eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem bieżącym gruntowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudya) Leśnictwo GÓRNY ZAMSZCZ ODDZ92a;97;115a b) Leśnictwo BĄKOWO DDZ2;3;7;8;9;10; 12;13;16;17;18;19;25;26 27;46;47;48;49;50. c) Le

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Kolbudy: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem bieżącym gruntowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy: a) Leśnictwo GÓRNY ZAMSZCZ ODDZ: 92a;97;115a b) Leśnictwo BĄKOWO DDZ: 2;3;7;8;9;10; 12;13;16;17;18;19;25;26 27;46;47;48;49;50. c) Leśnictwo BABI DÓŁ ODDZ: 114b-103bc.
Numer ogłoszenia: 104217 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6826846.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem bieżącym gruntowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy: a) Leśnictwo GÓRNY ZAMSZCZ ODDZ: 92a;97;115a b) Leśnictwo BĄKOWO DDZ: 2;3;7;8;9;10; 12;13;16;17;18;19;25;26 27;46;47;48;49;50. c) Leśnictwo BABI DÓŁ ODDZ: 114b-103bc..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem bieżącym gruntowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy: a) Leśnictwo GÓRNY ZAMSZCZ ODDZ: 92a;97;115a b) Leśnictwo BĄKOWO DDZ: 2;3;7;8;9;10; 12;13;16;17;18;19;25;26 27;46;47;48;49;50. c) Leśnictwo BABI DÓŁ ODDZ: 114b-103bc. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: miejscową naprawę dróg leśnych poprzez likwidację dziur i wybojów, nawiezienie tłucznia kamiennego i gruzu betonowego, profilowanie i zagęszcza-nie nawierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wnieść wadium w wysokości 7.800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych). do 13.07.2007r. do godz. 9.00 w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: BGŻ S.A. Oddz. Woj. Gdańsk nr 42 2030 0045 1110 0000 0013 7380 jeżeli w innej formie to należy wadium złożyć do kasy Nadleśnictwa Kolbudy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie robót budowla-nych - remont dróg ; -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - w okresie ostat-nich trzech lat wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakre-sie jak zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej . - wg zał. nr 3 do SIWZ; c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują odpo-wiednim sprzętem gwarantującym oczekiwaną jakość wykonania zadania, tj: min 1 szt.: - koparką o minimalnej poj. łyżki 0,25 m3; - spycharką, - równiarka samojezdną, - walcem wibracyjnym, - walcem statycznym. - wg zał. nr 5 do SIWZ; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą : - uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej iżby inżynierów budownictwa - wg zał. nr 4 do SIWZ; e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł - polisa lub inny dokument ubezpieczenia f) deklarują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury - na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; g) deklarują termin rękojmi nie krótszy niż 36 miesięcy - na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; h) oświadczą, że spełniają warunki określone w ustawie \Prawo zamówień publicznych\ art. 22 ust. 1 \ustawy\ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówie-nia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 \ustawy\. - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. wa-runki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępo-wania. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonaw-cy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać ww. warunki oraz dodatkowo następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się soli-darnej odpowiedzialności wykonawców); b) udokumentowany poziom zabezpieczenia pokrycia zobowiązań konsorcjum nie może być niższy od wartości składanej oferty; c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicz-nego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu \np. nazwa i adres wykonawcy\ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5)Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 do SIWZ; b) deklarację o terminie płatności - na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; c) deklarację o okresie rękojmi -na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; d) kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ; e) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czyn-ności - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ; g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ; h) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); i) dokument potwierdzający poziom zabezpieczenia zobowiązań konsorcjum - potwierdzony przez wszystkich członków konsorcjum; j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa k) wykaz min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak w zamówieniu zre-alizowanych w ostatnich 3 latach przez wykonawcę o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej- wg zał. nr 3 do SIWZ; l) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m) podpisany projekt umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 50 000,00 zł 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w nie-właściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologicz-ne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. za-strzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciw-nym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem \tajemnica przedsię-biorstwa\, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: -Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wyko-nania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kolbudy 83-050 Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15 sekretariat pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.