Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Wrocław: Usługa letniego sprzątania ulic w miastach w podziale na 11 zadań. (CPV 90211000-9 Usługi zamiatania ulic)
Numer ogłoszenia: 104488 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa letniego sprzątania ulic w miastach w podziale na 11 zadań. (CPV 90211000-9 Usługi zamiatania ulic).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie nawierzchni jezdni oraz chodników w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast, w okresie lipiec - listopad 2007 r. 2. Zamówienie podzielono na zadania, obejmujące poszczególne miasta - 11 zadania (wg załącznika do siwz): - Zadanie 1 - droga Nr 317,351,352 m. Zgorzelec (jezdnia -14.226 m2, chodnik - 7.650 m2) - Zadanie 2 - droga Nr 352 m. Bogatynia (jezdnia - 4.860 m2, chodniki - 5.718 m2), - Zadanie 3 - droga Nr 354 m. Zatonie, Sieniawka (jezdnia - 5.060 m2, chodnik - 4.173 m2), - Zadanie 4 - droga Nr 351 i 353, m. Pieńsk (jezdnia - 7.040 m2, chodnik - 8.372 m2), - Zadanie 5 - droga Nr 361, m. Mirsk (jezdnia - 3.047 m2), - Zadanie 6 - droga Nr 361 m. Świeradów Zdrój i Nr 404, m. Czerniawa (jezdnia - 4.731 m2), - Zadanie 7 - droga Nr 369, m. Lubawka (jezdnia - 734 m2, chodnik - 336 m2), - Zadanie 8 - droga Nr 367, m. Kamienna Góra (jezdnia - 1.720 m2), - Zadanie 9 - droga Nr 328, m. Marciszów (chodnik - 1.192 m2), - Zadanie 10 - droga Nr 297 i 364, m. Lwówek Śląski (jezdnia - 6.000 m2, chodnik - 1.948 m2, żywopłot - 938 m2), - Zadanie 11 - droga Nr 357, m. Nowogrodziec (jezdnia - 3.500 m2, chodnik - 3.218 m2). 3. Sprzątaniu podlegają odcinki ulic, gdzie występują krawężniki, licząc 1 m szerokości jezdni od krawężnika oraz cała powierzchnia chodników. Zakres robót obejmuje mechaniczne lub ręczne zamiatanie powierzchni oraz zebranie i wywiezienie zmiotek. W zadaniu nr 10 usługa obejmuje również strzyżenie żywopłotów z zebraniem i wywiezieniem ściętych odrostów. 4. Termin i częstotliwość wykonania usługi : - sprzątanie: jednokrotnie w miesiącu, 5 lub 4 razy w okresie umowy, w zależności od numeru zadania - cięcie żywopłotów - dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy. 5. Wykonawca każdorazowo powiadamia Zamawiającego o terminie przystąpienia do wykonywania usługi, celem umożliwienia nadzoru i sprawdzenia jakości robót. 6. Podstawą do wystawienia faktur będą obustronnie podpisane protokoły odbioru robót, w których Kierownicy Obwodów Drogowych potwierdzą należyte wykonanie usługi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) złożą oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków, f) załączą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie). 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Rejonowy Oddział Dróg Nr 1, 58-560 Jelenia Góra, ul. Dworcowa 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Oddział Dróg Nr 1, 58-560 Jelenia Góra, ul. Dworcowa 26, Sekretariat (I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (14.226 m2) oraz chodników (7.650 m2) w ciągu dróg wojewódzkich Nr 317, 351, 352 na terenie m. Zgorzelec w okresie lipiec - listopad 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-XI)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (4.860 m2) oraz chodników (5.718 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 352 na terenie m. Bogatynia w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (5.060 m2) oraz chodników (4.173 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 354 na terenie m. Zatonie i Sieniawka w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (7.040 m2) oraz chodników (8.372 m2) w ciągu dróg wojewódzkich Nr 351 i 353 na terenie m. Pieńsk w okresie lipiec - pażdziernik 2007 roku (jezdnia - jednokrotnie w miesiącach VII-X; chodniki jednokrotnie w miesiącu VIII i X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (3.047 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 361 na terenie m. Mirsk w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 361 w m. Czerniawa i Nr 404 w m. Świeradów Zdrój (4.731 m2) w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (734 m2) oraz chodników (336 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 369 na terenie m. Lubawka w okresie lipiec - listopad 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-XI)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (1.720 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 367 na terenie m. Kamienna Góra w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni chodników (1.192 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 328 na terenie m. Marciszów w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (6.000 m2), chodników (1.948 m2) oraz strzyżenie żywopłotu (938 m2) w ciągu dróg wojewódzkich Nr 297 i 364 na terenie m. Lwówk Śląski w okresie lipiec - październik 2007 roku (sprzątanie - jednokrotnie w miesiącach VII-X; strzyżenie - jednokrotnie w miesiącu VII i IX)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni jezdni (3.500 m2) oraz chodników (3.218 m2) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 357 na terenie m. Nowogrodziec w okresie lipiec - październik 2007 roku (jednokrotnie w miesiącach VII-X)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Utrzymanie zieleni niskiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025r.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Utrzymanie zieleni w obrębie miasta Kąty Wrocławskie
- Utrzymanie terenów zielonych
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
więcej: Przycinanie żywopłotów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.