Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1041 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Choszczno: Wytwarzanie, dostawę i wydawanie uprawnionym uczniom dwudaniowego posiłku w 7 szkołach na terenie miasta i gminy Choszczno w 2017 i 2018 r. Znak: PN.251.1.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349559
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
313433300000, ul.
ul. Grunwaldzka
30,
73200
Choszczno, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
957 657 972, faks
957 657 972, e-mail
mgops@choszczno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.choszczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytwarzanie, dostawę i wydawanie uprawnionym uczniom dwudaniowego posiłku w 7 szkołach na terenie miasta i gminy Choszczno w 2017 i 2018 r. Znak: PN.251.1.2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wytworzenie, dostawę i wydanie uprawnionym uczniom dwudaniowego posiłku w 7 szkołach na terenie miasta i gminy Choszczno. Szacunkowa ilość posiłków z podziałem na placówki szkolne (zamówienie podstawowe) 1 rok 2 lata 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Choszcznie - roczna ilość posiłków - 9 400 x 2 = 18 800 2. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Choszcznie - roczna ilość posiłków - 13 160 x 2 = 26 320 3. Szkoła Podstawowa w Sławęcinie - roczna ilość posiłków - 7 520 x 2 = 15 040 4. Szkoła Podstawowa w Suliszewie - roczna ilość posiłków - 3 760 x 2 = 7 520 5. Szkoła Podstawowa w Zamęcinie - roczna ilość posiłków - 3 760 x 2 = 7 520 6. Szkoła Podstawowa w Korytowie - roczna ilość posiłków - 5 640 x 2 = 11 280 7. Publiczne Gimnazjum w Choszcznie - roczna ilość posiłków - 13 160 x 2 = 26 320 Razem: 56 400 x 2 = 112 800 Zamówienie opcjonalne (+/-) 30% podstawowego - 16 920 x 2 lata = 33 840 2. Przez dostarczenie posiłków rozumie się ich dostawę do wyznaczonego miejsca w szkole w godzinach uzgodnionych uprzednio z przedstawicielem placówki szkolnej w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne. 3. Wydawania posiłków odbywać się będzie podczas przerw w zajęciach lekcyjnych. Ze względu na warunki lokalowe w Szkole Podstawowej w Sławęcinie i Zamęcinie wydawanie posiłków odbywać się musi na 3 przerwach międzylekcyjnych. 4. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U.z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U z 2016 r. poz. 1154), - ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2015 r. poz.1412 z póź. zm.), - Rozporządzeniami Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545 z póź. zm.), oraz z zasadami racjonalnego żywienia dzieci w wieku szkolnym, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów. W przypadku kontroli Wykonawcy prowadzonej przez Inspekcję Sanitarną, Zamawiający otrzyma kserokopię protokołu pokontrolnego. 5. Obiady powinny składać się z dwóch dań (zupa, drugie danie + napój) i odpowiadać następującym minimalnym kryteriom: - zawartość energii - 850 kcl; - udział energii i białka - nie mniej niż 12 % wartości energetycznej posiłku; - udział białka zwierzęcego - średnio 50 % ogólnej ilości białka zawartego w posiłku; - udział energii z tłuszczu - do 30%; - temperatura - zupa + 75 0C, gorące drugie danie + 63 0C, potrawy na zimno + 4 0C. Sposób przygotowywania obiadów: 1) Zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika. Zupy na wywarach z kości w ograniczonych ilościach. 2) Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażka. Przeciętna waga 1 porcji zupy - 400 g. 3) Drugie danie - powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, drób) produktów bogatych w węglowodany złożone (ziemniaki, kasza, kluski itp.) oraz dodatków warzywnych (surówki, warzywa gotowane). Nie dopuszcza się podrobów (typu wątróbka, żołądki, nerki itp.) oraz produktów wysokoprzetworzonych (typu kiełbasa, parówka) oraz jaj (gotowanych, smażonych). Od poniedziałku do piątku powinno być podawane nie więcej niż dwie porcje potrawy smażonej, przy czym do smażenia jest używany olej roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. 4) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez: - stosowanie tłuszczów roślinnych; - ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych; - umiarkowane stosowanie mięsa "czerwonego"; - stosowanie mięsa drobiowego; - stosowanie ryb; - umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli; - duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych. - napój - w ilości 200 ml (kompot, herbata). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia termosów oraz ceramicznych naczyń i metalowych sztućców do wydawania i spożywania posiłków. 6. Dla potrzeb badań żywności przez PSSE Wykonawca zobowiązany jest codzienni do pobierania i przechowywania próbek wydawanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od dnia wydania posiłków, każdej składowej części potrawy (w jednym kawałku), zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545 z póź. zm.). 7. Dostarczanie posiłków transportem spełniającym warunki sanitarne Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, zgodnie z normami HACCP - środkiem transportu dopuszczonym decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci, w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przywożonych potraw. Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia,w godzinach 730-1530 od poniedziałku do piątku. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, w ramach, którego zakłada, iż: o szacowana wielkość prawa opcji to 30 % zamówienia podstawowego, o prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe, o cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu Cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 1 SIWZ), o o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od wzrostu lub spadku liczby dzieci objętych dożywianiem. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zamówione posiłki i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55524000-9
Dodatkowe kody CPV:
55321000-6,
55521200-0,
55320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT821461.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 729816,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno"
- ZAKUP ORAZ DOSTAWA STOŁU OPERACYJNEGO DLA SPZOZ W CHOSZCZNIE
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.