eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w budynku Domu Studenta DS.-1 przy ul. Akademickiej 1 w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Radom: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w budynku Domu Studenta DS.-1 przy ul. Akademickiej 1 w Radomiu
Numer ogłoszenia: 104266 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, fax 048 3617314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w budynku Domu Studenta DS.-1 przy ul. Akademickiej 1 w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę: montaż, uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w budynku Domu Studenta DS.-1 przy ul. Akademickiej 1 w Radomiu wraz z niezbędnymi nastawami eksploatacyjnymi, badaniami i pomiarami związanymi z dopuszczeniem do użytkowania - eksploatacji obiektu oraz przeszkoleniem 4 pracowników i wykonaniem dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 . 2)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Załącznik nr 2. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3. 4)Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty - Załącznik nr 4. 5)Zaakceptowany projekt istotnych postanowień umowy - Załącznik nr 5, 6)Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie projektu wykonawczego instalacji, inwestorskich przedmiarów robót i kalkulacji własnych kosztów jednostkowych uwzględniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Kosztorysy należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej (nie szczegółowej) - Załącznik nr 6, 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia min. trzech zamówień, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Zakres zamówienia winien wynikać z treści opinii inwestora - Załącznik nr 7, 8)Uprawnienia budowlane oraz stosowne dokumenty przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej kierownika robót instalacji teletechnicznych - Załącznik nr 8, 9)Oświadczenie o podjęciu się obowiązków kierownika robót teletechnicznych - Załącznik nr 9 10)Certyfikaty i karty katalogowe dla oferowanych typów urządzeń, central SAP automatyki sterującej jako wyposażenie producenta tych urządzeń, których parametry techniczno - użytkowe będą równorzędne z określonymi w projekcie cechami urządzeń. Karty muszą zawierać jednoznacznie określone wszystkie wielkości liczbowe parametrów techniczno- użytkowych- potwierdzających równoważność parametrów- Załącznik nr 10

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Radomska, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Radomska, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, pok. 230.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.