Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Siewierz: Wykonanie platformy widokowej wraz ze schodami w wieży bramnej Zamku w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 104339 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, fax 032 6499402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie platformy widokowej wraz ze schodami w wieży bramnej Zamku w Siewierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie platformy widokowej wraz ze schodami w wieży bramnej Zamku w Siewierzu, w tym: - wykonanie podstawowych prac zabezpieczających wieży bramnej Zamku w Siewierzu - uzupełnienie znaczących ubytków murów w obrębie wieży bramnej - budowa wielobiegowej klatki schodowej wraz z platformą widokową w konstrukcji stalowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: -spełniają wymagania określone art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie zostaną wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych -posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 80 tys. zł. każda. -dysponowanie przez wykonawcę pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownikiem budowy, który posiada: a)uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej b)aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - potwierdzone polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia c)gwarancja nie mniejsza niż 36 m-cy d)warunki płatności: 30 dni, przelew
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianym wykonawcom przez Zamawiającego oferta powinna zawierać dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, t.j.: 1)Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta Formularz ofertowy . 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Podpisany i opieczętowany projekt Umowy 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7)Dla kierownika budowy należy przedłożyć: a.uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń b.aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. 9)Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością 10)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11)Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidywanych im do przekazania 12)Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl www.siewierz.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz pok.38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat - pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013 w ramach Subregionalnego Programu Rozwoju. Gmina Siewierz otrzymała od Instytucji Zarządzającej RPOWŚ wstępną gwarancję przekazania środków na niniejsze zadanie.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do nieruchomości SIM przy ul. Jeziornej w Siewierzu
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Przebudowa, rozbudowa o schody zewnętrzne i zmiana sposobu użytkowania parteru pawilonu "C" Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego przy ul. Mieszka I 4 na Klub Seniora
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.