eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszęcinZakup i wymiana sprzętu zaplecza logistycznego - poprawa warunków i organizacji pracy w zakresie działalności edukacyjno-artystycznej Zespołu Śląsk w Koszęcinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-17

Koszęcin: Zakup i wymiana sprzętu zaplecza logistycznego - poprawa warunków i organizacji pracy w zakresie działalności edukacyjno-artystycznej Zespołu Śląsk w Koszęcinie.
Numer ogłoszenia: 104360 - 2008; data zamieszczenia: 17.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny, ul. Zamkowa 3, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 034 35-76-341 w. 360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slask.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wymiana sprzętu zaplecza logistycznego - poprawa warunków i organizacji pracy w zakresie działalności edukacyjno-artystycznej Zespołu Śląsk w Koszęcinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :zakup i wymiana sprzętu zaplecza logistycznego, poprawa warunków i organizacji pracy w zakresie działalności edukacyjno-artystycznej Zespołu Śląsk w Koszęcinie , realizowana w ośmiu oddzielnych zadaniach. 1. Zadanie Nr 1 - Pościel Zadanie Nr 2 - Sprzęt sprzątający Zadanie Nr 3 - Sprzęt gastronomiczny Zadanie Nr 4 - Namioty plenerowe Zadanie Nr 5 - Doposażenie pracowni krawieckiej Zadanie Nr 6 - Meble hotelowe - poddasze Zadanie Nr 7 - Meble hotelowe - bloki Zadanie Nr 8 - Balia do sauny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierazałącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 29.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 17.22.25.30 - Namioty Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.25.30 - Namioty Oryginalny kod CPV: 29.71.35.10 - Żelazka parowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.35.10 - Żelazka parowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 20.41.00.00 - Drewniane pojemniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.90.00 - Inne pojemniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykażą należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 1 dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według załącznika nr 5. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Spełnienie wymogów podanych w cz. VIII ust. 1 SIWZ, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 2. Ocena spełniania warunków określonych w cz. VIII ust. 1 SIWZ będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 3. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według załącznika nr 5 ( dotyczy zadania nr 5,6 ). 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonane dostawy wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w cz. IX ust. 3 zostały wykonane należycie/ referencje/. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym, tj. atestów i certyfikatów higienicznych. 6. Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XII SIWZ ( o ile dotyczy). Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w cz. VIII SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=199&grupa=1133258175, www.zespolslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny 42-286 Koszęcin ul. Zamkowa 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 12:00, miejsce: W sekretariacie Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny 42-286 Koszęcin ul. Zamkowa 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 - Pościel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.00.00-7, 17.21.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt sprzątający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6, 29.71.34.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.