eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiniewoBudowa chodnika, utwardzenie terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104500 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Liniewo: Budowa chodnika, utwardzenie terenu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510796-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo, krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000, ul. ul. Dworcowa 3, 83420 Liniewo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 878 520, faks 586 878 522, e-mail komunalny@liniewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika, utwardzenie terenu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPGK/12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych - wykonanie robót brukarskich Orle - odcinek I 1)Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej chodnika wykonanego z płytek 50*50*7cm na odcinku 46 mb i szerokości 1,5 mb, 2)Wykonanie robót rozbiórkowych obrzeży 46 szt, 3)Wykonanie robót rozbiórkowych krawężników od strony drogi o nawierzchni bitumiczno asfaltowej 48 szt, 4)Wykonanie koryta 36 cm wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem, 5)Wbudowanie krawężników oraz obrzeży na ławie z oporem (UWAGA OBRZEŻA i KRAWĘŻNIK należy wykonać na ławie betonowej w oporem - przyjąć 0,07m3/mb mieszanki betonowej), 6)Wykonanie warstwy odsączającej gr 10 cm, 7)Wykonanie warstwy konstrukcyjnej z KŁSM 0-31,5 mm gr 15 cm 8)Ułożenie kostki betonowej szarej 10*20*6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm 9)Wypełnienie ubytków pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią bitumiczno-asfaltową 10)Transport materiałów rozbiórkowych na odległość do 1km. Orle - odcinek II 1)Wykonanie koryta 31 cm wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem, 2)Wbudowanie obrzeży na ławie z oporem (UWAGA OBRZEŻA należy wykonać na ławie betonowej w oporem - przyjąć 0,07m3/mb mieszankibetonowej), 113 mb chodnik +7 szt. schody. 3)Wykonanie warstwy odsączającej gr 20 cm, 4)Ułożenie kostki betonowej szarej 10*20*6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm, 1 mb x 53mb, w tym schody 7 stopni szerokość 0,7 m. Liniewo 1)Wykonanie koryta 40 cm wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem, 2)Rozbiórka krawężników 6 szt. 3)Wbudowanie obrzeży i krawężników na ławie z oporem (UWAGA OBRZEŻA należy wykonać na ławie betonowej w oporem - przyjąć 0,07m3/mb mieszanki betonowej), 36 mb obrzeży, 6 mb krawężników. 4)Wykonanie warstwy odsączającej gr 10 cm, 5) Wykonanie podbudowy z KŁSM 0-31,5mm grubości 20 cm 4)Ułożenie kostki betonowej szarej 10*20*6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm i powierzchni 66,5m2 Wysin. 1)Wykonanie koryta 31 cm wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem, 2)Wbudowanie obrzeży na ławie z oporem (UWAGA OBRZEŻA należy wykonać na ławie betonowej w oporem - przyjąć 0,07m3/mb mieszanki betonowej), Ilość obrzeży 33 mb Utwardzenie koła o średnicy 5,4 mb. 3)Wykonanie warstwy odsączającej gr 20 cm, 4)Ułożenie kostki betonowej kolorowej np. Liść jesieni ( kotka trójkolorowa ) grubość 6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm. Powierzchnia około 92m2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum trzech osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu trzech osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz ponownie w dniu odbioru robót. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Zamawiający w przypadku stwierdzenia naruszenia wymagań Kodeksu pracy powiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art 29 ust 4 ustawy. Zamawiający nie określa obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Szczegółowy zakres prac określają: SIWZ, przedmiar.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36428.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Okrój Zdzisław Okrój, , ul. Słoneczna 8 Barwik, 83-305, Pomieczyno, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34046.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34046.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38502.47
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.