Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Rzeszów: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach i na przyległym do nich terenie oraz na terenach będących własnością WAM O/Reg. Kraków, a zarządzanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. O/Rzeszów
Numer ogłoszenia: 10431 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o . Oddział Rzeszów , ul. Langiewicza 29A, 35-085 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8547670, faks 0-17 8547670 wew. 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach i na przyległym do nich terenie oraz na terenach będących własnością WAM O/Reg. Kraków, a zarządzanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. O/Rzeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. O/Rzeszów, będących własnością OReg WAM Kraków i na przyległym do nich terenie w następujących miejscowościach: Sandomierz, Nisko, Jarosław, Rzeszów, Łączna
powierzchnia (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 16907,24 m2.
. świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynku administracyjno biurowym przy ul. Langiewicza 29 a w Rzeszowie wraz z terenem przyległym; Łączna powierzchnia (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 303,88 m2.
. świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. O/Rzeszów, będących własnością WAM w miejscowości Przemyśl Łączna powierzchnia -19486,00 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia (w przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek ten, każdy wykonawca musi spełniać samodzielnie);
3) Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia oraz następujących dokumentów:
1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2-5, składa każdy z wykonawców.:
6) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Rzeszów
ul. Langiewicza 29A
35 - 085 Rzeszów
pokój nr 1
rzeszow@zzn.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 12:00, miejsce:
Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Rzeszów
ul. Langiewicza 29A
35 - 085 Rzeszów
pokój nr 1
.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy VIII LO w Rzeszowie, ul. Wyspiańskiego 16A
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.