i wymiany urynnienia budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gołdapi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Gołdap: Wykonanie termoizolacji elewacji i wymiany urynnienia budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 104185 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Księdza Popiełuszki 2, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 615 06 99, fax 087 615 10 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: logoldap.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termoizolacji elewacji i wymiany urynnienia budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty blacharskie: - Rozbiórka rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów z blachy ocynkowanej nienadającej się do użytku. - Montaż rynien półokrągłych Ø 15 cm z blachy ocynkowanej. - Montaż rur spustowych półokrągłych Ø 12 z blachy ocynkowanej. - Wykonanie obróbek blacharskich przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy ocynkowanej płaskiej gr. 0,50 mm. - Montaż barier śniegowych z blachy powlekanej na wkręty samogwintujące typu SW. - Montaż podokienników z blachy powlekanej gr. 0,55 mm. Roboty remontowe kominów, uzupełnienie wyposażenia dachu: - Rozbiórka czapek kominowych, usunięcie warstw odstającego tynku, uszczelnienie i zaprawienie rys. - Wykonanie czapek kominowych z betonu. - Wykonanie na ścianach kominów tynku akrylowego na siatce z włókna szklanego w kolorze pokrycia dachowego. - Wymiana włazów kominiarskich. - Uzupełnienie poziomych ław kominiarskich na wspornikach stalowych do ław kominiarskich. Roboty termoizolacyjne: - Ocieplenie ścian metodą lekką, mokrą, płytami styropianowymi gr. 6 cm na klej Bolix Z, suchą zaprawą klejową do płyt styropianowych CT 85 i dyble plastikowe do ociepleń. - Ocieplenie ościeży z cegły wraz z przygotowaniem podłoża (kolor 7730). - Montaż kątowników aluminiowych - ochrona narożników ścian. - Przyklejenie siatki z włókna szklanego. - Ułożenie cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej akrylowej mozaikowej Bolix TM w kolorze palety barw Bolix 7630. Roboty remontowe części elewacji do odnowienia: - Gruntowanie podłoży preparatem Bolix O. - Malowanie farbami emulsyjnymi elewacyjnymi Polonit w kolorze wprawy na elewacji ocieplanej. - Wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego o grubości 2,0 mm z gotowej, suchej mieszanki na cokole budynku w kolorze palety barw Bolix 7730. - Wykonanie wyprawy z tynku akrylowego o fakturze rustrykalnej gr. 3,5 mm - wyprawa akrylowa mozaikowa Bolix TM. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w książkach przedmiarów i kosztorysach ślepych (ofertowych) - stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń WYKONAWCY z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie WYKONAWCA. W ramach wykonywania robót budowlanych WYKONAWCA zobowiązany będzie do: - organizacji i zagospodarowania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, - zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom ruchu pieszego przez posesję szkoły, w trakcie - utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział WYKONAWCY, którzy spełniają następujące warunki: - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. - Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. - Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. - Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (rozdział III pkt 4 SIWZ). - Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. - Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozdziałem III pkt 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Udzielą 30-to dniowego terminu płatności. - Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w branży budowlanej, elektrycznej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. - Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej i elektrycznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od WYKONAWCÓW zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Kosztorys ofertowy. - Wypełniony formularz ofertowy. - Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). - Uprawnienia budowlane kierowników budowy w branży budowlanej, elektrycznej. - Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. - Wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. - Załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie. - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 29.08.2008r. - Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą. - Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30-to dniowego terminu płatności. - Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu WYKONAWCY do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. - Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonywane będą we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym, przedstawienie informacji o ich udziale. - Oświadczenie o udzieleniu 36-cio miesięcznego okresu gwarancji. - Polisa, (w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia) potwierdzająca, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.logoldap.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Gołdapi, ul. Księdza Popiełuszki 2, 19-500 Gołdap..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespól Szkół Ogólnokształcących w Gołdapi, ul. Ksiedza Popiełuszki 2, 19-500 Gołdap..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.