Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Ropczyce: Poprawa efektywności gospodarki cieplnej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego - II etap
Numer ogłoszenia: 104205 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności gospodarki cieplnej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Poprawa efektywności gospodarki cieplnej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego - II etap. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części - zadania: Część 1 Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Agro - Technicznych w Ropczycach Część 2 1. Przebudowa kotłowni gazowej oraz budowa instalacji solarnej w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie 2. Modernizacja kotłowni gazowej, budowa instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie Część 3 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach 2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach Część 4 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach 2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 - Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Agro - Technicznych w Ropczycach Zakres zamówienia obejmuje: a) docieplenie ścian nadziemia b) docieplenie ścian poniżej terenu c) docieplenie stropodachu d) wymiana stolarki okiennej drewnianej e) instalacja c.o. Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.1 do siwz), Część 2 1. Przebudowa kotłowni gazowej oraz budowa instalacji solarnej w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie 2. Modernizacja kotłowni gazowej, budowa instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie Zakres zamówienia obejmuje: Ad 1) a) roboty budowlane w kotłowni b) wzmocnienie konstrukcji dachu c) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż zasilania d) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż rozdzielni e) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż przewodów i osprzętu f) montaż instalacji detekcji gazu - montaż przewodów g) montaż instalacji detekcji gazu - montaż aparatów h) instalacja połączeń wyrównawczych i) montaż instalacji odgromowej j) wymiana urządzeń kotłowni gazowej k) system bezpieczeństwa instalacji gazowej l) instalacja solarna - obieg solarny ł) instalacja solarna - obieg grzewczy - ładowanie bufora m) instalacja solarna - obieg grzewczy - rozładowanie bufora n) instalacja solarna - obieg wstępnego podgrzewu c.w.u. o) instalacja solarna - rurociągi p) roboty pozostałe Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.1 do siwz), Ad. 2) a) modernizacja kotłowni - wbudowanie instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego b) budowa modułu kogeneracyjnego i instalacji solarnej - instalacja c.o. c) instalacja kolektorów słonecznych d) instalacja wody e) instalacja gazu f) instalacja wentylacyjna i spalinowa g) roboty budowlane Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.2 do siwz), Część 3 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach 2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach Zakres zamówienia obejmuje: Ad 1) a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic c) elewacja d) ościeża e) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne f) instalacja odgromowa g) rusztowania h) instalacja c.o. i) instalacja solarna j) wewnętrzna instalacja gazu Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.1 do siwz), Ad 2) a) remont stropodachu b) roboty rozbiórkowe c) konstrukcje dachowe d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną e) obróbki Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo:, dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.2 do siwz) Część 4 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach 2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach Zakres zamówienia obejmuje: Ad. 1) a) wymiana stolarki piwnicznej b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic c) elewacja d) ościeża elewacji e) remont wejścia do przychodni f) remont murków przy wjeździe do garażu g) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne h) instalacja odgromowa i) rusztowania j) zadaszenie nad wejściami k) remont balkonów l) zadaszenia nad balkonami ł) instalacja solarna m) wewnętrzna instalacja gazu n) instalacja c.o. Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.1 do siwz), Ad 2) a) remont stropodachu b) roboty rozbiórkowe c) konstrukcje dachowe d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną e) obróbki Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.2 do siwz, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.2 do siwz), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i mają na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót. UWAGA: Przy ustalaniu właściwej stawki podatku VAT dla części 2 zamówienia należy uwzględnić fakt, że roboty budowlane będą prowadzone w budynkach sklasyfikowanych według PKOB w grupowaniu 1130 (budynek domu pomocy społecznej) Roboty budowlane będą realizowane w części budynków trwale związanych z konstrukcją tego budynku. UWAGA: Z uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną na budowę dachów 2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji, jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także wszystkie inne wymagane dokumenty do końcowego odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: m.in. przepisami BHP, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbiory robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełniania odpowiednich norm. 5. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w dokumentacji projektowej, po akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 6. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0, 45.45.30.00-7, 45.11.12.20-6, 45.31.70.00-2, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1, 3 i 4 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych) na każdą część Część 2 - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe związane z termomodernizacją obiektów o porównywalnym rodzaju robót budowlanych i instalacyjnych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 brutto zł każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla części 2 zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe związane z budową/montażem instalacji solarnej o porównywalnym rodzaju robót budowlanych i instalacyjnych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 brutto zł każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla części 3 i 4 zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe, w tym: co najmniej jedną obejmującą swym zakresem wykonanie termomodernizacji obiektów o porównywalnym rodzaju robót budowlanych i instalacyjnych, (tj. docieplenie ścian i wymianę/montaż/ stolarki okiennej) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto zł oraz co najmniej jedną obejmującą swym zakresem wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawcy w celu. Wykonawca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej i instalacji sanitarnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; 1. