eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów MałopolskiOrganizacja wycieczek-warsztatów edukacyjnych do muzeum, teatrów, pomników przyrody w ramach projektu Równy start-lepsze jutro w drugim semestrze roku szkolnego 2010/2011 oraz drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Sokołów Małopolski: Organizacja wycieczek-warsztatów edukacyjnych do muzeum, teatrów, pomników przyrody w ramach projektu Równy start-lepsze jutro w drugim semestrze roku szkolnego 2010/2011 oraz drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 104208 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej , Wólka Niedźwiedzka 400, 36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 7728210, faks 17 7728211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek-warsztatów edukacyjnych do muzeum, teatrów, pomników przyrody w ramach projektu Równy start-lepsze jutro w drugim semestrze roku szkolnego 2010/2011 oraz drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczek-warsztatów dla uczniów Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej. Przewidywana liczba uczestników wycieczek 192 uczniów w roku 2011 oraz 192 uczniów w 2012 r. Ostateczna ilość osób biorących udział w wycieczce zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem wycieczki. Usługa ma zostać zrealizowana na terenie Polski i ma spełniać następujące wymagania: 1. zapewniać transport uczniów i opiekunów autokarami klimatyzowanymi, 2. zapewniać bazę noclegową dla grup 54 osobowych: - co najmniej 6 pokoi jednoosobowych, przy czym minimalna powierzchnia mieszkalna wynosi 10m2, - co najmniej 16 pokoi trzyosobowych [ lub 12 -czteroosobowych], przy czym minimalna powierzchnia wynosi 12 m2; 3. minimalne wyposażenie pokoi (jednoosobowych, trzyosobowych, czteroosobowych): - łóżko/łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), - pościel, - nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, - szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, - biurko lub stół, - krzesło lub inny mebel do siedzenia (1 miejsce na osobę, ale nie mniej niż 2 na pokój), - wieszak na okrycie wierzchnie, - oświetlenie 4. każdy pokój powinien zapewniać dostęp do łazienki wyposażonej w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem, WC, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, zestaw ręczników, mydło; 5. zimna i ciepła woda dostępne całą dobę; 6. ogrzewanie w całym obiekcie; 7. usługa gastronomiczna powinna być zorganizowana w sali restauracyjnej 8. obiekt powinien posiadać bezpłatny parking dla gości; 9. w cenę usługi wliczona zostanie opłata klimatyczna. W CELU PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA MUSI ZAPEWNIĆ: I. W roku 2011 : Zorganizowanie dwóch wycieczek jednodniowych { np. muzeum - Zamek w Łańcucie, ZOO w Zamościu, ośrodek w Kurozwękach, i inne}, dla grup 48 uczniów oraz pięciu opiekunów , z elementami warsztatów/lekcji muzealnych, z uwzględnieniem kosztów : -przejazdy autokarowe, -wyżywienie, -bilety wstępu, -gadżety. Zorganizowanie warsztatów dydaktycznych 2,3- dniowych { np. Muzeum Techniki w Warszawie, warsztaty teatralne w Krakowie , muzea regionalne, i inne}, dla grup 48 uczniów oraz pięciu opiekunów z uwzględnieniem kosztów: -transport autokarowy -wstępy do obiektów -usługa przewodnicka -noclegi -wyżywienie II. W roku 2012 : Zorganizowanie dwóch wycieczek jednodniowych { np. muzeum - Zamek w Łańcucie, ZOO w Zamościu, ośrodek w Kurozwękach i inne}, dla grup 48 uczniów oraz pięciu opiekunów , z elementami warsztatów/lekcji muzealnych, z uwzględnieniem kosztów : -przejazdy autokarowe, -wyżywienie, -bilety wstępu, -gadżety. Zorganizowanie warsztatów dydaktycznych 2,3- dniowych, { np. Muzeum Techniki w Warszawie, warsztaty teatralne w Krakowie , muzea regionalne i inne}, dla grup 48 uczniów oraz pięciu opiekunów z uwzględnieniem kosztów: -transport autokarowy -wstępy do obiektów -usługa przewodnicka -noclegi -wyżywienie III. Wyżywienie dla wszystkich uczestników: a) śniadania w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: - pieczywo różnorodne, - danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, - wędliny różnorodne, - sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe, - dżemy, - mleko: ciepłe, zimne, - przetwory jogurtowe, - płatki śniadaniowe, - świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, - napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna. b) obiadokolacje w tym każdy składający się co najmniej z: - zupy, - dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko; - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko, musztarda; f) transport uczestników wycieczki na miejsce zakwaterowania i z powrotem autokarem lub busem posiadającym co najmniej 53 miejsca siedzących g) bezpłatny parking dla uczestników wycieczki; h) zorganizowanie pobytu w obiekcie hotelarskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.51.10.00 - 65.51.10.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny wpis do ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004r. Dz.U.Nr 223, poz.2268 z późn.zm.) i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 30 września 2004r. w sprawie Centralnej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U.Nr 226, poz.2290).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sokołów Małopolski, Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała S. Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej , Wólka Niedźwiedzka 400, 36-050 Sokołów Młp. woj. podkarpackie tel. 17 7728210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała S. Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej , Wólka Niedźwiedzka 400, 36-050 Sokołów Młp. woj. podkarpackie - sekretariat szkolny..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Równy start - lepsze jutro numer WND-POKL.09.01.02-18-734/09 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.