Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Wrocław: Wykonanie ścieżek dydaktycznych oraz zagospodarowania turystycznego na terenie parków krajobrazowych Dolnego Śląska - 2014
Numer ogłoszenia: 104394 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych , ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 364 27 58, faks 071 336-72-89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ścieżek dydaktycznych oraz zagospodarowania turystycznego na terenie parków krajobrazowych Dolnego Śląska - 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na: 1. Wykonaniu stelaży drewnianych wraz z ich transportem i montażem na terenie parków krajobrazowych Dolnego Śląska, a także montażem tablic graficznych dostarczonych przez zamawiającego: a) Park Krajobrazowy Dolina Jezierzycy - tablice informacyjne (8 szt. stelaży do tablic 100 x 150 cm, wzór w załączniku nr 5), b) Śnieżnicki PK - Ścieżka dydaktyczna Igliczna - Pławnica - Międzygórze - (5 sztuk stelaży do tablic 100 x 150 cm, wzór w załączniku nr 5). c) PK Gór Sowich - tablice informacyjne 9 szt. (9 sztuk stelaży do tablic 100 x 150 cm, wzór w załączniku nr 5) 2. Wykonaniu stelaży drewnianych wraz z ich transportem do wskazanego miejsca (bez montażu, miejsce zwózki stelaży wraz z materiałami do ich posadowienia tj. elementy drewniane, metalowe kotwy, śruby, wkręty, worki z zaprawą cementową - Grabownica koło Milicza): a) PK Dolina Baryczy - ścieżka dydaktyczna w Rudzie Żmigrodzkiej (11 szt. stelaży do tablic 100 x 150 cm, wzór w załączniku nr 5) b) PK Dolina Baryczy - ścieżka dydaktyczna Wokół Sułowa (9 szt. stelaży do tablic 100 x 150 cm, wzór w załączniku nr 5) c) PK Dolina Baryczy - tablice z mapami kompleksów Stawów Milickich w Parku Krajobrazowym Dolina Baryczy (14 szt. stelaży do tablic 100 x 130 cm -13 sztuk, wzór w załączniku nr 6 i 130 x 100 cm - 1 sztuka, wzór w załączniku nr 7) Podsumowanie ilościowe pkt 1 i 2: - ilość: 42 sztuki do tablic o wymiarze 100 x 150 cm,- załącznik nr 5 - ilość: 13 sztuk do tablic o wymiarze 100 x 130 cm, - załącznik nr 6 - ilość: 1 sztuka do tablicy o wymiarze 130 x 100 cm, - załącznik nr 7 3. Wykonaniu elementów małej architektury tj. ławek i stołów drewnianych wraz z ich transportem i montażem na terenie parków krajobrazowych Dolnego Śląska. a) PK Dolina Baryczy - infrastruktura towarzysząca ścieżce przyrodniczej Ruda Żmigrodzka (3 stoły i 6 ław), Wokół Sułowa (2 stoły i 4 ławy) oraz na terenie Parku w miejscach najczęściej uczęszczanych przez turystów (3 stoły i 6 ław) - wykonanie ław i stołów - 8 kompletów (1 komplet to stół i dwie ławki drewniane). b) Śnieżnicki PK - infrastruktura towarzysząca ścieżce przyrodniczej Igliczna - Pławnica - Międzygórze - wykonanie ław i stołów - 5 kompletów (1 komplet to stół i dwie ławki drewniane), razem 5 stołów i 10 ław . 4. Wykonaniu tablic granicznych dla parków krajobrazowych i użytku ekologicznego Przemkowskie Bagno - 55 stelaży, montaż stelaży i tablic graficznych dostarczonych przez zamawiającego (wzór stelaża - załącznik nr 9 SIWZ), a) Ślężańskiego Parku Krajobrazowego (6 szt. stelaży), b) PK Dolina Baryczy (6 szt. stelaży), c) PK Dolina Jezierzycy (4 szt. stelaży), d) Przemkowski Park Krajobrazowy (6 szt. stelaży), e) PK Doliny Bobru (6 szt. stelaży), f) Rudawski PK (6 szt stelaży), g) Książański PK (6 szt. stelaży), h) Śnieżnicki PK (5 szt stelaży), i) PK Sudetów Wałbrzyskich (3 szt. stelaży), j) PK Gór Sowich - (3 szt. stelaży), k) Przemkowski PK - oznakowanie użytku ekologicznego Przemkowskie Bagno (4 szt. stelaży). 5. Wykonaniu 4 stelaży metalowych do tablic 150 x 50 cm wg wzoru z załącznika nr 11 SIWZ. Ad. 1 i 2 Opis parametrów stelaża drewnianego: - plecy stelaża dopasowane do rozmiaru tablic (tj. 100 x 150 cm, - pkt 1a,b,c pkt 2a,b lub 100 x 130 i 130 x 100 pkt 2c) - deskowanie pleców, deski obustronnie strugane, deski o grubości między 2,0 a 2,5 cm, - na tablicy z PCV drewniana ramka o szerokości 4 cm, mocowana do drewnianych pleców za pomocą min. 14 wkrętów, - słupki kwadratowe min. 12 x 12 cm, - słupki drewniane tablicy mocowane do ziemi za pomocą metalowych ceowników (wymiar ceownika dopasowany do słupków, przy słupkach 12 x 12 cm, ceownik o szerokości 14 cm i grubości ścianki min. 7 mm), lub kątowników (dwa kątowniki 12 x 12 cm