Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu - przebudowy ośmiokondygnacyjnego budynku (/Dom Studenta/) oraz remontu budynku (Pawilon dydaktyczny) Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-2/09)
Numer ogłoszenia: 104379 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsm.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu - przebudowy ośmiokondygnacyjnego budynku (/Dom Studenta/) oraz remontu budynku (Pawilon dydaktyczny) Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-2/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (przebudowa i remont) połączonych ze sobą przejściem budynku /Domu Studenta/ (tj. budynek 8 - kondygnacyjny) i budynku /Pawilon dydaktyczny/, polegające na zadaniu: a).Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Montaż drzwi antywłamaniowych w tajnej kancelarii. (Polega to na zamontowaniu drzwi antywłamaniowych w przedsionku kancelarii tajnej. - Zamontowana ościeżnica i skrzydło drzwiowe, jako wbudowana całość musi spełniać wymagania stawiane drzwiom klasy C). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 6 do SIWZ. b).Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Wymiana okien i drzwi balkonowych Domu Studenta. (Polega na wymianie okien i drzwi balkonowych w pokojach akademika - Jest to część mieszkalna budynku. Ogólny zakres robót: - demontaż okien i drzwi balkonowych; - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej; - demontaż parapetów wewnętrznych z lastriko; - montaż drzwi i okien balkonowych (kotwy, taśma rozprężna uszczelniająca, pianka poliuretanowa listwa przyparapetowa) z PCV o współczynniku U dla całego okna < 1,5; każde okno należy wyposażyć w nawiewnik higrosterowny, a do wszystkich okien i drzwi balkonowych zamontować rolety tekstylne. Okna dwuskrzydłowe R+U, drzwi z poziomą poprzeczką. UWAGA: układ i wymiary okien i drzwi należy dostosować i wykonać jak w pomieszczeniach na VII p.; - montaż parapetów zewnętrznych z aluminium powlekanego w kolorze białym; - montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu; - uzupełnienie tynków i izolacji cieplnej zewnętrznej - tynk akrylowy w kolorze elewacji; - uzupełnienie tynków i malowania wewnętrznego w kolorze ścian pokoju; - wywóz gruzu.) Szczegółowy opis zamówienia do lit. b stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 9 do SIWZ. c). Remont obiektu /Pawilon dydaktyczny/. - Wymiana i naprawa posadzki Rektoratu (pokoje Rektorów, Sala Senatu, sekretariat). Polega to na wymianie wykładziny w pomieszczeniach Rektoratu i ułożenie nowej wykładziny obiektowej. Ogólny zakres robót obejmuje: rozbiórkę starej wykładziny, naprawę i przygotowanie podłoża, ułożenie nowej wykładziny, uzupełnienia tynków i powłok malarskich w miejscach po wymianie listew przypodłogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót jako załącznik nr 11 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będącego załącznikiem nr 12 do SIWZ. d). Remont obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Remont głównych rozdzielaczy c.o. i c.w.u. z remontem pomieszczeń węzła cieplnego. (Ogólny zakres remontu: wymiana zaworów, manometru, rozdzielacza, izolacja termiczna rurociągów, malowanie instalacji i osprzętu, przetarcie i malowanie tynków pomieszczenia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit.d stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 14 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 15 do SIWZ. e). Przebudowa obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Zabezpieczenie p.poż. przepustów i wentylacji mechanicznej. - w części mieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe); - w części niemieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. e stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 17 do SIWZ dla części mieszkalnej budynku, a dla części niemieszkalnej budynku będącego załącznikiem nr 26 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jest identyczna w swym opisie dla części mieszkalnej i mieszkalnej stanowiąc załącznik nr 18 do SIWZ; projekt budowlany przedstawia część mieszkalną oraz część niemieszkalną jako załącznik nr 24 do SIWZ; załącznik nr 27 do SIWZ dodatkowy opis do załącznik nr 17 i 26. Dodatkowo, dla prawidłowości wykonania zadań (w części mieszkalnej oraz niemieszkalnej) Zamawiający zawarł w SIWZ jako załącznik nr 25 pomocniczą charakterystykę pożarową budynków będącą opisem technicznym dotyczącym zabezpieczenia p-poż obiektów Zamawiającego. - Charakterystyka ta może być użyteczna dla Wykonawcy przy doborze przepustów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który biega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca : 1.).oświadczy, że spełnia warunek określony: 1.1.).w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.2).w art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 1.3).w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2).dla potwierdzenia złożonego oświadczenia wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. jako wykonawca lub podwykonawca, wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował,: a).dla składanej oferty częściowej nr II, - co najmniej jedno zamówienie które przekroczyło wartość 80.000,00 PLN z podatkiem VAT odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych), potwierdzone kopią protokołu końcowego odbioru robót lub referencjami. b).dla składanej oferty częściowej nr V, - co najmniej jedno zamówienie które przekroczyło wartość 100.000,00 PLN z podatkiem VAT odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane w zakresie przeciwpożarowym obiektów budowlanych), potwierdzone kopią protokołu końcowego odbioru robót lub referencjami. 3).dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na odstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w pkt.1 lit.e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. 