eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego - konstrukcyjnego wiaty na surowce wtórne oraz placu składowego na odpady opakowaniowe oraz ich budowa. Powyższe elementy są częścią składową budowanego Zakładu Zagospodarowania Odpadów na teren

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego - konstrukcyjnego wiaty na surowce wtórne oraz placu składowego na odpady opakowaniowe oraz ich budowa. Powyższe elementy są częścią składową budowanego Zakładu Zagospodarowania Odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.
Numer ogłoszenia: 104210 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, fax 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego - konstrukcyjnego wiaty na surowce wtórne oraz placu składowego na odpady opakowaniowe oraz ich budowa. Powyższe elementy są częścią składową budowanego Zakładu Zagospodarowania Odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego - konstrukcyjnego wiaty na surowce wtórne oraz placu składowego na odpady opakowaniowe oraz ich budowa. Powyższe elementy są częścią składową budowanego Zakładu Zagospodarowania Odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk. PLAC DO GROMADZENIA ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH Powierzchnia placu wynosi 320 m2 Wymagania konstrukcyjne: 1.Nawierzchnia placu - betonowa. 2.Konstrukcja placu musi umożliwiać wjazd samochodów ciężarowych o masie całkowitej 40 Mg. 3.Plac jednym bokiem przylegał będzie do wiaty na surowce wtórne. 4.Pozostałe boki będą zabezpieczone krawężnikiem drogowym na ławie betonowej. 5.Grubość warstw konstrukcyjnych placu ustala projektant dla spełnienia warunku z pkt. 2. 6.Odprowadzenie wody z placu - powierzchniowe na teren zakładu. WIATA NA SUROWCE WTÓRNE Przedmiotem zamówienia jest projektowanie i budowa wiaty z boksami na magazynowanie odpadów opakowaniowych i odpadów wielkogabarytowych. Pod wiatą przewiduje się zlokalizowanie pięciu boksów o wym. dł. 14m, szer. 10m (wymiary w osiach konstrukcji) i wysokości minimalnej(wewnętrznej) 4,5m. Każdy boks będzie przeznaczony na inny rodzaj odpadów: 1.Boks przeznaczony do gromadzenia odpadów wielkogabarytowych dowożonych z gospodarstw domowych. 2.Boksy na odpady opakowaniowe doczyszczone lub przeznaczone do doczyszczenia, w postaci sprasowanej lub luźnej. Opis wiaty: Będzie to wiata o stalowej konstrukcji dachu z wydzielonymi boksami na materiały opakowaniowe takie jak: szkło, metale, tworzywa sztuczne, papier, w zależności od zapotrzebowania. Wiata posadowiona będzie na murach lub słupach w konstrukcji stalowej, żelbetowej lub mieszanej w z wykorzystaniem elementów murowanych np. z bloczków betonowych. Boksy utworzone będą poprzez podzielenie wiaty ścianami o wysokości od 3do 4m, a powyżej konstrukcja stalowa podtrzymująca dach, na której zainstalowana będzie siatka stalowa ocynkowana ograniczająca rozwiewanie odpadów. Wymagania konstrukcyjne: 1.Wiata będzie składała się z pięciu boksów sąsiadujących ze sobą tworząc prostokąt o wymiarach 50m x 14m, które należy przyjąć za wymiary osiowe. 2.Minimalna wysokość wewnątrz wiaty wynosi 4,5m. 3.Ściany o wysokości od 3 do 4m w konstrukcji ustalonej przez projektanta. 4.Powyżej ścian konstrukcja stalowa dla przeniesienia obciążeń dachu. 5.Konstrukcja dachu - stalowa, jednospadowa. 6.Pokrycie dachu - blacha stalowa - trapezowa, powlekana. 7.Rynny i rury spustowe PVC. 8.Powierzchnię ścian pomiędzy konstrukcją żelbetową i dachem należy wypełnić siatką zabezpieczającą przed rozwiewaniem odpadów. 9.Posadzka betonowa, umożliwiająca przenoszenie obciążeń odpadów sprasowanych oraz wózka widłowego z ładunkiem. 10.Ściany należy zaprojektować i wykonać jako ściany oporowe zabezpieczone przed uszkodzeniami przez pracujący pod wiatą sprzęt przy załadunku i rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 3000 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)wykazali, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu w konstrukcji żelbetowej wylewanej, z użyciem szalunków systemowych dla robót o zbliżonym charakterze dla przedmiotu zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu roboty, daty wykonania, nazw odbiorców oraz potwierdzili jej należyte wykonanie referencjami. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, b)dysponowali pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez: ·wskazanie co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanej na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonej polisą OC, ·wskazanie co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanej na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa, oraz ubezpieczonej polisą OC. Projektant musi udokumentować wykonanie co najmniej jednego projektu konstrukcyjnego obiektu o podobnym charakterze jak w przedmiocie zamówienia tzn. dla konstrukcji ścian żelbetowych oraz stalowej konstrukcji dachu. Warunek należy potwierdzić referencjami. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b)nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wniosą wadium w wysokości 3 000,00 (trzy tysiące) PLN w formach określonych w § 15 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych robót budowlanych, który należy przygotować w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2., lit. a siwz z wykorzystaniem załącznika nr 3, b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy przygotować w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w w pkt 2, ppkt 2.2. lit. b siwz, z wykorzystaniem załącznika nr 4, c)stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Kserokopie uprawnień należy złożyć jako potwierdzenie danych zawartych w załączniku nr 4. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.