To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Łabunie: Opracowanie projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie.
Numer ogłoszenia: 104379 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57949 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, faks 084 6113026.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonanie usługi planowania przestrzennego polegającej na opracowaniu projektów: Zadanie Nr 1 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie obejmujący obszary w miejscowości Łabunie i miejscowości Wólka Łabuńska o powierzchni ok. 9 ha. z przeznaczeniem pod budownictwo zagrodowe i jednorodzinne. (Uchwała Nr XXI/131/2010 Rady Gminy Łabunie z dnia 24 marca 2010 r.) Zadanie Nr 2 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie obejmujący obszar w miejscowości Łabunie przy ul. Górnej o pow. ok. 12 ha. z przeznaczeniem pod budownictwo zagrodowe i jednorodzinne. Uchwała Nr XXI/132/1010 Rady Gminy Łabunie z dnia 24 marca 2010 r.) Zadanie Nr 3 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie obejmujacy obszar w miejscowości Łabunie przy ul. Kościelnej o pow. ok. 4 ha. z przeznaczeniem pod budownictwo zagrodowe i jednorodzinne. (Uchwała Nr XXI 133/2010 Rady Gminy Łabunie z dnia 24 marca 2010 r.) Zadanie Nr 4 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie obejmujący obszar w miejscowości Łabuńki Pierwsze o pow. ok. 15 ha. z przeznaczeniem pod budownictwo zagrodowe i jednorodzinne wraz z wyznaczeniem strefy zalewowej. (Uchwała Nr XXI /134/2010 Rady Gminy Łabunie z dnia 24 marca 2010 r.) Zadanie Nr 5 - Sporzadzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabunie obejmujący obszar w miejscowości Bródek o pow. ok. 7 ha. z przeznaczeniem pod budownictwo zagrodowe i jednorodzinne. (Uchwała Nr XXVIII/167/2010 Rady Gminy Łabunie z dnia 10 listopada 2010 r.) 2. Przedmiot zamówienia należy sporządzić według zakresu określonego w uchwałach Rady Gminy Łabunie 3.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części w ramach realizacji poszczególnych zadań o których mowa w punkcie 1 Część I . Analiza danych wyjściowych a) skompletowanie i analiza materiałów wyjściowych dostarczonych przez Zamawiającego oraz wymaganymi przepisami prawa, b) pozyskanie przez Zamawiającego map do celów projektowych c) ocena istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego w tym inwentaryzacja urbanistyczna, d) przygotowanie obwieszczeń i ogłoszeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu, wskazując miejsce i termin składania wniosków do planu, e) zawiadomienie instytucji, organów właściwych do opiniowania i uzgadniania o przystąpieniu do sporządzania planu, f) rozpatrzenie wniesionych wniosków do projektu planu i zgodności z ustaleniami studium, g) przedstawienie wyników analizy zamawiającemu Część II. Projektowanie a) sprawdzenie i ewentualne sporządzenie aktualizacji opracowania ekofizjograficznego uwzględniającego wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych b) opracowanie koncepcji planu zagospodarowania w skali 1: 1000 na bazie mapy zasadniczej biorąc pod uwagę wyniki z dokonanej analizy i uwagi min. Zamawiającego, c) opracowanie prognozy odddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy Prawo ochrony środowiska - w 2 egz. ( w formie opisowej i elektronicznej), d) opracowanie skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniające wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r, w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 , poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, e) opracowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele rolne i nieleśne f) przekazania materiałów określonych w punktach powyżej Zamawiającemu Część III. Opiniowanie i uzgadnianie a) uzyskanie opinii o projekcie planu komisji urbanistyczno-architektonicznej, b) wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji, c) uzyskanie opinii o projekcie planu do właściwych organów, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, d) uzgodnienie projektu planu z właściwymi organami wymaganymi ustawą i innymi przepisami szczególnymi, e) uzyskanie zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, f) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z uzyskanych opinii, zgód i dokonanych uzgodnień organów określonych w pkt. III lit. c. g) przekaznie uzdodnionego projektu planu w formie opisowej i graficznej w skali 1: 1000 oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format pdf) , Zamawiającemu. Częśc IV Wyłożenie i dyskusja publiczna a) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń, udział w wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prezentacja w/w opracowań w ramach dyskusji publicznej, b) wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu wraz z prognoza oddziaływania na środowisko, c) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia oraz uzasadnieniem nieuwzlędnienia pozostałych oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, d) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag przez Wójta o których mowa w pkt. 4 lit. c, e) udział w dyskusji publicznej Część V Uchwalenie i czynności po uchwaleniu planu a) przedstawienie Radzie Gminy projektu planu wraz z listą nieuzględnionych uwag oraz z uzasadnieniami planu i rozstrzygnięć dotyczących skarg, b) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych, c) ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wynikajacych z uwzględnienia uwag i udział w czynnościach ponowionych (w niezbędnym zakresie) procedury planistycznej, d) ewentualne ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, f) ewentualne wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień, g) przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę, h) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepismi prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, Część VI Prace końcowe Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - 9 egz. planu zagospodarowania (tekst i rysunki) w skali 1: 1000 na mapie zasadniczej, - 1 egzemplarz w formie elektronicznej - 1 egzemplarz dokumentacji formalno-prawnej - 3 egzemplarze Podsumowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności formalno-prawnych wynikajacych z art. 11, 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym do których z mocy prawa jest zobowiązany Wójt (nie obejmuje wysyłania korespondencji)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BROL SYSTEMY PRZESTRZENNE S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BROL SYSTEMY PRZESTRZENNE S.C.
- BROL Systemy Przestrzenne Spółka Cywilna, ul. Śnieguliczki 21, 04-867 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24600,00
Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71940,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego miasta Kościerzyna
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia Konecka
- Opracowanie planu ogólnego Miasta Węgrowa
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Cegłów wraz z niezbędnymi opracowaniami.
- Opracowanie planu ogólnego dla obszaru Gminy Wielgomłyny
- Plan ogólny dla Miasta i Gminy Sienno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.