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia wynikły z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazanie terenu budowy (np. związane z wydłużeniem terminu związania ofertą), - przekazanie dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany) - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umową, - zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: - zawieszenia robót przez zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy oraz stwierdzenia wad w dokumentacji - wystąpienie robót dodatkowych, - siły wyższej, 3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia 4. Rezygnacja z części robót. 5. Zmiany w kolejnościach i terminach wykonywania robót budowlanych ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 6. Poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót budowlanych. 7. Zmiana kluczowych specjalistów realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności Kierownika budowy i Inspektora nadzoru. 8. Zmiany podwykonawców 9. Podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót 10. Wprowadzenia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 11. Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: - wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, - wniosek wykonawcy. 12. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy 13. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. 14. Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana określona w pkt. 16.4.5 siwz nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spropczyce.pl/tablica_ogloszen/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5 - pok. 225 - 226.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5 - pok. 314 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 2 - Infrastruktura publiczna Działanie 2.2 - Infrastruktura energetyczna.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Agro - Technicznych w Ropczycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) docieplenie ścian nadziemia b) docieplenie ścian poniżej terenu c) docieplenie stropodachu d) wymiana stolarki okiennej drewnianej e) instalacja c.o. Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.1 do siwz),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Przebudowa kotłowni gazowej oraz budowa instalacji solarnej w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie 2. Modernizacja kotłowni gazowej, budowa instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Ad 1) a) roboty budowlane w kotłowni b) wzmocnienie konstrukcji dachu c) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż zasilania d) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż rozdzielni e) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż przewodów i osprzętu f) montaż instalacji detekcji gazu - montaż przewodów g) montaż instalacji detekcji gazu - montaż aparatów h) instalacja połączeń wyrównawczych i) montaż instalacji odgromowej j) wymiana urządzeń kotłowni gazowej k) system bezpieczeństwa instalacji gazowej l) instalacja solarna - obieg solarny ł) instalacja solarna - obieg grzewczy - ładowanie bufora m) instalacja solarna - obieg grzewczy - rozładowanie bufora n) instalacja solarna - obieg wstępnego podgrzewu c.w.u. o) instalacja solarna - rurociągi p) roboty pozostałe Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.1 do siwz), Ad. 2) a) modernizacja kotłowni - wbudowanie instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego b) budowa modułu kogeneracyjnego i instalacji solarnej - instalacja c.o. c) instalacja kolektorów słonecznych d) instalacja wody e) instalacja gazu f) instalacja wentylacyjna i spalinowa g) roboty budowlane Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.2 do siwz), UWAGA: Przy ustalaniu właściwej stawki podatku VAT dla części 2 zamówienia należy uwzględnić fakt, że roboty budowlane będą prowadzone w budynkach sklasyfikowanych według PKOB w grupowaniu 1130 (budynek domu pomocy społecznej) Roboty budowlane będą realizowane w części budynków trwale związanych z konstrukcją tego budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach 2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Ad 1) a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic c) elewacja d) ościeża e) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne f) instalacja odgromowa g) rusztowania h) instalacja c.o. i) instalacja solarna j) wewnętrzna instalacja gazu Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.1 do siwz), Ad 2) a) remont stropodachu b) roboty rozbiórkowe c) konstrukcje dachowe d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną e) obróbki Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo:, dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.2 do siwz) Z uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną na budowę dachów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.11.12.20-6, 45.31.70.00-2, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach 2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną na budowę dachów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Ad. 1) a) wymiana stolarki piwnicznej b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic c) elewacja d) ościeża elewacji e) remont wejścia do przychodni f) remont murków przy wjeździe do garażu g) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne h) instalacja odgromowa i) rusztowania j) zadaszenie nad wejściami k) remont balkonów l) zadaszenia nad balkonami ł) instalacja solarna m) wewnętrzna instalacja gazu n) instalacja c.o. Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.1 do siwz), Ad 2) a) remont stropodachu b) roboty rozbiórkowe c) konstrukcje dachowe d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną e) obróbki Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.2 do siwz, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.2 do siwz), Z uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną na budowę dachów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.11.12.20-6, 45.31.70.00-2, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ROPCZYCKO - SĘDZISZOWSKIEGO
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.