To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104332 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Wyszków: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Wyszkowie w ramach zadania "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu wyszkowskiego - etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa 4 Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.2 Efektywność energetyczna. Typ projektów: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej" - w ramach planów inwestycyjnych dla subregionów objętych OSI problemowymi.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519845-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
55066846200000, ul.
Róż
2,
07-200
Wyszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 420 750, faks
(029) 742 25 10, e-mail
starostwo@powiat-wyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Wyszkowie w ramach zadania "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu wyszkowskiego - etap II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie w ramach zadania "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu wyszkowskiego - etap II". Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych budynków Zespołu Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej Curie w Wyszkowie, składających się z budynku głównego szkoły przy ul. I AWP 89, ciągu komunikacyjnego pomiędzy budynkami oraz sali gimnastycznej z zapleczem. W zakres projektowanej inwestycji wchodzą: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie instalacji odgromowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich (wymiana), b) demontaż starych nawietrzaków ściennych, c) skucie tynków zewnętrznych ścian piwnicznych, fundamentowych, d) rozbiórka nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej przy budynku. 2) Roboty budowlane obejmujące: a) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i piwnicznych, b) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych przyziemia, c) ocieplenie ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, d) wymiana instalacji odgromowej, e) wymiana płytek na schodach zewnętrznych, f) wykonanie, wymiana i montaż balustrad stalowych, g) wykonanie zadaszenia wejścia głównego. 3) Prace towarzyszące obejmują wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlano - instalacyjnej, stanu po realizacji robót. 4) Roboty tymczasowe obejmują: a) ogrodzenie placu budowy i terenu zaplecza, b) zorganizowanie zaplecza biurowo-socjalnego na okres budowy, c) uzyskanie warunków dostępu do wody i energii elektrycznej. Decyzja nr 820/2015 z dnia 30.12.2015 r. (znak AB.6740.869.2015) pozwolenie na wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku, wymianę instalacji grzewczej i elementów grzewczych, przyłączenie do sieci cieplnej, wykonanie węzła cieplnego. Przedsięwzięcie przewidziane jest do współfinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa 4 Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.2 Efektywność energetyczna. Typ projektów: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej" - w ramach planów inwestycyjnych dla subregionów objętych OSI problemowymi. UWAGI: a) Wykonawca powinien uwzględnić wykonywanie robót zarówno w okresie wakacyjnym, kiedy w obiektach nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie szkół należy uzgadniać z dyrektorami tych placówek. Z uwagi na użytkowników szkoły roboty budowlane należy rozpocząć od Budynku Szkoły, od elewacji wschodniej. b) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej (projekt budowlany-termomodernizacji i zadaszenia wejścia głównego, przedmiar robót, STWiOR) stanowiące załączniki nr 8,9,10,12,13 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, b) sporządzenie planu BIOZ, c) obsługę geodezyjną całej inwestycji, d) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, e) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób i zapoznania się z dokumentami, g) wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji, h) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruzu i ziemi, i) wykonanie i zarejestrowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektów, j) montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający), k) przeszkolenie użytkowników budynków poddanych termomodernizacji w zakresie oszczędności energetycznej oraz korzystania z infrastruktury budynku (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół). Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Klauzule społeczne: 1. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób/y wykonujących wskazane czynności. 3. W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanych osób, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanych pracowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45320000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT184128351 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1203930,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Przebudowa ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego w Wyszkowie
- "Remont korytarzy w budynku Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, w części A,B i C".
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika wzdłuż ulicy Kasztanowej
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.