eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu i z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 46 w Elblągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Elbląg: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu i z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 46 w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 104235 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 234 10 75, 234 20 37, faks 055 234 15 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zzm.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu i z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 46 w Elblągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Przedmiotem Części I zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu Zakres zamówienia dla Części I obejmuje: -- ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, kontenerów odkrytych przystosowanych do składowania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: - kontenery o poj. 10 m3 - 4 szt. -- wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy -- każdorazowe uporządkowanie miejsc wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu -- dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów -- uzyskanie potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza -- oznaczenie pojemników (metodą numeracji) Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. Zakres zamówienia dla Części II obejmuje: -- ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składowania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: - kontenery o poj. 10 m3 - 21 szt. - pojemniki o poj. 1,1 m3 - 46szt. - pojemniki o poj. 7 m3 do składowania gruzu - 2 szt. -- wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy -- każdorazowe uporządkowanie miejsc wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu -- dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów -- uzyskanie potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarzami -- oznaczenie pojemników (metodą numeracji) Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art.25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część I lub Część II lub na Część I i Część II zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust1.pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ) - potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w dziale VI pkt. 2 SIWZ Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych oraz posiadanie licencji na prowadzenie transportu drogowego rzeczy. - potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w dziale VI pkt. 3, 4 i 7 SIWZ 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art.22.ust1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o łącznej wartości co najmniej 900 000 zł brutto oraz posiadaniem pojazdów przeznaczonych do transportu odpadów komunalnych.. - potwierdzenie spełnienia tego warunku na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w dziale VI pkt 5i 6 SIWZ 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ) - potwierdzenie spełnienia tego warunku na podstawie złożonego dokumentu wymienionego w dziale VI pkt 7p SIWZ 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ) - potwierdzenie spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w dziale VI pkt 7 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z działem VI i zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił na dzień składania oferty. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Treść wymaganych oświadczeń Zamawiający przekazuje w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa każdy z Wykonawców. 3.Zezwolenie na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(tekst jednolity Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005r z późniejszymi zmianami), z okresem ważności na czas realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Zezwolenie na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w zakresie transportu odpadów - zgodnie z art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z 2007r. z późniejszymi zmianami ), z okresem ważności na czas realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa każdy z Wykonawców. 5.Wykaz wykonanych usług, polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz usług należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument składa ten, lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt. 2 z SIWZ. 6.Wykaz sprzętu przeznaczonego do transportu odpadów komunalnych, należy sporządzić na druku zgodnie z wzorami dla poszczególnych części zamówienia stanowiącymi: dla Części I Załącznik nr 6a, a dla Części II Załącznik nr 6b. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument składa ten, lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt. 2 z SIWZ. 7.Oświadczenie wynikające z art. 25 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa każdy z Wykonawców. 8.Licencje na prowadzenie przez Wykonawcę transportu drogowego rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 125 poz. 874), z okresem ważności na czas realizacji zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Dziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 Uwagi zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej 82 - 300 Elblag ul. Krakusa 13 - 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej 82 - 300 Elblag ul. Krakusa 13 - 16 pok. nr18 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.