eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoKOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Brzesko: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
Numer ogłoszenia: 104306 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku , ul. Tadeusza Kościuszki 33, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 663 01 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa działalności prosektoryjnej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. Szacowana dwuletnia ilość przewozu i przechowywania zwłok do 170. Dwuletnia ilość wykonywanych sekcji zwłok około 10. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów zawartych w Ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 217 z późn. zmianami) w sprawie postępowania ze zwłokami osób, które zmarły w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Brzesku. 1. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany będzie do: a odbierania zwłok z Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego oraz Hospicjum Stacjonarnego, b przyjmowania i przechowywania zwłok nieodpłatnie do 72 godzin. Koszty przechowywania zwłok ponad 72 godziny ponosić będzie rodzina zmarłego lub instytucja uprawniona do pochowania zwłok osoby zmarłej. Jeżeli zgon nastąpi w dzień wolny od pracy 72 godzinny termin biegnie dopiero po upływie dni roboczych. c wykonywania sekcji zwłok zleconych przez Zamawiającego. Sekcja zwłok osób, które zmarły w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Brzesku musi być wykonana nie później niż do 72 godz. po stwierdzeniu zgonu. W przypadku konieczności wykonania sekcji w okresie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgonu nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty. d przygotowywania zwłok do wydania rodzinie, włożenie do trumny i wydanie nieodpłatne rodzinie lub zakładom pogrzebowym zleconym przez rodzinę, e ewentualnie udostępnienia pomieszczeń w celu ubrania zwłok przez rodzinę lub osoby trzecie, f wydawania zwłok w godzinach: od poniedziałku do piątku 8.00 - 15.00, w soboty 10.00 - 12.00. W innym terminie wyłącznie na wniosek rodziny po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. 2. Usługa musi być wykonywana w pomieszczeniach Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Gminy Brzesko. Pomieszczenia muszą być wyposażone w urządzenia chłodnicze na co najmniej 5 ciał jednorazowo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00 - Dodatkowe usługi szpitalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, co najmniej 1 osoby na stanowisku lekarza histopatologa (patomorfologa), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczeni i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć kserokopię prawa wykonywania zawodu wraz ze specjalizacją z patomorfologii dla ww osoby osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie. 3. Oświadczenie o posiadaniu wymaganych pomieszczeń wraz z podaniem miejsca lokalizacji, 4. W przypadku wynajmu lub dzierżawy w/w pomieszczeń wraz z urządzeniami chłodniczymi Zamawiający żąda przedstawienia uwierzytelnionej umowy z właścicielem wynajmowanych pomieszczeń zawierającej zapis, że w ramach wynajmu Wykonawca może świadczyć usługi dla podmiotów zewnętrznych. 5. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6. Załącznik Nr 4 - Zaakceptowany przez osoby upoważnione wzór umowy. 7. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 (Ustawy Prawo zamówień publicznych), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje o możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: - zmiany mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppzolbrzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy 32 - 800 Brzesko, ul. Kościuszki 33, Sekretariat ( Recepcja) pok. nr 3 ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy 32 - 800 Brzesko, ul. Kościuszki 33, Sekretariat ( Recepcja) pok. nr 3 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.