To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Sosnowiec: Dostawa materiałów do pracowni RTG: Filmów RTG i TK, odczynników i środków pomocniczych
Numer ogłoszenia: 104420 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44977 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do pracowni RTG: Filmów RTG i TK, odczynników i środków pomocniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do pracowni RTG: filmów RTG i TK, odczynników i środków pomocniczych - kody CPV: 32354110-3 Klisza rentgenowska 32354800-7 Inne klisze 24931240-3 Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 24931230-0 Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 33751000-9 Chusteczki jednorazowe Zamówienie składa się z 5 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 32.35.48.00-7, 24.93.12.40-3, 24.93.12.30-0, 33.75.10.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 104649.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58412,70
- Oferta z najniższą ceną: 58412,70 oferta z najwyższą ceną: 76230.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FOTON TRADING" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"FOTON TRADING" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- FOTON TRADING Sp. z o.o., Ul. Wolska 84/86, 01-141 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26080.00
- Oferta z najniższą ceną: 26080.00 oferta z najwyższą ceną: 28240.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17978.80
- Oferta z najniższą ceną: 17978.80 oferta z najwyższą ceną: 44984.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUPRA-MED M.Kalińska-Matysek, G.Baron Sp. jawna, Ul. Kalinowa 11, 41-707 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4980.00
- Oferta z najniższą ceną: 4980.00 oferta z najwyższą ceną: 4980.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży- moduł II
- dostawa TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO OZNACZANIA GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ GLUKOMETRÓW, SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, STRZYKAWEK DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa motocykla ratunkowego wraz z wyposażeniem w ramach VI edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego zadanie pn. "Wioząc Życie" czyli Motoambulansem szybciej na ratunek
- Remont Przedszkola Miejskiego Nr 44 przy ul. Lubelskiej 49 w Sosnowcu
- Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.