Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Kozy: Dostawa rur kanalizacyjnych dla potrzeb Gminy Kozy
Numer ogłoszenia: 104226 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozy , ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8298650, faks 33 8298674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rur kanalizacyjnych dla potrzeb Gminy Kozy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa strukturalnych (dwuściennych), polipropylenowych (PP) rur kanalizacji zewnętrznej, z kielichami i uszczelkami elastomerowymi na bosym końcu, o długościach 3000 i 6000 mm, średnicach nominalnych DN 300, 400, 500, 600, 800 mm, sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 ,spełniających wymagania normy PN-EN 13476-3 potwierdzone stosownymi deklaracjami zgodności, które należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Szacowane ilości przewidzianych do dostarczenia rur wynoszą: 1.DN 300 x 3000 mm - 2 szt., 2.DN 300 x 6000 mm - 13 szt., 3.DN400 x 3000 mm - 2 szt., 4.DN 400 x 6000 mm- 23 szt., 5.DN 500 x 3000 mm- 2 szt., 6.DN 500 x 6000 mm - 14 szt., 7.DN 600 x 3000 mm - 2 szt., 8.DN 600 x 6000 mm - 14 szt., 9.DN 800 x 3000 mm - 1 szt., 10.DN 800 x 6000 mm - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.00 - Rury .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału na podstawie wymaganego i złożonego przez wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału na podstawie wymaganego i złożonego przez wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału na podstawie wymaganego i złożonego przez wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału na podstawie wymaganego i złożonego przez wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału na podstawie wymaganego i złożonego przez wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 3. Formularz wyceny
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) zmiana będąca następstwem: siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; b) zmiana terminu wykonania zamówienia w następie wykorzystania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania i określonych w § 8 ust 1 umowy nie wymaga aneksu do umowy. W przypadku zaistnienia wskazanej okoliczności umowa automatycznie ulega rozwiązaniu; c) zmiana wynagrodzenia (ceny jednostkowe oraz maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy), w następstwie działań organów państwowych tj. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, wprowadzenie nowego podatku, d) zmiana ilości wykonywanych dostaw wykazanych w formularzu ofertowym, z uwagi na występujące potrzeby. Zmiana ilości dostaw, może nastąpić do momentu osiągnięcia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 8 ust 1 niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy; e) zmiana Wykonawcy w związku przekształceniami, a także sukcesją z mocy prawa; f) zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę. , g) zmiana sposobu i terminu rozliczeń umowy oraz zmiany przedstawicieli stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy nastąpić może poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga aneksu do umowy., h) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.) nastąpić może poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga aneksu do umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, do których nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej umowy jest nieważna. 5. Niezależnie od postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; b) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kozy, ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, Referat Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych pok. nr 16, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Kozy - w Sekretariacie I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. 3. Dotyczy sekcji II.2): zamówienie należy zrealizować w terminie: od daty podpisania umowy 31.12.2014r. zastrzeżeniem, że umowę uznaje się za wykonaną również w przypadku wykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust.1 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOZY
więcej: przetargi KOZY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.