eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaBUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE GRABI WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI I ROZBIÓRKĄ DOTYCHCZASOWEGO MOSTU I DROGI DOJAZDOWEJ W CIĄGU DROGI ŻĄDŁO - KOBYŁKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104501 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Grabica: BUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE GRABI WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI I ROZBIÓRKĄ DOTYCHCZASOWEGO MOSTU I DROGI DOJAZDOWEJ W CIĄGU DROGI ŻĄDŁO - KOBYŁKI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 520703-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, krajowy numer identyfikacyjny 53542200000, ul. Grabica 66, 97-306 Grabica, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 6161188, faks 44 6161188, e-mail zamowieniapubliczne@grabica.pl
Adres strony internetowej (URL): http://grabica.biuletyn.net/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE GRABI WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI I ROZBIÓRKĄ DOTYCHCZASOWEGO MOSTU I DROGI DOJAZDOWEJ W CIĄGU DROGI ŻĄDŁO - KOBYŁKI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST BUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE GRABI WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI I ROZBIÓRKĄ DOTYCHCZASOWEGO MOSTU I DROGI DOJAZDOWEJ W CIĄGU DROGI ŻĄDŁO - KOBYŁKI. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie porozumienia pomiędzy Gminą Grabica i Gminą Wola Krzysztoporska. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone częściowo na terenie każdej z gmin (inwestycja na granicy gmin). Zgodnie z zapisami porozumienia międzygminnego realizatorem całego przedsięwzięcia jest Gmina Grabica - Inwestor. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: Etap I: 1) Budowa obiektu mostowego na rzece Grabi na drodze Żądło - Kobyłki (nowy obiekt mostowy, teren Gminy Grabica): ? wykonanie robót przygotowawczych; ? wykonanie rowu i rurociągu na okres budowy; ? przeprowadzenie robót ziemnych; ? wykonanie konstrukcji obiektu; ? wykonanie podbudowy; ? wykonanie nawierzchni; ? przeprowadzenie robót wykończeniowych; ? wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 2) Przebudowa drogi gminnej Żądło-Kobyłki na odcinku stanowiącym dojazd do mostu na rzece Grabi (teren Gminy Grabica): ? wykonanie robót przygotowawczych; ? wykonanie podbudowy; ? wykonanie nawierzchni; ? wykonanie poboczy; ? wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3) Budowa drogi gminnej w miejscowości Mzurki na odcinku od istniejącej nawierzchni bitumicznej do granicy z Gminą Grabica (teren Gminy Wola Krzysztoporska): ? wykonanie robót przygotowawczych; ? wykonanie robót ziemnych; ? wykonanie jezdni; ? wykonanie pobocza; ? wykonanie robót dodatkowych. Etap II: 1) Rozbiórka mostu położonego w ciągu drogi Żądło - Kobyłki (dotychczasowy most, teren Gminy Wola Krzysztoporska): ? wykonanie robót przygotowawczych; ? wykonanie robót rozbiórkowych; ? wykonanie robót wykończeniowych. 2) Rozbiórka fragmentu drogi dojazdowej do (dotychczasowego) mostu położonego w ciągu drogi Kobyłki- Żądło (teren Gminy Wola Krzysztoporska): ? wykonanie robót ziemnych; ? wykonanie terenów zielonych. UWAGA! Warunkiem przystąpienia do prac przewidzianych do wykonania w ramach Etapu II jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu mostowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ. 4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego Projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót stanowiącym załącznik nr 10.3 do SIWZ, w zakresie robót budowalnych wskazanych w pkt. 1 Etap I pkt. 1) i 2). b) sporządzenia i uzgodnienia z zarządcą drogi projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót zgodnie z tym projektem, w zakresie robót budowalnych wskazanych w pkt. 1 Etap I pkt. 3) i Etap II pkt. 1) i 2). c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. d) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126]). Przekazanie planu BIOZ powinno nastąpić w ciągu 7 dni od dnia przekazania placu budowy. e) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. f) pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. g) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim. h) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. i) sporządzenia harmonogramu realizacji robót w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru. j) pokrycia kosztów za media. k) ubezpieczenia terenu budowy oraz utrzymania ważnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż wymagana w pkt. VI pkt. 2 SIWZ przez cały okres umowy; l) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. m) udzielenia na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy, a maksymalnie 72 miesięcy gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji jakości od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. UWAGA ! * Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. * Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z SIWZ, z dokumentacją projektową oraz STWiORB dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. * Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. * Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1570 z póź. zm.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 17 listopada 2016r. w sprawie sposobów deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016r., poz. 1966). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. * Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. UWAGA ! Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45221100-3
Dodatkowe kody CPV: 45221110-6, 45111300-1, 45233140-2, 45233220-7, 45111100-9, 45111200-0, 45230000-8, 45233000-9, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: BUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE GRABI WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI I ROZBIÓRKĄ DOTYCHCZASOWEGO MOSTU I DROGI DOJAZDOWEJ W CIĄGU DROGI ŻĄDŁO - KOBYŁKI
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT257225.50
WalutaZŁOTE


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR S.C. Juliusz Adamski Mariusz Adamski, zibador2@gmail.com, ul. Maratońska 96 c, 94-007 Łódź, 94-007, ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362686.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362686.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362686.14
Waluta: ZŁOTYCH


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.