Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Sieroty: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Świbiu o instalację do usuwania azotanów
Numer ogłoszenia: 104301 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Wielowieś , ul. Lipowa 14, 44-187 Sieroty, woj. śląskie, tel. 0-32 233 60 95, faks 0-32 233 66 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/12817
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Świbiu o instalację do usuwania azotanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie pn.: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Świbiu o instalację usuwającą azotany obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) demontaży urządzeń technologicznych, b) wymiany pomp głębinowych oraz armatury studziennej, c) montażu urządzeń technologicznych z rozruchem technologicznym, d) wykonaniu kanalizacji podposadzkowej, e) zamontowaniu zbiornika retencyjnego, f) malowaniu ścian, g) pokryciu dachu budynku papą, h) wymianie stolarki drzwiowej, i) wykonaniu posadzki z płytek, j) wymianie rozdzielni elektrycznej wraz z wymianą istniejącego okablowania. Urządzenia wchodzące w zakres modernizacji stacji uzdatniania wody, będą usytuowane w istniejącym budynku stacji, na wydzielonej powierzchni, wystarczającej pod zabudowę nowych urządzeń. Stacja Uzdatniania Wody w Świbiu zaopatrywana jest w wodę z dwóch studni wierconych. Do chwili obecnej woda ujmowana ze studni nie była poddawana procesom uzdatniania. Ze względu na wysoką zawartość azotanów, układ uzdatniania wody będzie poszerzony o proces usuwania azotanów. Jednocześnie, dla zoptymalizowania wielkości urządzeń filtracyjnych i pokrycia zapotrzebowania chwilowego, przewiduje się dobudowanie zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej i zastosowanie II stopnia pompowania z nowoczesnym zestawem pompowym z przetwornicą. Istniejące hydrofory zostaną zdemontowane, a w ich miejsce zostanie zamontowany ciąg usuwania azotanów z urządzeniem odwróconej osmozy. W ramach zamówienia przewiduje się dodatkowo wykonanie przyłącza kanalizacji ogólnospławnej do SUW w Świbiu wraz z instalacją wodnokanalizacyjną do odbioru wód deszczowych, technologicznych i ścieków sanitarnych obsługi stacji oraz podłączenie zbiornika wyrównawczego V=100m3. Łączna długość projektowanej sieci kanalizacyjnej wynosi: PCW średn. 160 - 26,0 mb; PCW średn. 200 - 270,0 mb; Jako zbiornik wyrównawczy przewiduje się typowy zbiornik stalowy pionowy V=100 m3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) oraz zainstalowane urządzenia wynosi min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji SUW polegającej na budowie instalacji odwróconej osmozy o wydajności nominalnej permeatu min. 5 m3/h, z podaniem ich odbiorców, przedmiotu, wartości i daty realizacji oraz potwierdzeniem przez odbiorcę, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w przypadku zaistnienia poniżej opisanych zdarzeń pod warunkiem zgłoszenia ich Zamawiającemu (z zachowaniem formy piśmiennej) w terminie do 14 dni od ich wystąpienia i nie później niż 30 dni przed upływem terminu wykonania przedmiotu zamówienia. a) Nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług, b) Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych i niezbędnym będzie wydłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego, c) Wydłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego będzie konieczne, nie z winy Wykonawcy, a wystąpią przeszkody techniczne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe w pełni niezależne od Wykonawcy, d) W przypadku zmiany ze strony Zamawiającego Inspektora Nadzoru, koordynatora umowy pod warunkiem posiadania przez nowego Inspektora lub koordynatora odpowiednich uprawnień, e) w przypadku zmiany ze strony Wykonawcy Kierownika Budowy, osób wykonujących zamówienie, koordynatora umowy pod warunkiem posiadania przez nich odpowiednich uprawnień.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/start/12817
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Wielowieś; 44-187 Sieroty, ul. Lipowa 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:45, miejsce: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Wielowieś; 44-187 Sieroty, ul. Lipowa 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 117025N w miejscowości Markajmy i Marków, gmina Lidzbark Warmiński"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej w Rudawskim Parku Krajobrazowym i jego sąsiedztwie obejmującym gminę Kamienna Góra i gminę Marciszów
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.