eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewRozbudowa Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - etap IV, oraz na termomodernizację Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Sochaczew: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - etap IV, oraz na termomodernizację Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 104273 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax 046 862-26-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - etap IV, oraz na termomodernizację Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - etap IV, oraz na termomodernizację Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.42.00 - 42.21.42.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1.3.Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 6.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - ostatni rok obrotowy (zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ); 7. Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczeń zawodowych. .8.Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.1). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.4. niniejszej Instrukcji oraz przedstawiać roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Informację z banku kredytującego na temat wysokości dostępnego kredytu lub informacja określająca posiadane środki lub dostęp do nich. 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji - tabelaryczne zestawienie przedstawiające terminy realizacji inwestycji w rozbiciu na cały okres budowy i wartości im przypisane zgodne z warunkami określonymi w SIWZ a w szczególności z &1 pkt.4 istotnych warunków umowy. 11.Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 12.W przypadku przyjęcia do wyceny materiałów zamiennych - ich wykaz wraz z stosownymi atestami, certyfikatami lub deklaracjami zgodności 13.Zestawienie wartości robót sporządzone przez oferenta.14.. Jeżeli ofertę składałoby konsorcjum do oferty powinny być dołączone: pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę, oraz zobowiązanie tych podmiotów, że w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy z zamawiającym zawrą umowę (i przekażą Zamawiającemu) zawierającą następujące zobowiązania: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem procentowego udziału w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. \lidera konsorcjum\), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rękojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew pko.nr 61.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.