eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinekprzebudowa części istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne - I etap dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzią w Szczecinku przy ul. Cieślaka 6a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-26

POZYCJA 10450

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: przebudowa części istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne - I etap dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzią w Szczecinku przy ul. Cieślaka 6a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp.z o.o., do kontaktów: 1) Henryk Telej, 2) Otton Wyszomirski, ul. Cieślaka 6a, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 1) 094 3728716, 2) 094 3728711, fax 094 3740735, e-mail: 1) h.telej@pwik.szczecinek.pl, 2) o.wyszomirski@pwik.szczecinek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa części istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne - I etap dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzią w Szczecinku przy ul. Cieślaka 6a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: istniejący budynek Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Bugno w Szczecinku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa części istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne - I etap. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.20.0 - 45.26.20.0 Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, 2. zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji Jako sposób oceny spełnienia powyższych warunków każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 2). że: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p 5. Po zapoznaniu się, z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń W przypadku, wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww, warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie. iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwie wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Kopie dokumentów potwierdzających nadanie personelowi kierowniczemu wskazanemu przez Wykonawcę uprawnień budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) w branżach; - Budowlanej - Sanitarnej - Elektrycznej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - zaświadczenie wydane przez tę Izbę z określonym w nim terminem ważności 4. Wykaz wykonanych min. 2-ch robót, polegających na budowie\ przebudowie budynków wraz z montażem instalacji wod-kan, c.o. i elektrycznej, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie Ich łączna zdolność) 5. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres potwierdzający osiągnięcie w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrót (przychód netto ze sprzedaży) w kwocie minimum 1 000 000 PLN. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna zdolność) 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 150 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna zdolność). 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 400 000 PLN. Jeżeli z treści polisy nie wynika jednoznacznie, iż Wykonawca zapłacił składkę, dodatkowo do polisy należy załączyć dokument potwierdzający uiszczenie składki. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna zdolność) 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie należy złożyć wspólne, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców) 10. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik nr 4 do niniejszej IDW 11. Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 5 do niniejszej IDW 12. Dowód wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 14. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej - załącznik nr 6 do niniejszej IDW 15. Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie kosztorysów ślepych Zamawiającego - załącznik nr 7 do niniejszej IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik.szczecinek.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 11:30, w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający do porozumiewania się z wykonawcą dopuszcza oprócz formy pisemnej, formę faksu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.