Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Wrocław: Sukcesywna dostawa 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice
Znak sprawy: SZP.10.341- 03/13
Numer ogłoszenia: 104222 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji , Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 40 60, faks 71 315 43 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice Znak sprawy: SZP.10.341- 03/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 300 000 kg tj. 300 ton siana wraz z transportem do obiekty Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice we Wrocławiu ul. Zwycięska 2. 2. Przewidywana wielkość dostaw do końca obowiązywania umowy wynosi: - 300 000 kg tj. 300 ton. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Siano : wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%. Siano musi być świeże, zielone lub bladozielone o świeżym przyjemnym zapachu. Włókna twarde i luźne. Dostarczone siano powinno być wyleżakowane minimum 6 tygodni przed dostarczeniem. Dostarczone siano musi być pozbawione takich cech jak m.in. : widoczna pleśń, ciemne lub czarne zabarwienie, stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenie glebą, słomą, pozostałościami obornika, kamieniami i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. W przypadku stwierdzenia, że siano nie odpowiada wymaganiom zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej, dostawa nie zostanie przyjęta, a Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie 2 dni od daty stwierdzenia wad, siana spełniającego wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej dostawie. 3. Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający wymaga aby siano dostarczane było w tzw. małych balach każdy o masie około 20 kg. 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw . Pojedyncze dostawy realizowane będą na podstawie każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć siano w ciągu 4 dni od dnia pisemnego, telefonicznego lub przesłanego faksem złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość dostaw: to 1 raz w miesiącu w ilości ok. 54 000 kg. tj. 54 tony. 5. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do obiektu Wrocławskiego Centrum sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice własnym transportem i na własne ryzyko. Wobec tego Wykonawca koszty transportu musi wliczyć w cenę siana. 6. Odbiór siana odbywać się będzie na terenie obiektu Wrocławskiego Centrum sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice, ul. Zwycięska 2 we Wrocławiu na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę z informacją dotyczącą ilości dostarczonego siana..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.42.00 - Siano .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dpotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający prócz oświadczenia o którym mowa w sekcji III.4.2) żąda przedłożenia: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy wraz z ofertą składa: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca, o której mowa w art. 24.ust. 2 pkt. 5 - w postaci wypełnionego załącznika nr 6a do SIWZ lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej w postaci wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6b.- wymagana forma oryginał 3.Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę czy stosunek łączący wykonawcę tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów powinien dotyczyć w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4. Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VIII i IX SIWZ, 3) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy(w tym podpisania oferty); jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik- Wykonawca składa pełnomocnictwo oraz dokument z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa do dokonania takiej czynności. 4) w przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w odpowiednim rejestrze (np.Krajowym Rejestrze Sądowym), a w załączonym odpisie z rejestru, o którym mowa w rozdziale IX pkt 1.2) SIWZ, nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu - dowód złożenia zmian. 5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca, o której mowa w art. 24.ust. 2 pkt. 5 - w postaci wypełnionego załącznika nr 6a do SIWZ lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej w postaci wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6b.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wtwk-partynice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji , Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji al. I.J. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław (Sekretariat, wejście A, II piętro, pokój nr 203).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.