To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Warszawa: Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowanie, na terenach zarządzanych przez
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 104300 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36865 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowanie, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych (chodników i dróg wewnętrznych) oraz ich oznakowanie, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. W zakres przedmiotu zamówienia w pierwszej kolejności wejdą roboty, których rodzaj i szczegółowy zakres zostanie ustalony w bieżących przeglądach stanu technicznego ciągów komunikacyjnych, polegające na wykonaniu: 1.1. niezwłocznych, awaryjnych napraw cząstkowych chodników i ciągów pieszo-jezdnych z prefabrykatów brukarskich, w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, oraz 1.2. niezwłocznych, awaryjnych remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową lub asfaltem lanym w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia. W drugiej kolejności, w zależności od wielkości środków finansowych pozostałych z wartości umowy po wykonaniu czynności określonych w pkt. 1.1. i 1.2., w zakres przedmiotu zamówienia wejdą roboty polegające na wykonaniu: 1.3. remontów lub przebudowy prefabrykowanych nawierzchni ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, 1.4. miejsc postojowych dla pojazdów mieszkańców, 1.5. progów zwalniających, 1.6. przebudowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych polegających na wymianie zużytych warstw lub ułożeniu warstw ścieralnych z wykorzystaniem istniejących nawierzchni jako podbudowy, 1.7. pionowego i poziomego oznakowania miejsc parkingowych, ciągów pieszo-jezdnych i stref zamieszkania, 1.8. innych robót drogowych zlecanych przez Zamawiającego, związanych z przedmiotem zamówienia i niezbędnych do jego kompletnego wykonania, 2. Czynności, o których mowa w pkt. 1. będą wykonywane pod nadzorem Działu ds. Zieleni ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-647 Warszawa, ul. Bachmacka 1A. 3. Roboty drogowe, o których mowa w pkt. 1 będą realizowane na odrębne pisemne zlecenia przygotowywane przez Dział ds. Zieleni ze szczegółowym określeniem lokalizacji, zakresu i ich przedmiarowej ilości oraz z określeniem terminu ich rozpoczęcia i zakończenia. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokółem bezusterkowego odbioru końcowego przez inspektora nadzoru inwestorskiego ds. robót drogowych. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. 1.1. -1.8. każdorazowo wypłacane będzie po otrzymaniu faktur wystawionych przez Wykonawcę. Faktury wystawiane będą na podstawie zweryfikowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego zamiennych kosztorysów powykonawczych, sporządzonych na podstawie obmiarów robót oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży w ofercie (załącznik nr 1 do oferty) oraz na podstawie bezusterkowego protokółu odbioru końcowego robót. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje dostarczenia Wykonawcy szczegółowego harmonogramu wszystkich robót, planowanych do wykonania w okresie obowiązywania umowy. Kolejność realizacji prac będzie ustalana na bieżąco w przekazywanych przez Dział ds. Zieleni ZGN Mokotów zleceniach roboczych. 3.1. Zlecenia wystawia Inspektor Nadzoru Robót Drogowych lub Kierownik Działu ds. Zieleni, 3.2. Wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.1. do 1.8., będzie poprzedzone szacunkowym ustaleniem wartości tych robót sporządzonym przez Zamawiającego na podstawie cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym złożonym w ofercie (załącznik nr 1 do oferty) oraz przewidywanego zakresu robót. 4. Osoby upoważnione przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym zobowiązane będą do zgłaszania się w okresie obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach ustalonych z kierownikiem Działu ds. Zieleni w celu pobierania zleceń. 5. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja projektowa techniczna na roboty drogowe obejmujące remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowanie, wraz z zestawieniem adresowym posesji - stanowiąca Rozdział IV SIWZ, przedmiar robót - stanowiący Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót asfaltowych - stanowiąca Rozdział VII SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót brukarskich - stanowiąca Rozdział VIII SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie: oznakowania poziomego i słupków blokujących - stanowiąca Rozdział IX SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. kosztorysem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do Rozdziału II specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularza oferty oraz dokumentacją techniczną na roboty drogowe obejmujące remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, wraz z zestawieniem adresowym posesji - stanowiącą Rozdział IV SIWZ i przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót asfaltowych - stanowiącą Rozdział VII SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru drogowych, utrzymaniowych robót brukarskich - stanowiącą Rozdział VIII SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie: oznakowania poziomego i słupków blokujących - stanowiącą Rozdział IX SIWZ. 7.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 7.5.1.1.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, o którym mowa w ust. 6. 7.5.1.2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 25 % wartości zamówienia. 7.5.1.3.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 7.5.1.4. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 6 do umowy, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. Zmiany, o których mowa wyżej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych, stanowiących Rozdział od VII do IX SIWZ i dokumentacji technicznej na roboty drogowe obejmujące remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowanie, wraz z zestawieniem adresowym posesji - stanowiącym Rozdział IV SIWZ i przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Dla stwierdzenia prawidłowości wykonanych elementów zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie w ciągu całego okresu wykonywania umowy przeprowadzenie, na koszt Wykonawcy, poniższych badań laboratoryjnych: wykonanie ekstrakcji masy mineralno-bitumicznej 1 szt., badanie nośności VSS podbudowy z kruszywa łamanego 2 szt. oraz badanie wskaźnika zagęszczenia podsypki piaskowej lub warstwy odsączającej 3 szt. 10. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3. oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. 12. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.52 - 45.23.34.52 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARGOT - Zakład Usług Terenowych, Budowlanych i Porządkowych, ul. Pasaż Ursynowski 11, 02-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1607294,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1384424,06
Oferta z najniższą ceną: 1384424,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1446408,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.