Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Warszawa: TW/ZP-31/2015 druk wydawnictw
Numer ogłoszenia: 104451 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 613 46 19, 623 36 98, faks 22 623 36 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TW/ZP-31/2015 druk wydawnictw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw, określonych w poszczególnych częściach zamówienia Część 1 zamówienia Przygotowanie do druku metodami poligraficznymi czasopisma 12 dwanaście zeszytów miesięcznika Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka nr 1-12 - 2016 ISSN 0137-7043 Część 2 zamówienia Naświetlenie, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie czasopisma 12 dwanaście zeszytów miesięcznika Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka nr 1- 12 - 2016 ISSN 0137-7043 Część 3 zamówienia Naświetlenie, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie czasopisma 4 cztery zeszyty kwartalnika Podstawy i Metody Oceny Środowiska Pracy nr 87-90 1-4-2016 ISSN 1231 - 868 X Część 4 zamówienia Przygotowanie do druku oraz wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie wydawnictw zwartych, materiałów informacyjnych i promocyjnych 1. Przewodnik po zawodach dla osób z niepełnosprawnościami - przygotowanie do druku wykonanie składu, łamania oraz wydrukowanie i oprawienie książki 2. Ochronniki słuchu - zasady doboru i użytkowanie naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 3. ABC pracodawcy naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 4. Folder informator CIOP-PIB wersja pol. przygotowanie do druku wykonanie składu, łamania oraz naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 5. Folder -informator CIOP-PIB wersja ang. przygotowanie do druku wykonanie składu, łamania oraz naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 6. 2 ulotki informacyjne CIOP-PIB wkładki do folderu wersja pol.+ ang. przygotowanie do druku wykonanie składu, łamania oraz naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie ulotki 7. Ulotka nt. materiałów multimedialnych do kształtowania kultury bezpieczeństwa z uwzględnieniem stosowania środków ochrony indywidualnej wśród dzieci naświetlenie i wydrukowanie ulotki 8. Ulotka nt. identyfikacji czynników sukcesu oraz barier dla rozwoju skutecznych systemów zarządzania bhp naświetlenie i wydrukowanie ulotki 9. Ulotka pt.Behawioralne metody poprawy bezpieczeństwa pracy naświetlenie i wydrukowanie ulotki 10. Oferta CIOP-PIB naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 11. Okładka firmowa bez skrzydełek naświetlenie, wydrukowanie Część 5 zamówienia Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie kalendarza firmowego, wydawnictw zwartych, materiałów informacyjnych i promocyjnych Kalendarz firmowy CIOP-PIB na 2016 r. Autonomiczna regulacja rytmu serca a wybrane czynniki środowiska pracy naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie monografii 3. Wybrane zagadnienia biomechaniki pracy naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie monografii Procedura do oceny warunków występujących na stanowisku pracy w środowisku termicznym charakteryzującym się zmiennością w czasie. Zalecenia dla służb bhp i medycyny pracy naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie poradnika Program stosowania środków ochrony skóry oraz środków ochrony indywidualnej rąk podczas prac wykonywanych przez pracowników przemysłu meblowego. Wytyczne. naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 6. Użytkowanie ochronników słuchu w przypadku jednoczesnego stosowania ochronników słuchu i innych środków ochrony indywidualnej naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie broszury 7. Międzynarodowe i krajowe wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy w narażeniu na pola elektromagnetyczne i ich praktyczne stosowanie. Poradnik wyd. II naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie poradnika 8. Zagrożenia w placówkach diagnostyki obrazowej naświetlenie, wydrukowanie i oprawienie poradnika 9. Ulotki nt certyfikacji i oceny zgodności 10 szt. naświetlenie i wydrukowanie ulotek 10. Ulotka nt. profilaktyki ograniczenia narażenia na hałas w pojazdach uprzywilejowanych naświetlenie i wydrukowanie ulotki 11. Wizytówki 20 szt. po 200 egz. każda naświetlenie, wydrukowanie 12. Wydrukowanie okładek i oprawienie poradników i broszur Broszura dotycząca wytycznych do konstrukcji okularów korekcyjnych o właściwościach ochronnych wydrukowanie okładki oraz oprawienie broszury Broszura dotycząca bezpieczeństwa i higieny pracy wydrukowanie okładki oraz oprawienie broszury Papiery firmowe format A 4 - nakład 3 000 egz., format A 4 - nakład 2 000 egz., naświetlenie, wydrukowanie Część 6 zamówienia Wydrukowanie metodami poligraficznymi zaproszeń, katalogów plakatów, ulotek informacyjnych, dyplomów, plakatów i pocztówek do XXIV edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy - edycja pn. Praca a czas wolny. 