4).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie nr 1 pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 5).Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 1 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków]: - oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.2-3 ustawy PZP może być złożone łącznie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie. - oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 4 PZP musi być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia. b).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], to dokumenty określone w pkt.1 lit d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], mogą być złożone wspólnie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie,. - Badanie warunków spełniania w przypadku pkt. 2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków] będą badane łącznie dla całej grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi oddzielnie złożyć dokumenty określone w pkt.1 lit e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], wykazując nimi, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Wymagane dokumenty od wykonawcy a).dla wymogu z pkt.1.1 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b).dla wymogu z pkt.1.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ); c).dla wymogu z pkt.1.3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ); d).dla spełnienia wymogów z pkt.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków] - wykonawca dostarczy wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 4 do SIWZ. e).dla wymogu z pkt.3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f).jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1 lit.e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], - stosuje się dokumenty określone §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz.605 z póź. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsm.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Montaż drzwi antywłamaniowych w tajnej kancelarii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega to na zamontowaniu drzwi antywłamaniowych w przedsionku kancelarii tajnej. - Zamontowana ościeżnica i skrzydło drzwiowe, jako wbudowana całość musi spełniać wymagania stawiane drzwiom klasy C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Wymiana okien i drzwi balkonowych Domu Studenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na wymianie okien i drzwi balkonowych w pokojach akademika - Jest to część mieszkalna budynku. Ogólny zakres robót: -demontaż okien i drzwi balkonowych; -demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej; -demontaż parapetów wewnętrznych z lastriko; -montaż drzwi i okien balkonowych (kotwy, taśma rozprężna uszczelniająca, pianka poliuretanowa listwa przyparapetowa) z PCV o współczynniku U dla całego okna < 1,5; każde okno należy wyposażyć w nawiewnik higrosterowny, a do wszystkich okien i drzwi balkonowych zamontować rolety tekstylne. Okna dwuskrzydłowe R+U, drzwi z poziomą poprzeczką. UWAGA: układ i wymiary okien i drzwi należy dostosować i wykonać jak w pomieszczeniach na VII p.; -montaż parapetów zewnętrznych z aluminium powlekanego w kolorze białym; -montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu; -uzupełnienie tynków i izolacji cieplnej zewnętrznej - tynk akrylowy w kolorze elewacji; -uzupełnienie tynków i malowania wewnętrznego w kolorze ścian pokoju; -wywóz gruzu.) Szczegółowy opis zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont obiektu /Pawilon dydaktyczny/. - Wymiana i naprawa posadzki Rektoratu (pokoje Rektorów, Sala Senatu, sekretariat)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega to na wymianie wykładziny w pomieszczeniach Rektoratu i ułożenie nowej wykładziny obiektowej. Ogólny zakres robót obejmuje: rozbiórkę starej wykładziny, naprawę i przygotowanie podłoża, ułożenie nowej wykładziny, uzupełnienia tynków i powłok malarskich w miejscach po wymianie listew przypodłogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót jako załącznik nr 11 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będącego załącznikiem nr 12 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Remont głównych rozdzielaczy c.o. i c.w.u. z remontem pomieszczeń węzła cieplnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres remontu: wymiana zaworów, manometru, rozdzielacza, izolacja termiczna rurociągów, malowanie instalacji i osprzętu, przetarcie i malowanie tynków pomieszczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 14 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 15 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Zabezpieczenie p.poż. przepustów i wentylacji mechanicznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - w części mieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe); - w części niemieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 17 do SIWZ dla części mieszkalnej budynku, a dla części niemieszkalnej budynku będącego załącznikiem nr 26 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jest identyczna w swym opisie dla części mieszkalnej i mieszkalnej stanowiąc załącznik nr 18 do SIWZ; projekt budowlany przedstawia część mieszkalną oraz część niemieszkalną jako załącznik nr 24 do SIWZ; załącznik nr 27 do SIWZ dodatkowy opis do załącznik nr 17 i 26. Dodatkowo, dla prawidłowości wykonania zadań (w części mieszkalnej oraz niemieszkalnej) Zamawiający zawarł w SIWZ jako załącznik nr 25 pomocniczą charakterystykę pożarową budynków będącą opisem technicznym dotyczącym zabezpieczenia p-poż obiektów Zamawiającego. - Charakterystyka ta może być użyteczna dla Wykonawcy przy doborze przepustów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Zakup i dostawa myjni dezynfektor do narzędzi chirurgicznych dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.