To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104350 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Mirków: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE DROGI UL. HANDLOWEJ (DZ. NR EW. 267,241/3) W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEC ORAZ WŁĄCZENIEM DO DROGI POWIATOWEJ NR Z1371DD
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507286-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny
93193501700000, ul.
Długołęka, ul. Robotnicza
12,
55095
Mirków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 323 02 03, faks
71 323 02 04, e-mail
k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dlugoleka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE DROGI UL. HANDLOWEJ (DZ. NR EW. 267,241/3) W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEC ORAZ WŁĄCZENIEM DO DROGI POWIATOWEJ NR Z1371DD
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.14.2017.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi ul. Handlowej ( dz. nr ew. 267,241/3) w miejscowości Siedlec oraz włączeniem do drogi powiatowej nr Z1371DD. 1.2. Przedmiotem zamówienia są: 1. Roboty budowlane polegające na remoncie drogi ul. Handlowej, dz. nr ew. 267 w miejscowości Siedlec wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr Z1371D, dz. nr ew. 241/3 wg poniższego zakresu: 1)wykonanie robót pomiarowych, rozbiórkowych i ziemnych, 2)wykonanie podbudowy, 3)wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca i ścieralna, 4)wykonanie pobocza chłonnego, 5)wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa kamiennego, 6)wykonanie nawierzchni zjazdów, 7)wykonanie robót remontowych, 8)wykonanie regulacji pionowych studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, 9)wykonanie krawężników, ścieku i obrzeży, 10)wykonanie oznakowania drogowego pionowego (montaż i demontaż oznakowania zastępczego na czas prowadzonych robót), 2. Wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego oraz ruchu docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, 3. Wykonanie zabezpieczenia istniejącej zieleni wraz z usunięciem kolidującej zieleni oraz zagospodarowanie pozostałej (poza drogą) powierzchni działki drogowej poprzez wykonanie obsiania trawą z nawiezieniem ziemi urodzajnej (do granicy działki Gminnej). UWAGA: 1. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o. o. dokładnie określi przebieg w/w sieci w terenie. 2. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej/technicznej. 4.Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 niniejszej SIWZ, 2) dokumentacji projektowej/technicznej zawierającej: a)opis określający rodzaj, zakres i sposób wykonania robót budowlanych, b)projekt wykonawczy, c)plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, d)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, e)operat dendrologiczny, 3) przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT474177.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 319800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIRKÓW
więcej: przetargi MIRKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.