o grubości ścianki min. 5 mm, na końcach kątowników przyspawane płaskowniki o długości 0,35 m), kątowniki lub ceowniki muszą posiadać po dwa otwory o średnicy ok. 1,8 cm na śruby). Ceowniki, lub kątowniki muszą być zabezpieczone przed korozją (np. ocynkowane), - wysokość stelaża ok. 2,50 m, - śruby do mocowania ceowników, lub kątowników do drewnianych słupków O 16 (dwie śruby na jeden słupek), - słupki pionowe wykonane z drewna dębowego, - wszystkie drewniane elementy zaimpregnowane, - przykrycie - daszek z desek na zakładkę (dopasowany do szerokości tablicy), - mocowanie w ziemi: 2 worki zaprawy betonowej na słupek, warstwa betonu przykryta ziemią, Ad. 3. Opis parametrów kompletu ławostołu (do wykonania 13 w sumie w ramach zamówienia podstawowego): Parametry ławy: drewno świerkowe lub sosna. długość ławy 200 cm, szerokość 30 cm, grubość siedziska 8 cm. wysokość 35 cm. zamontowane w gruncie za pomocą wbetonowanego ceownika lub rury. Parametry stołu: drewno świerkowe lub sosna. długość ławy 250 cm, szerokość 60 cm, grubość blatu 8 cm. wysokość 75 cm. zamontowane w gruncie za pomocą wbetonowanego ceownika lub rury. Ad. 4. Opis stelaża tablicy granicznej: Parametry stelaża (zał .9) Stelaż tablicy składa się z: - dwóch słupków drewnianych kwadratowych 10 x 10 cm i długości nie mniejszej niż 180 cm (max 2m) z wykonanymi wcięciami na słupki poprzeczne (wg załącznika graficznego), - pleców drewnianych (dwa słupki poprzeczne o przekroju 6 x 5 cm, długości 180 cm, przymocowane śrubami do słupów drewnianych pionowych, na słupkach poprzecznych przymocowane długimi gwoźdźmi lub wkrętami (min.. 6 cm). deskowanie pionowe o wymiarach 157,5 na 52,5 cm i grubości desek miedzy 2 a 2,5 cm), - elementów (śrub, nakrętek, podkładek) łączących plecy ze słupkami oraz stelaże metalowe ze słupkami, - stelaża metalowego (dwa kątowniki 100 x 100 mm o grubości ścianki min. 5 mm, na końcach kątowników przyspawane płaskowniki, kątowniki o długości 1- 1,5 m muszą posiadać po dwa otwory o średnicy ok. 1 cm na śruby), - mocowanie tablicy graficznej z PCV do stelaża za pomocą nierdzewnych wkrętów ze stali nierdzewnej w ilości nie mniejszej niż 12, - słupki pionowe wykonane z drewna dębowego, - zaprawy cementowej do mocowania słupków, po jednym worku 25 kg na słupek. Ad. 5. Wykonaniu 4 stelaży metalowych do tablic 150 x 50 cm wg wzoru z załącznika nr 11 SIWZ. - zamówienie należy wykonać zgodnie z parametrami określonymi w w.w załączniku. - mocowanie stelaża do metalowej barierki wieży widokowej odbyć się może techniką spawalniczą, bądź śrubami. Mocowanie ma być trwałe i nie grozić szybkim zniszczeniem przez turystów. - elementy metalowe ocynkowane, bądź zabezpieczone farbą do metalu antykorozyjną. UWAGI DO ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca udzieli min 3 miesięcznej gwarancji na wykonane zamówienia. 2. Dojazd do miejsc posadowienia nie utrudniony dla parków nizinnych (PK Dolina Baryczy, PK Dolina Jezierzycy, Przemkowski PK). Dla PK Gór Sowich, Śnieżnicki PK mogą pojawić się trudności z dojazdem do miejsc posadowienia. 3. Należy zastosować drewno liściaste lub iglaste. Słupki tablic z drewna dębowego (nie dotyczy tablicy metalowej). 4. Należy użyć drewna sezonowanego (o odpowiedniej wilgotności), zaimpregnowanego z każdej strony. 5. Deski do pleców tablic - tarcica drewnianą, po przetarciu, bez kory, zaimpregnowana (grubość desek między 2 a 2,5 cm)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia do ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zamówień. Dotyczy to w szczególności zwiększenia ilości stelaży, ław i stołów o parametrach jak w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 39.11.33.00 - Ławy 39.12.12.00 - Stoły 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z uwagi na nieprzewidziane zdarzenia (np. trudne warunki pogodowe uniemożliwiające montaż), zamawiający po wyrażeniu zgody dopuszcza przesunięcie terminów, których mowa w pkt 2 o dwa tygodnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzpkwroclaw.ibip.wroc.pl/public/?id=98391
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych,
ul. Puszczykowska 10, 50- 559 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych, ul. Puszczykowska 10, 50- 559 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.