1. Zaproszenia 2. Katalogi plakatów 3. Ulotki informacyjne 4. Dyplomy 5. Plakaty 6. Pocztówki Część 7 zamówienia Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie wydawnictw zwartych 7 tomów materiału edukacyjnego pn Bezpieczeństwo i ochrona człowieka w środowisku pracy Część 8 zamówienia Przygotowanie do druku i wydrukowanie technikami poligraficznymi 900 egz. materiału edukacyjnego pt Kultura bezpieczeństwa. Materiały pomocnicze dla szkół ponadgimnazjalnych, wklejenie do wszystkich egz. płyt DVD dostarczonych przez Zamawiającego oraz dostarczenie materiału do 16 jednostek organizacyjnych PIP zgodnie z rozdzielnikiem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie do druku metodami poligraficznymi czasopisma: 12 (dwanaście) zeszytów miesięcznika Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka nr 1-12 / 2016
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMPESTUDIO Marcin Piotrowski, ul. Drwali 13, 04-840 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70257,60
Oferta z najniższą ceną: 70257,60 / Oferta z najwyższą ceną: 76752,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Naświetlenie, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie czasopisma 12 (dwanaście) zeszytów miesięcznika Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka nr 1- 12 / 2016 (ISSN 0137-7043)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA EFEKT PIOTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA EFEKT PIOTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
- EFEKT J.Piotrowski T.Markiewicz sp.j., ul. Lubelska 30/32, 03-802 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100422,00
Oferta z najniższą ceną: 100422,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103572,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Naświetlenie, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie czasopisma: 4 (cztery) zeszyty kwartalnika Podstawy i Metody Oceny Środowiska Pracy nr 87-90 (1-4)/2016 (ISSN 1231 - 868X)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERGO Btl sp. z o.o. sp.kom, ul. Szkoły Orląt 4, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12411,00
Oferta z najniższą ceną: 12411,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przygotowanie do druku oraz wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie wydawnictw zwartych, materiałów informacyjnych i promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA EFEKT PIOTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA EFEKT PIOTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
- EFEK J.Piotrowski, T.Markiewicz sp. j., ul. Lubelska 30/32, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51909,75
Oferta z najniższą ceną: 51909,75 / Oferta z najwyższą ceną: 55236,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie kalendarza firmowego, wydawnictw zwartych, materiałów informacyjnych i promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERGO Btl sp. z o.o. sp. kom, ul. Szkoły Orląt 4, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59787,74
Oferta z najniższą ceną: 59787,74 / Oferta z najwyższą ceną: 61157,76
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wydrukowanie metodami poligraficznymi zaproszeń, katalogów plakatów, ulotek informacyjnych, dyplomów, plakatów i pocztówek do XXIV edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy - edycja pn. Praca a czas wolny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo CZUWAJMY, ul. Ks. Mariana Pałęgi 41, 32-091 Michałowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20934,60
Oferta z najniższą ceną: 20934,60 / Oferta z najwyższą ceną: 24661,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie wydawnictw zwartych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRW PRINT sp. z o.o., ul. Cypryjska 36, 02-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68460,00
Oferta z najniższą ceną: 68460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85485,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Przygotowanie do druku i wydrukowanie technikami poligraficznymi 900 egz. materiału edukacyjnego pt Kultura bezpieczeństwa. Materiały pomocnicze dla szkół ponadgimnazjalnych, wklejenie do wszystkich egz. płyt DVD dostarczonych przez Zamawiającego oraz dostarczenie materiału do 16 jednostek organizacyjnych PIP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo SKOCZEK, Al. Jerozolimskie 159/27, 02-326 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20317,50
Oferta z najniższą ceną: 20317,50 / Oferta z najwyższą ceną: 30135,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę - przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Usługa drukowania jest usługą zestandaryzowaną, standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego, na jego potrzeby. Zamawiający zaspakaja swoje potrzeby poprzez nabycie usługi ogólnie dostępnej, a jedyną różnicą jest zaoferowana przez Wykonawców cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.