Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Siemianowice Śląskie: Wykonanie robót geodezyjnych dla Miasta Siemianowice Śląskie w 2008roku
Numer ogłoszenia: 10437 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjnych dla Miasta Siemianowice Śląskie w 2008roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania robót geodezyjnych dla Miasta Siemianowice Śląskie w 2008 roku w zakresie: - podziały nieruchomości* - rozgraniczenia -wznowienia znaków granicznych (wraz z ich stabilizacją) -aktualizacja mapy do 1 ha -aktualizacja mapy za każdy następny ha. * Zakres podziału nieruchomości obejmuje: sporządzenie koncepcji podziału,techniczne wykonanie pomiaru zakończone operatem pomiarowym, utrwalenie w terenie znaków granicznych (znaki kamienne lub betonowe a tylko za zgodą Zamawiającego w innej postaci) uzyskaniem decyzji zatwierdzającej projekt podziału.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga uiszczenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj.: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie tj. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał: -80 podziałów geodezyjnych na obszarach dla których prowadzony jest operat ewidencji gruntów w oparciu o były kataster pruski ( jedna praca geodezyjna winna być przez Wykonawcę oznaczona konkretnym numerem w Księdze Ewidencji Robót Geodezyjnych KERG), -wykonał 20 rozgraniczeń (jedna praca z zakresu rozgraniczenia winna być przez Wykonawcę oznaczona konkretnym numerem w Księdze Ewidencji Robót Geodezyjnych KERG), 3.dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -min. 1 geodetą z uprawnieniami 2-giego stopnia, 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł 5.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: -ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych-Dodatek nr 2 do SIWZ, 1.2.formularz ofertowy -Dodatek nr 1 do SIWZ, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.5.wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, tj.: -80 podziałów geodezyjnych na obszarach dla których prowadzony jest operat ewidencji gruntów w oparciu o były kataster pruski ( jedna praca geodezyjna winna być przez Wykonawcę oznaczona konkretnym numerem w Księdze Ewidencji Robót Geodezyjnych KERG), -wykonał 20 rozgraniczeń (jedna praca z zakresu rozgraniczenia winna być przez Wykonawcę oznaczona konkretnym numerem w Księdze Ewidencji Robót Geodezyjnych KERG)-Dodatek nr 3. do SIWZ, 1.6.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,tj: -min. 1 geodetą z uprawnieniami 2-giego stopnia - Dodatek nr 4 do SIWZ, 1.7.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -uprawnienia geodety 2-giego stopnia (min. 1 osoba). 1.8.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: -1.3.,1.4., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2.Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 7,00zł można otrzymać w Urzędzie Miasta przy ul.Michałkowickiej 105, w Wydziale Gospodarki MIeniem - pok.28, po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Podawczaj Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich przy ul. Michałkowickiej 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI - Modyfikacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Biała Woda, Czarna Woda, Jaworki I, Jaworki II i Szlachtowa położonych w jednostce ewidencyjnej Szczawnica - obszar wiejski.
- Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego poprzez zasilanie wodami opadowymi z terenu wsi Wierzchlas
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem inwestorskim na przebudowę ul. Stefana Okrzei i ul. Karola Szymanowskiego w Białej Podlaskiej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego dróg
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kuczków, Wola Kuczkowska, Wolica
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.