eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Rozbudowa cmentarza komunalnego w Rumi-kwatera B5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Rumia: Rozbudowa cmentarza komunalnego w Rumi-kwatera B5
Numer ogłoszenia: 104446 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, fax 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa cmentarza komunalnego w Rumi-kwatera B5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac ziemnych i drogowych przy rozbudowie cmentarza komunalnego w Rumi - kwatera grzebalna B5 wraz z budową odcinka drogi wzdłuż kwatery B5 w zakresie: 1) Roboty ziemne: - wycinka drzew ø 36- 45; - ręczne karczowanie pni o ø 36-45 cm; - wywóz karpiny na odl.10 km; - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej spycharkami na głębokość 15 cm; - wykopy z hałd koparkami przedsiębiernymi z transportem na odl.1 km. Grunt kat I i II; - formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3 m; - plantowanie i obrobienie na czysto powierzchni kwatery wraz ze skarpami; - umocnienie skarp płytami ażurowymi. Przed przystąpieniem do robót należy zinwentaryzować drzewa kolidujące z projektowaną rozbudową oraz dokonać pomiaru geodezyjnego terenu pod projektowany sektor grzebalny w celu umożliwienia rozliczenia powykonawczego. 2) Roboty drogowe: Zakres robót: -roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla drogi -koryta na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie na głębokość 20 cm grunt kat.I-II -profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie gr.kat.I-II -podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. po zagęszczeniu 20 cm -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na posypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem -wykonanie ścieku z wzdłuż krawężnika podsypce cement. - piaskowej - obniżenie w nawierzchni kostki - ława pod krawężnik z oporem -krawężniki betonowe wystające o wym.15x30 cm ,ława betonowa B15, podsypka cementowo - piaskowa 1;4 gr. 5 cm 3) Schody terenowe -zagęszczenie mechaniczne piasku warstwy odsączającej o gr. po zagęszczeniu 10 cm - warstwa mieszanki mineralnej stabilizowanej cementem 3,5-5.0 Mpa gr.15 cm -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na posypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - krawężniki betonowe wystające o wym. 8x30 cm ,ława betonowa B15, podsypka cementowo piaskowa 1;4 gr. 5 cm - poręcze stalowe 4) Odwodnienie -ręczne kopanie pod korytka odwodnieniowe -montaż ciągu odwodnienia liniowego systemowego z wbudowanym spadkiem liniowym w klasie obciążenia C250 z skrzynką odpływową. -przestawienie studni z ujęciem wody -wykonanie ujęcia wody wraz z studnią chłonną -wykonanie studni chłonnej do drenażu liniowego 5) Kanalizacja kablowa -ułożenie w ziemi kanalizacji dwuotworowej z rur PCW na kabel telekomunikacyjny - montaż dwóch studni SKR-2 z zabezpieczeniem przed nieuprawnionym dostępem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5/ udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Powyższe warunki mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedłozonych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia dla kierowników robót w branży drogowej oraz geodetów. Warunki wymienione w pkt 1 - 2 mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunki wymienione w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu robót drogowych o pow. co najmniej 200 m² i wartości każdego z kontraktów 50.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień budowlanych dla kierownictwa robót w branży drogowej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także uprawnienia geodety w zakresie 1 i 2 (zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - tj. Dz. U z 2005 r Nr 240, poz. 2027, art. 43), Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień: a/ uprawnienia budowlane dla kierownictwa robót w branży drogowej, b/ aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c/ uprawnienia geodety w zakresie 1 i 2. Warunki wymienione w części B wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1/ Zamiast dokumentów, o których mowa w części 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszej części 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszej części 3. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części 1 i 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - ogłoszenia - przetargi aktualne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.