eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBudowa placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Sulejowskiej 35/37/39 w Piotrkowie Trybunalskim, na działce o numerze ewidencyjnym 180/27, obręb 20 w ramach zadania ujętego w budżecie Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Piotrków Trybunalski: Budowa placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Sulejowskiej 35/37/39 w Piotrkowie Trybunalskim, na działce o numerze ewidencyjnym 180/27, obręb 20 w ramach zadania ujętego w budżecie Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Zdrowia i Pomocy Społecznej na 2008 rok pn.:Budowa placów gier i zabaw oraz skwerów miejskich i Doposażenie placów gier i zabaw
Numer ogłoszenia: 104514 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Sulejowskiej 35/37/39 w Piotrkowie Trybunalskim, na działce o numerze ewidencyjnym 180/27, obręb 20 w ramach zadania ujętego w budżecie Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Zdrowia i Pomocy Społecznej na 2008 rok pn.:Budowa placów gier i zabaw oraz skwerów miejskich i Doposażenie placów gier i zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje : 1.Przedmiotem zamówienia jest: -wykonanie dokumentacji projektowej, -wykonanie placu zabaw przy ulicy Sulejowskiej 35/37/39 znajdującego się na działce o numerze ewidencyjnym 180/27, obręb 20 wg zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej przygotowanej przez Wykonawcę, -zainstalowanie urządzeń na placu zabaw. 2.Zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej placu zabaw obejmuje: -mapę dc. projektowych w skali 1:500 ( ze szczególnym uwzględnieniem istniejącego drzewostanu), -projekt zagospodarowania terenu, wraz z lokalizacją urządzeń zabawowych,ławek, ścieżek i miejsc zieleni, -przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót; -poszczególne elementy dokumentacji projektowej należy wykonać w następujących ilościach: projekty budowlane i wykonawcze - 6 egz. + wersja elektroniczna, przedmiary robót - 2 egz. + wersja elektroniczna, kosztorysy inwestorskie - 2 egz. + wersja elektroniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. + wersja elektroniczna; Uwaga: wykonaną dokumentację Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 3. Zakres robót budowlanych obejmie: -wykonanie ogrodzenia wraz z bramką wejściową i bramą wjazdową.; miejsce bramki wejściowej i bramy wjazdowej uzgodnić z Zamawiającym; proponuje się zastosowanie ogrodzenia siatkowego panelowego - wysokość 1000 mm, ok. 80 m, wymiar oczka 50x200 mm, średnica prętów typu np. FORTIS lub równoważnych / pionowych - 5 mm/5 mm, średnica prętów typu np. FOLK lub równoważnych, poziomych - 5 mm/4 mm, liczba przeprofilowań (usztywnień) - 2; liczba prętów pionowych - 49 (51).; Uwaga: Powyżej przedstawione wykonanie podano jako przykładowe, a Zamawiający nie wyklucza innego rozwiązania spełniającego wszystkie normy bezpieczeństwa dzieci, osób dorosłych i osób niepełnosprawnych, które będą w przyszłości korzystały z placu zabaw. -wyrównanie i uporządkowanie terenu; -wykonanie strefy bezpieczeństwa przy urządzeniach, wyłożone bezpiecznym podłożem gumowym. 4. W zakres prac wyposażeniowych placu wejdą następujące urządzenia: -zjeżdżalnia ( np. zjeżdżalnia Z 402 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważna) - szt. 1, -huśtawka wagowa (np. huśtawka wagowa Z 201 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważna) - szt. 1; -karuzela z kierownicą (np. karuzela z kierownicą Z 307 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważna) - szt. 1; -przeplotnia (np. przeplotnia S 400 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważna) - szt. 1; -ławka z oparciem (np. ławka K 100 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważna) - szt. 1; -bujak (np. bujak Z 1020 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważny) - szt. 2; -kosz na śmieci (np. kosz na śmieci K 200 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważny) - szt. 1; -piaskownica (np. piaskownica Z 800 z katalogu Firmy PLAYEKO lub równoważna) - szt. 1; -regulamin placu zabaw - szt. 1. Uwaga: Powyżej podane urządzenia wykazano jako przykładowe, jednakże Zamawiający nie wyklucza doboru innego wyposażenia spełniającego podobne wymogi techniczne i posiadające odpowiednie atesty. Przy zakupie należy bezwzględnie żądać od producentów odpowiednich atestów na poszczególne urządzenia. Wszelkie zalecenia dotyczące bezpieczeństwa na terenie skweru zostają ujęte w regulaminie. Mocowanie oraz fundamentowanie wszystkich urządzeń, należy wykonać zgodnie z zaleceniami dostawcy ujętymi w homologacji i atestach poszczególnych obiektów. Zamawiający wymaga, aby wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca sam wykonał instalację obiektów w terenie (będzie to warunek udzielenia gwarancji wykonawcy urządzeń). Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia na wykonane roboty gwarancji na okres min. 3 lat, licząc od daty końcowego odbioru na wykonane prace budowlane i urządzenia stanowiące wyposażenie placu zabaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie prace odpowiadające rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, iż zaprojektował, wykonał i wyposażył min. 2 place zabaw, o łącznej wartości każdego zamówienia min. 55.000 zł brutto: b)wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: wszystkie roboty winny być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych dwóch zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego robot lub referencje. b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. Wykaz wykonanych dwóch prac odpowiadających rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu, o wartości nie mniejszej niż 55.000 zł brutto każda a polegającej na zaprojektowaniu, wybudowaniu i wyposażeniu min. 2 placów zabaw, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego robót lub referencje. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, tj.: uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski , Referat Zamówień Publicznych lub na pisemny wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski , Referat Zamówień Publicznych pok. nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.