Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Konin: Wykonywanie prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych w Koninie.
Numer ogłoszenia: 104238 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, fax 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.lm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych w Koninie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych i napraw oraz utrzymywanie całodobowych dyżurów służb technicznych branży instalacyjnej, w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie miasta Konina w okresie od dnia 19-07-2007r do dnia 31-05-2008r w branżach : a) ogólnobudowlanej; b) instalacji elektrycznych; c) instalacji wod-kan, c.o i c.w.u.;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie ustalono.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. c) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.2 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do usuwaniaawarii - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. 62-500 Konin, ul. M.Dąbrowskiej 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8. pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja budynków komunalnych - Konin lweobrzeżny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych i napraw oraz utrzymywanie całodobowych dyżurów służb technicznych branży instalacyjnej, w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie miasta Konina w okresie od dnia 19-07-2007r do dnia 31-05-2008r w branżach : a) ogólnobudowlanej; b) instalacji elektrycznych; c) instalacji wod-kan, c.o i c.w.u.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja budynków komunalnych w Koninie prawobrzeżnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych i napraw oraz utrzymywanie całodobowych dyżurów służb technicznych branży instalacyjnej, w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie miasta Konina w okresie od dnia 19-07-2007r do dnia 31-05-2008r w branżach : a) ogólnobudowlanej; b) instalacji elektrycznych; c) instalacji wod-kan, c.o i c.w.u.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 20
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wykonanie trzech projektów: modernizacji pomieszczeń w budynku DS Nr 1, montażu systemu klimatyzacji we wskazanych budynkach ANS, modernizacja pokrycia dachu na CWD.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z dwoma lokalami handlowo-usługowymi na działce nr 234/2 i 1052 obręb Starówka przy ul. Wodnej/ Grunwaldzkiej w Koninie."
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 częsci : produkty spożywcze,warzywa i owoce , produkty mleczarskie "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ratusza w Pucku - adaptacja pomieszczeń na salę ślubów"
- Modernizacja budynku przy ul. Powstańców w Baborowie - utworzenie żłobka
- Nadbudowa i przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w Wyhalewie
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
- Remont ścian, sufitów oraz posadzek w salach lekcyjnych i w korytarzach szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 13 w Jaworznie, ul. Urzędnicza 11
więcej: Konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.