Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-27
Kraków: Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii
Numer ogłoszenia: 104435 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pena mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, biszkopty, ciastka kruche, ciasta typu Delicje, krakersy, paluszki, orzeszki ziemne solone, cukierki witaminizowane, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, kawa rozpuszczalna (saszetka), cukier (saszetka), herbata czarna liściasta, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, herbata czarna granulowana, budyń, galaretka, kisiel, śliwki suszone, morele suszone.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2, 15.32.24.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca składający ofertę, będzie zobowiązany posiadać przez cały okres trwania umowy obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień. 2. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres związania umową posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej -deliktowej z rozszerzonym zakresem (lub odrębną) od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane lub/i dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego o wartości równej lub wyższej sumie wartości zawartej umowy na dowód czego przedkłada kopię dowodu zawarcia ubezpieczenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Polisa nie może zawierać zapisów dotyczących obowiązku potwierdzania podpisów przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, czy też przez notariusza.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA - załącznik 2 do specyfikacji. 2. Wypełnione formularze cenowe - załącznik nr 6 do specyfikacji, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa 4. obowiązującą Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego. Podstawa prawna: art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień. 5. aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP, tj.: a) Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub b) Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73, ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub c) Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 6. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem (lub odrębną) od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane lub/i dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego o wartości równej lub wyższej sumie wartości zawartej umowy na dowód czego przedkłada kopię dowodu zawarcia ubezpieczenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Polisa nie może zawierać zapisów dotyczących obowiązku potwierdzania podpisów przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, czy też przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) Zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższa uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa ; 2) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 3) zmniejszenia ceny jednostkowej netto- w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z tym wnioskiem; 4) zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt od 5 do 7; 5) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy - gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; 6) zmiany pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy - w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu; 7) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych - w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy; 8) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy - zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami. 2. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy. 3. W przypadku zmiany zakwalifikowania danego produktu w zakresie PKWIU, która wpływa na wartość należnego podatku VAT, na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia3rlog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 RBLog ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 10:00, miejsce: 3 RBLog ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, budynek 28, kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata witaminizowana, budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata w torebkach (ekspresowa), budyń, galaretka. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, orzeszki ziemne solone kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), herbata witaminizowana, budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: czekolada pełna gorzka, czekolada pełna mleczna, czekolada mleczna z orzechami, czekolada z nadzieniem owocowym, wafel czekoladowy o smaku kakaowym, wafel czekoladowy o smaku kokosowym, wafel czekoladowy o smaku orzechowym, wafel czekoladowy o smaku toffi, cukierki czekoladowe, cukierki witaminizowane, biszkopty, ciastka kruche, ciastka typu Delicje, krakersy, paluszki, orzeszki ziemne solone, kakao, kawa naturalna mielona, kawa rozpuszczalna, kawa rozpuszczalna - saszetka, cukier - saszetka, herbata czarna liściasta, herbata czarna granulowana, herbata w torebkach (ekspresowa), budyń, galaretka, kisiel. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3, 15.84.42.22-0, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: śliwki suszone, morele suszone. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.24.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: śliwki suszone. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.24.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, kakao, herbaty, kawy, deserów, owoców suszonych i bakalii, w tym: śliwki suszone. Zamawiający w ramach tego zadania przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.24.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotele czterogwiazdkowe
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotele trzygwiazdkowe
- (DFP.271.13.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- (DFP.271.9.2025.EM) Dostawa materiałów naczyniowych.
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon
- 492.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.