To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104370 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Gorzów Wielkopolski: "Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach Rewitalizacji budynku Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP V"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532261-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny
21104551600000, ul.
ul. Teatralna
9,
66400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-95 728 99 32, faks
0-95 728 99 35, e-mail
kontakt@teatr-gorzow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.teatr-gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach Rewitalizacji budynku Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP V"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):T/202/3/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na obiekcie czynnym Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim (prowadzenie robót powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników i użytkowników), polegające w szczególności na wykonaniu: 1)wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach: 07, 09, 016, 017, 019; 2)w hallu wejściowym - posadzek, malowania, rekonstrukcji elementów ozdobnych wg. Technologii konserwatorskiej dla malatur i zdobień (wzorcem będą zdjęcia elementów, ujęte w dokumentacji technicznej), rozebrania sufitu; renowacji drewnianych drzwi, naprawy elementów drewnianych; malowania stolarki drzwiowej; 3)w hallu kasowym - rozebrania posadzek oraz rozebrania podłóg drewnianych, izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, podłogi drewnianej olejowanej, dębowej; izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych; malowania, tynkowania, gruntowania; renowacji drzwi drewnianych; malowania stolarki drzwiowej; wymiany okna drewnianego; montażu nowego skrzydła drzwiowego wnętrze do kawiarni; 4)w hallu szatniowym - rozebrania posadzek, izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, podłogi drewnianej olejowanej, dębowej, wykonania tynków, gruntowania, malowania ścian, lady szatniowej, renowacji wieszaków szatniowych, oczyszczenia ich i pomalowania; 5)w kasie - rozebrania posadzek, rozebrania podłóg, założenia podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej, izolacji, tynków, gruntowania, malowania ścian, ścianki działowej, ościeżnic drewnianych; 6)w hallu głównym - rozebrania posadzek, rozbiórki elementów konstrukcji betonowych, izolacji przeciwwilgociowej, podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej; tynków, gruntowania, malowania ścian, naprawy sufitu kasetonowego; renowacji drewnianych drzwi; montażu nowych drzwi w holu głównym do klatki schodowej; impregnacji drewna, szpachlowania drewna; ręcznego cyklinowania i szlifowania; 7)w biurach - rozebrania posadzek, rozebrania podłóg, izolacji, podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej, tynkowania, gruntowania, malowanie ścian; 8)w portierni i na klatce schodowej - zerwania posadzek, demontażu i montażu wycieraczki, tynków, gruntowania, malowania ścian, schodów i balustrady; 9)w foyer - małej scenie - rozebrania posadzek, rozebrania podłóg drewnianych, podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej; demontażu okładziny ściennej, tynków, gruntowania i malowania ścian demontażu starych luster, montażu okien drewnianych, obsadzenia parapetów; renowacji drewnianych drzwi; 10)w hallu wejściowym bocznym - renowacji drewnianych drzwi; malowaniu i podobnych, 11)w sali bufetowej - renowacji drzwi, impregnacji, montażu i dopasowania skrzydeł drzwiowych, schodów; 12)w hallu górnym na piętrze - renowacji podłóg z desek, wykonanie tynków, gruntowania, malowania ścian, renowacji drzwi drewnianych, naprawy i uzupełnienia elementów drewnianych; 2.Ponadto Wykonawca wykona: 1)ocieplenie ścian zewnętrznych części niezabytkowych obiektu, 2)prace na elewacji - ocieplenie ścian fundamentowych, 3)cokoły, 4)roboty rewitalizacyjne na elewacji części zabytkowych bez ocieplenia, 5)zejście do piwnicy, 6)schody przy kawiarence, 7)prace elektryczne i naprawcze w kawiarence 8)schody przy hallu wejściowym bocznym, 9)schody do Sali bufetowej, 10)roboty w magazynie, 11)roboty elektryczne, 12)roboty w zakresie branży sanitarnej, 13)wyposażenie w meble pomieszczeń określonych w dokumentacji, z akcesoriami (klamki, zawiasy, uchwyt, okucia, zamki) dostosowanymi pod względem technicznym i estetycznym do mebli już istniejących
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45212322-9,
45453000-7,
45330000-9,
45331000-6,
45310000-3,
45421100-5,
39130000-2,
45421153-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1618232.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2153291,22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usuwanie uszkodzeń występujących w jezdniach o nawierzchniach mineralno-asfaltowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2027
- Budowa wybiegu dla psów na osiedlu Słonecznym w Gorzowie Wlkp.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Zagospodarowanie terenu Parku Czechówek w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Opracowanie dokumentacji technicznej plac wodny - Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp. - etap IV.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.